DPD - Slikta apkalpošana
Labdien, biju pasūtījusi no veikala Sinsay veikala drēbes. Ar kurjeru no jūsu kompānijas. 14.04.2021 man atnāca uz e-pastu ziņa ka man tikss piegādāta mana prece. Bet man atnāca tikai e-pasts, un es atbildēju ka man atnāca tikai e-pasts, bet izziņas nebija. Man neviens neatbildēja. Un es vel pārvirzīju savu preci uz citu vietu, jo iepriekšēja adresē nevarēju saņemt, jo biju darbā.
Nākamajā dienā man atkal atnāca tikai e-pasts. Bet neviens neizlaboja manu telefonā numuru. Un kurjers neatgādāja manu preci. Tad es zvanīju uz jūsu kompāniju un ar jūu operātoru izlaboju nepareizo telefona numuru un sarunāju lai man atgāda uz iepriekšējo adresi ar vakara sūtījumu. Bet 16.04.2021 mana prece atkla nav atvesta, bet mani mulsināja tas ka neviens mani nebrīdināja ka mans sūtījums netiks atvests. Cik labi ka es pati uzzvanīju jūsu operātoram, un viņā pateica ka kurjers neatbrauks. Uz manu jautājumu ko man tad darīt jo pirmdien es strādāju un nevarēšu saņemt savi preci. Viņā man pateica nu ka ir jāgaida.
Man šis viss ļoti mūlsina ka jūsu darbinieki jūsu darbinieki neietilpst manā pozīcijā. Jo mēs arī strādājam.
Plus ka jūs nebrīdināt ka jūsu kurjers nevarēs atbraukt, jo principā es būtu visu vakaru sēdējusi mājās un gaidījusī, un es tērētu laiku.
Labdien!
Lūdzam Jūs norādīt korektu DPD izsekošanas numuru, kas sastāv no 14 cipariem, lai varam veikt pārbaudi.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (2)
Позвонил курьер, телефон был на зарядке , через минуты 2-3 перезвонил , уже не поднимал - скидывал , смотрю статус уже поменялся что якобы не было возможности доставить.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību