BITE

Bite Latvija SIA
Adrese: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 25850600
+371 25851601
Fakss: +371 25850610
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

11%
Sūdzības
891
Atrisinātas
30
Ar atbildēm
304
Apskatīt statistiku

BITE - Sūdzības un atsauksmes

Bite - Klienta maldināšana

Klienta maldināšana Saņēmu zvanu no bite darbinieka ar piedāvājumu pāriet uz citu tarifu plānu ar atlaidi, norādot, ka nākošgad beigšoties atlaide esošajam plānam un būtu jāmaksā pilnā summa, kas arī bija galvenais iemesls, kāpēc piekritu pāriet uz jauno. Pēc sarunas ieejot manabite.lv pārbaudīju, ka esošā atlaide manā gadījumā beigtos tikai 2022. Gadā, ne nākamgad, kā tika apgalvots. Otrkārt, tika teikts, ka par esošo tarifu plānu maksāju x summu mēnesī, līdz ar to šķietami liekot jaunajam piedāvājumam...

Bite - Funkciju ierobežošana mājas lapā ,,Mana Bite,,

Funkciju ierobežošana mājas lapā ,,Mana Bite,, Funkciju ierobežošana mājas lapā, Mana Bite, man nav vēlēšanās izmantot antivīrusu, aplikāciju paku, atslēgt nevaru jo funkcijas nez kāpēc ierobežotas uz kāda pamata ja par kartes izmantošanu tiek maksāta pilna summa? Ja es nozaudēju tālruni, vai man to nozog nobloķēt es to no mājas lapas nevaru! Man jāskrien meklēt tuvākais bites veikals! Kāpēc jāreklamē mājaslapa ja tā nestrādā?

Bite - Если находишься за границей нет мобильной связи и мобильного интернета

Если находишься за границей нет мобильной связи и мобильного интернета К сожалению не ожидала такой плохой связи. Нахожусь в германии третью неделю. Ни я ни мне не могут написать и позвонить. А плюс на третьей недели и мобильный интернет пропал. Все советы консультанта не помогли. Вот тебе и тариф в европе без лимита звонки. Даже мои интернета Mb не работают. Я в шоке.

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Uzlīmēja telefona aizsargstiklu ļoti pavirši, tik pavirši ka nav lietojams. Ne pulksteni neko nevar redzēt. Prasījām lai pārlīmē, vīrietis teica ka var atgriezt naudu jo nav vēl viena Stikliņa, vērsāmies pie tās tur sievietes ar gaišiem matiem (kura līmēja mums) tā pateica ka neko nemainīšot, garantijas nekādas mums nav, tāpēc kā uzlīmēja viņa tā arī lietojat. Nauda atdota par neko. Drausmīga attiecība. Ja nemākat līmēt tad arī nenodarbojaties ar to! Vajadzēja nofotografēt to jūsu darbu, ļoti žēl ka piemirsām to izdarīt!

Bite - Slikts internets

Slikts internets Ļoti lēns "4g" internets. Jau 2 cilvēki manā ģimenē pārgāja uz lmt un Saka ka interneta ātrums uzlabojās trīskārš it īpaši vakara pusē un pa nakti. Domāju arī drīz arī mainīt operatoru. Ja pat brīnuma kārtā dabū 8 mbps ātrumu kuram būtu jābūt lietojamam viņš visu laiku karas.

Bite - Krāpšana

Krāpšana Lieta tāda mēneša sakumā gribēju pazvanit uz latvenergo numuru 8400 tā ka man ir internets un sarunas bezlimita un + vel 5 eiro atstati uz maksas numuriem saspiedu numuru 8400 un gaidu apm 10 min man spele mūzika un neviens neatbild domāju pazvanīšu vēlāk, bet kur tā tev nevar sazvanit jo mans 5 eiro ir paņemts par mūzikas klausīšanos. Nu sakiet ta nav krāpšana pat 1 sekundi neparunāju 😡😡😡

Bite - Nenodrošina solīto pakalpojumu

Nenodrošina solīto pakalpojumu Nolēmām no cita operatora pāriet uz Biti, jo iepriekšējam operatoram bija nelielas problēmas ar interneta pārklājumu atsevišķās vietās, un, ņemot vērā, ka abi ar vīru esam ļoti lieli internteta telefonā izmantotāji, mums tas šad tad sagādāja neērtības. Līdz mirklim, kad nepainteresējušies par bites pārklājumu, pārgājām uz biti ar abiem numuriem. Ikmēneša rēķina summa pa telefonu, protams, tik nosaukta simpātiska, tomēr citu informāciju konsultante nesniedza. Vīrs, jautādams par interneta...

