AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Mana paciņa sākusi savu ceļu Nīderlandē 23.03. Un ieradusies Jelgavas terminālā 26.03.
30. Martā saņēmu epastu no Dpd info, lai precizētu adresi. Operatīvi atbildēju un man pretī tika pateikts, ka viss kārtībā un sūtījums tiks nodots piegādei vienas darba dienas laikā. Šodien ir 14.04. , paciņas nav. Mājas lapa joprojām uzrāda nepareizu piegādes adresi, esmu vairākas reizes sazinājusies ar Dpd, man atbild, ka visa informācija ir nodota, bet neko nevar atbildēt, kad tiks piegādāts. Vai tiešām 25 km attālums no Jelgavas līdz piegādes adresei ir daudz sarežģītāks nekā no Nīderlandes līdz Latvijai?
Es saprotu, ka ir pārslogojums ar sūtījumiem, bet es ticu, ka divās nedēļās var nomainīt adresi uz kastītes un ielikt to sūtījumu piegādes Rindā. Manā gadījumā paciņas saturs var neizturēt tik ilgu dzīvi kastē, bet ir tikpat liela sāpe par lielo piegādes maksu, ko samaksāju par Dpd servisu, kas ir zem katras kritikas.
Es ceru tuvākajās dienās savu sūtījumu saņemt, ja tas vispār terminālā vēl ir atrodams, bet nākotnē būs jāuzmanās ar piegādātāju izvēli.
Labdien!
Informējam, ka pieaugot sūtījumu apjomiem DPD termināļos, sūtījumu piegādes var kavēties. Tādēļ atvainojamies, ka sūtījuma piegāde nav nodrošināta standarta piegādes laikā un kavējums Jums ir radījis papildus neērtības!
Pēc pieejamās informācijas sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā. Lūdzam Jūs sagaidīt informāciju par sūtījuma piegādi no kurjera.
Ar cieņu,
DPD
Sūtījums joprojām nav saņemts, atbildi 'tuvāko dienu laikā' esmu saņēmusi jau četras reizes.
Zvanot uz kantora telefona numuru darba laikā, zvans tiek pārtraukts ar tekstu 'Zvaniet darba laikā'.
Komentāri (1)
Man tieši tāda pati situācija. Paciņa tika nodota piegādātajam 3 nedēļas atpakaļ un viss,pazuduši ar galiem. Pat no aliexpressa ātrāk ir atnākusi paciņa nekā latvijas pasūtītas preces