Maxima - Nevēlas apkalpot
2025.gada 8.aprīlī ap 21:00 veikalā Maxima Talsos vēlējāmies nopirkt sveramo gaļu, kas bija izvietota vitrīnā. Piegājām pie vitrīnas un gaidījām, kad mūs apkalpos, bet darbiniece, kas tajā brīdī bija aiz vitrīnas, Inga Šteinfelde, izlikās, ka negrib mūs neredz un izskatījās, ka nemaz mūs negrib apkalpot. Pie vitrīnas nostāvējām apmēram 5 minūtes, bet Inga tā arī pie mums nepienāca, nepiedāvāja, vai kaut ko vēlamies un gaļu tā arī neiedeva, lai gan tajā brīdī pie vitrīnas bijām vienīgie un Inga bija vienīgā darbiniece aiz vitrīnas.
Labdien!
Paldies, ka veltījāt laiku, lai dalītos savā pieredzē. Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu apmeklējums veikalā nav atbildis sagaidītajam apkalpošanas līmenim.
Situācija ir pārrunāta ar konkrēto darbinieci, kā arī ar pārējo nodaļas personālu, lai turpmāk šāda veida pārpratumi neatkārtotos.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram, ka sniegsim Jums patīkamāku iepirkšanās pieredzi nākamajā apmeklējuma reizē.
Ar cieņu,
"MAXIMA Latvija" komanda
Komentāri (15)
Cik labi, ka jūs Talsos pazīstat viens otru vārdā.
Kāpēc lai nezinātu. Vai tad tas ir kaut kas slikts ?
Zināt zina, bet sūdzībā tik konkrēti raksta tikai, ja ir sens kašķis - bijušais, apēda desu maizi bez atļaujas u.c
Ja nezini, kas īstenībā bijis tad nav ko gudri spriest un izteikt savas nepatiesās versijas
Noteikti auutori jau pazina un mēģināja izbēgt kontaktu
Nav ko gudri spriest, ja nezin, kas bijis. Un tiksim galā bez gudriem komentētājiem. Sūdzība ir uzrakstīta un uzņēmums lai skatās kā darbinieki strādā. Tie kas komentē tiem tas nav jādara.
Maiņas vecākā man teica, ka tu mētājies ar kinderiem!
Izskatas ka gribi ko sariebt pardevejai. Ja ta ir taisniba, tad jau karma atgriezisies pie tevis.
Jau ne pirmo reizi sūdzas, tādējādi risina savus privātos konfliktus. Vai nu kopīgs vecis, vai arī Inga ielikta darbā dāmas vietā un tāpēc sūdzas.
Uzvārdu zina, tātad...
Vai nav vienalga cik reizes mēs sūdzamies un par ko. Katrā ziņā nav tava darīšana un ne tev par to spriest kāpēc un par ko sūdzamies. Ja viņa negrib mūs apkalpot mēs ejam un sūdzamies.
Nav ko gudri spriest un izteikt savas versijas, kāpēc mēs sūdzamies, ja neesi iesaistīta un nezini kas bijis.
Re kur arī atbilde
Nemeiginajat pievērst darbinieka uzmanību - dot zīmi kā Jūs kko vēlaties, nevis esat "Muzeja" apmeklētāji!
Šī ir zināma dāma Talsos. Iet uz veikalu kā uz muzejiem, slims cilvēks.
Neapcel viņu. Viņa izlasīs un raudās :)