Bite - Serviss

Serviss Kopš rītdienas pāreju no bites uz lmt. Šodien zvanīja meitene no bites un runāja ar mani ārkārtīgi nelaipni. Neskatoties uz to, ka viņa piedāvāja man izdevīgākus nosacījumus, atteicos, jo runāja viņa ar mani kā ar mazu bērnu un ārkārtīgi nekaunīgi. Esmu vieglā šokā pēc šīs sarunas un man nav ne mazākās vēlmes atgriezties pie šī operatora.

Bite - Krāpšana

Krāpšana Bite turpina darboties ar apšaubāmām mārketinga metodēm. Bite piedāvā pārnākt pie viņiem, piesolot dāvanā austiņas par nepilnu 1 eiro. Izrādās, tā nav nekāda dāvana un ar labdarību uzņēmums nenodarbojās, bet vistīrākā krāpšana. Ja tu īsu brīdi pirms operatora maiņas pārdomā, tad tev ir jāatmaksā pilna summa par austiņām, kas ir ~155 eiro, lai gan austiņas neesi lietojis. Nezinu vai tas ir likuma pārkāpums, bet neētiski tas ir noteikti. Un kur paliek patērētāja tiesības 14 dienu laikā atgriezt preci? Šis viss izklausās pēc kārtējās klientu čakarēšanas.

Bite - Klientu maldināšana, robežojas ar krāpšanu

Klientu maldināšana, robežojas ar krāpšanu Jau kādu laiku esmu pieslēdzis un lietoju divus numurus saviem skolēniem. Bija nepatīkams pārsteigums, kad dēls man prasa, kāpēc ir iestājies limits. Piezvanot uz viņu helpdesku noskaidroju, ka tas ir bijis zvans uz EEZ valsti un jauniešu tarifu plānā tas nav iekļauts. Tomēr caurskatot iespējamās sadaļas bite.lv mājas lapā neviens vārds par to netika minēts. Pēc rūpīgākas caurskates tomēr izdevās atrast punktu par šiem tarifiem tomēr pašā sākumā ir nepārprotams bezgalības simbols. Uzskatu...

Bite - Maksā bitei nekad nepietiek

Maksā bitei nekad nepietiek Šodien uzzināju to ka ja bites numurs netiek izmantots, bet par viņu maksā, tad pēc 30 dienām jums liks izmaksāt ierīci un samaksāt līgumsodu, par līguma laušanu. Nu tas jau ir galīgi stulbi. Nepietiek ar to ka tiek maksāts vēl jāmaksā sods. Tā tiešām ir cita kompānija. Ja gribat maksāt ne par ko tad ejiet uz biti.

Bite - Nožēlojams klientu apkalpošanas serviss

Nožēlojams klientu apkalpošanas serviss Tā kā visai ģimenei bija (uzsvars uz bija, jo vairs nav nevienam!) bites pieslēgums, paņēmu to uz sava vārda arī vecmāmiņai. Pēc viņas nāves līgumu, protams, gribēju pārtraukt, bet izrādās, ka dzīvojot ārzemēs to ir praktiski neiespējami izdarīt. Zvanīju vairākas reizes, katrs klientu apkalpošanas "speciālists" teica ko citu un viena nožēlojama persona man teica, ka esot nepieciešama miršanas apliecība, lai līgumu lauztu, tajā brīdī padevos un nolēmu maksāt rēķinus par pieslēgumu, kas netika...

Bite - Агрессивный маркетинг

Агрессивный маркетинг Давно хотел об этом написать но всё никак не доходили руки. Но после очередного звонка от bite понял, что время пришло. Суть проблемы следующая: звонки от оператора с предложениями купить роутергаджетпакет услуг. В последнее время такие звонки становятся всё более навязчивыми. Раньше достаточно было сказать оператору, что тебя это не интересует и вопрос был исчерпан. Сейчас же ситуация гораздо хуже по следующим причинам: 1) если в самом начале говоришь, что предложение тебя не интересует...

Bite - Krāpšana un slikts serviss kopā.

Krāpšana un slikts serviss kopā. Apmēram pirms 6mēnešiem devos uz tuvāko bites apkalpošanas centru, lai uzzinātu par mobīlo internetu (wii fii rūteris) (bez vadiem) stāsts bija labs, bet ne patiesss. Viņa teica, jūsu adresē pārklājums ir teicams, kā arī ir klienti no jūsu apkaimes, kas izmanto šo interneta veidu. Ātrums būs nemainīgs pat pieslēdzot līdz 10 iekārtām. Pff. Tā kā 6 mēnešu laikā tv nebiju ieslēdzis daudz reizes, nebiju isti konstatējis faktu, ka interneta ātrums ir tik švaks, ka vakarā nav iespējams skatītie...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Sūdzos par bites sniegto, ļoti vājo interneta pārklājumu. Zvanīju un interesējos vai manā dzīvesvietā būs kādi uzlabojumi, lai interneta pārklājums kļūtu labāks? Saņēmu atbildi, ka jā, šobrīd pārklājums ir ļoti vājš, bet plānots pēc pusgada veikt uzlabojumus. Ok, gaidu pusgadu. Izmaiņu nav. Pārslēdzos uz citu operātoru. Tā sanāca, ka jaunajā mēnesī vēl nācās vienu nedēļu izmantot bites pakalpojumus. Domāju, ka atsūtīs rēķinu par 7 dienām. Bet nē, atsūta rēķina summu par visu nēnesi. Zvanu...

Bite - Pakalpojuma nenodrošināšana

Pakalpojuma nenodrošināšana Mājas adresē man ir ļoti slikts bite interneta pārklājums. Kad zvanīju un iesniedzu sūdzību, atbildi es nesaņēmu jo man nepārzvanīja kā tika solīts. Kad aizgāju uz bite salonu man pateica kad sūdzība tiek izskatīta, bet viņi savā kartē redz kad tieši manā adresē interneta pārklājums ir tieši starp ļoti labu un vidēji labu. Šodien neizturēju un zvanīju vēlreiz, atbildēja man īsi un skaidri - jūsu uzrādītajā adresē nekādi uzlabojumi šobrīd netiek veikti un tuvākajā laikā nav paredzēts veikt...

Bite - Viņas nedz sāpīgi kost

Viņas nedz sāpīgi kost Bite ir vienīgā kompānija, kas neņem vēra klientu. Laikam tāpēc skaitās cita kompānija. Viniem par klientu nospļauties, ka tik līgums un nauda nāk. Kaut vai par pakalpojumu ko klients nekad neizmanto. Atbilde viena maksā vai līgumsods. Uzmanieties no bites, viņas nedz sāpīgi kost.

Bite - Плохое обслуживание

Плохое обслуживание Добрый день! Хочу поделиться своей историей, я была оформлена как частный клиент, и платила все счета во время. В какой то момент потребовалось перевести тел. Номер на юридическое лицо. Договор оформила, всё хорошо, дали менеджера из бите по делам фирмы. Честно, я такого ещё не встречала, менеджер в какой то момент на телефон не отвечал, на письма отвечал очень долго, после того как написала заявление на отключение номера, мне не выслали на электронную почту счёт за последний месяц и о том что...

Bite - Dargs

Dargs Labdien. Man neapmierina bites padardzinatais tarifs. 74. Eiro. Es ka jliente patereju zvaniem un izzinam un par ibterbetu. No kurienes ir tada rekins. Es ka kliente maksaju regularu apmaksu. Tas nav normali. Zvana no arzenem svesi numuri kuriem es es neatbildu. Cilveku dati neaizsargati. Kur ir loģika. Kapec man jaatmksa tads rekins ko es tik daudz neesmu lietojusi. Es ka berna mate pate esmu bezdarbniece. Iztieku uz pabalstiem. Kas ir man vienigie ienakumi. Nerekinas ar cilveku tiesibam. Mani neapmierina šī attieksme. Loti dargs bites pakalpojums. Ar cienu iluta ķerpe no Valmieras.

Bite - Nepatiesa informācija

Nepatiesa informācija Esmu vīlusies bites ka operatora izvēlē, biju ilggadējs klients, kad nolēmu pāriet pie cita operatora sākās visādi murgi, kad zvanu man stāsta vienu informāciju, kad rakstu čatā, Saka lai eju uz salonu, tur atkal neviens neko nezin un liek nākt pēc mēneša, vēl dabūju noklausīties ka šie neesot kredītiestāde un tā vietā lai cilvēcīgi man izskaidrotu situāciju sūta mk noteikumus un izvairās no man interesējošu jautājumu izskaidrošanas, sūta viens pie otra utt, rezultātā mans priekšstats par šo kompāniju ir galīgi mainījies, ceru ka zaudējot klientus sapratīs kļūdas un varbūt mainīsies...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes