BITE

Bite Latvija SIA
Adrese: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 25850600
+371 25851601
Fakss: +371 25850610
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

12%
Sūdzības
969
Atrisinātas
34
Ar atbildēm
357
Apskatīt statistiku

BITE - Sūdzības un atsauksmes

Bite Latvija SIA - Maldināšana

Maldināšana 24.07.21 pēcpusdienā pensionārs ir devies saņemt rēķina uzdruku, kuru apmaksāt, jo internetbanka netiek lietota. Rezultātā rēķina apmaksa netika veikta, jo kļūdaino tika sniegta informācija par apmaksas vietu, kur šo pakalpojumu var veikt. Tas ir lohāls serviss? Klientu maldināšana, manipulējot ar to, ka tie ir seniori un paļaujas uz darbinieku kompitenci?

BITE - Плохой сервис

Плохой сервис Ужасное обслужыванье , оператор с каторый я беседовал не чем мне не помог обсалютно потратив мое время имя его Ilmar, очень злой на компанию Bite , ситуация следующая не заплатил счет до 20 числа так как зарплата пришла только 25 якобы я мог позванить и попрасить отсрочить мой платеж Bite вы серьезно ?я должен вам еще и звонить если как я понял за просрочку я и так плачу вам пени , и почему об этом не опевещают при открытии счета,ну или хотя бы смс прислали бы что можно вам позванить и...

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, nevienam neiesaku vērsties Bite Latvija filiālē tirdzniecības centrā Rīga Plaza. Murgs. Mana mamma pensionāre iegāja, lai uzzinātu par rēķinu un apmaksu. Viņa ir gados un apzināti lieto telefona aparātu, kas ir vienkāršs podziņu. Un nemaz nevēlas citu. Darbiniece augstprātīgi ieteica rēķinu lietas kārtot internetā, ne filiālē. Un ja telefona aparātā nav interneta iespējas - tad katram normālam cilvēkam mājās esot dators! Nopietni? Un pat ja darbibiece tā domā varbūt savu viedokli var...

BITE - Krāpšana

Krāpšana Telefona sarunā bija norunāts pieslēgt vienu tarifu, bet beigās pieslēdza citu. Solīja ka 5 darba dienu laikā visu atrisinās, bet beigās nezvanīja vairāk par 7 darba dienām. Pazvanīju pats paziņoja, ka pieslēdza to tarifu kuru piedāvāja no paša sākuma bet par iepriekšējo mēnesi ir jāmaksā pilnā summa par to tarifu kuru es neprasīju man pieslēgt. Bija teikuši ka klausīsies sarunu un visu izlabos bet rezultātā ir jāmaksā par to ko neprasīju. Nav jau liela nauda, bet nav arī pirmā reize kad ir...

BITE - Mājas Internets

Mājas Internets Labdien. Esmu bite klients jau vairākus gadus un pēdējā laikā internets bij vienkārši nelietojams. Sazinājos ar biti un saņēmu atbildi ka tas ir torņā pārslodzes dēļ. Nolēmu vēl gaidīt varbūt kautko darīs lietas labā. Nu tad nu nekas nemainijās palika tikai sliktāk nolēmu atteikties no mājas interneta. Pārgāju pie cita operatora un pagaidām esmu tiešām ļoti priecīgs nevar salīdzināt ar biti. Šodien vēl saņēmu zvanu takā nākoš mēnes man beidzās telefona pieslēgumam atlaide, tad nu tagad man var...

AtrisinātaBITE - Patērētāju tiesībām “skaļa” NĒ !?

Patērētāju tiesībām “skaļa” NĒ !? Bite – Patērētāju tiesībām “skaļa” NĒ !? Ievads. 2019. gada 30. novembrī kļuvu par “laimīgo” JBL TUNE 120 TWS austiņu īpašnieku. Iegādājos austiņas Rīgas Bite salonā. Jā, jau tajā pašā dienā austiņas nesavienojas ne ar vienu no manām ierīcēm. Forši vai ne? Tagad izskatās, ka man nu ļooti paveicās, ka pirmajā stundā pēc šī izcilā “agregāta” iegādes Bites salonā konsultati samainīja tās pret identiskiem (foto Nr. 1 Pieņemšanas – nodošanas akts). Ļoti žēl, ka tolaik es nepapētīju internetā, ka...

BITE - Nesaņēmu preci ko biju noformējis

Nesaņēmu preci ko biju noformējis Sanāca ļoti nepatikama situācija. Noformēju bite onlain playstation 5. Nākama diena piezvanīja bites operātors un visu sakārtojam. Teica ka preci jau varu saņemt nākama diena, bet dēļ tā ka es nebiju vel Latvija sarunājam ka kurjers piegādās man to preci pēc nedēļas, un ka kurjers man zvanīs no rīta un paziņos uz cikiem būs piegāde. Tādat sanāk ka prece jau ir noformēta uz mana vārda. Bet nu mani pārsteidza pēc 4 dienām kad pazvana bites operātors un pasaka man ka diemžēl prece vairs nav...

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki! Gribu pabrīdināt par bites garantijas remontu - ja vēlaties palikt bez ierīes uz ļoti ilgu laiku, tad nesiet uz bites garantijas remontu. Mans stāsts par to, ka jūnijā iesniedzu datoru uz garantijas remontu - noformēju, viss tā kā būtu oki - atgriešanas laiks 8 jūlijs. Ilgi - bet nu neko. Šodien man liels pārsteigums - remota termiņš pagarināts - zvanu - man atbild - remonts vēl nemaz nav sācies! Esot jādzēš, man nezin kur datorā, (kura man nav) esošie konti - tikai tad meistar...

BITE - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Sliktākais pakalpojumu sniedzējs Latvijā! Kad gāju prom no bites piedāvāja lai neeju prom, ka iedos ļoti izdevīgu tarifu plānu, izdevīgāku nekā citi! Teica ka Cena būs nemainīga tik ilgi cik būšot klients, pēc 2 gadiem, cenu pacēla par 40%! Vēlviens gadījums, nopirku telefonu no bites, piedāvāja bezmaksas apdrošināšanu ekrānam, pēc 9 mēnešiem ekrāns diemžēl tika bojāts, vērsos pie bites, lai sataisa. Teica ka sataisīt var, bet telefonu jāatstāj remontā vismaz 1 nedēļu! Un ka citu ierīci uz...

BITE - Обман, скрытие правдивой информации

Обман, скрытие правдивой информации Битэ консультанты в Лиепае предлагают в комплекте с битэ воспользоваться телевидением go3 якобы бесплатно, по итогу после истечения полгода вы можете уйти только оплатив за не использованные 1,5 года штраф. Либо придется принудительно пользоваться их услугами. Не соглашайтесь на подключение go 3, а лучше вообще не становиться клиентами бите. За звонки в интернет магазины взимается дополнительная плата что не берут у других операторов. Не квалифицированные консультанты, и медленный интернет за...

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Nelietojams mobilais internets, skatos 30min videoklipu jau divreiz ilgāku laiku jo tas to lādē ilgak nekā ko rāda, kāda jēga no bez limita interneta ja tas ir faktiski nelietojams no pulkstens 20: 00 līdz 23: 00, vai man būtu jāpārkārto savs ikdienas grafiks mana operātora vajadzībām, vai arī bites mobīlā interneta tīkls ir tik tiešām tik slikts ka tas nespēj apkalpot visus klientus manā rajonā, un tas nav rets gadījums interneta kvalitāte šajās stundās ieiet negatīvos rādītājos katru dienu.

Bite Latvija - Dala tarifu uz diviem dažādiem un klientam pieslēdz dārgāko

Dala tarifu uz diviem dažādiem un klientam pieslēdz dārgāko Uzņēmums jauniešu tarifa plāna vietā ir sadalījis to uz diviem dažādiem tarifu plāniem sākot ar 2021. Gada maiju, skolēnu (līdz 18 gadiem) un jauniešu (18-25) , apskatot maija rēķinu ieraudzīju “jauku” pārsteigumu. Šodien, 1. Jūlijā, sazinājos ar operatoru, lai man pārslēdz tarifu plānu no jauniešu uz skolēnu tarifu plānu, jo mans dēls ir 14. Gadus vecs. Nezinu kāpēc sākotnēji prasīja bērna personas kodu, kad noslēdzu līgumu, ja tagad pēc bērna vecuma, ko redz sistēmā, automātiski nevarējāt...

BITE - Meļi, informācijas noklusētāji

Meļi, informācijas noklusētāji Sakarā ar Bites nekvalitatīvo internetu, nolēmu mainīt sakaru operatoru. Pārgāju uz tele2, parakstīju līgumu gan par tarifu plānu telefonam, gan mājas internetam. Līgums noslēgts 2021. Gada 1. Aprīlī, pakalpojums pieslēgts 8. Aprīlī. Maijā no bites rēķins par visu mēnesi, bet jūnijā atkal rēķins par mājas internetu. Tikai tad, kad zvanīju bites konsultantam, man paskaidroja, ka jāiet uz bites salonu uzrakstīt iesniegumu, lai atteiktos no pakalpojuma. To izdarīju, uzrakstīju vēstuli...

BITE - Internets …

Internets … Sākumā maksāju par bezlimita internetu/sms/zvaniem nieka 10euro. Tad pēkšņi summa palielinajās par veseliem 8euro, labi, varbūt kāds cits pieslēgums utt. Bet ja man pat nerāda 4g internetu (tikai 3g) un internets ir kristisks. Citreiz pat vispar neko nevar padarit, un tā ir katru dienu. Vienkāršs jautājums, par ko tad es maksāju tādu naudu? Nekas cits neatliek kā mainīt operatoru, fuj un vēlreiz fuj

BITE - Vissliktākais serviss

Vissliktākais serviss Bite ir sliktākais internets kāds jebkad ir pastāvējis. Cilvēki maksā par to ka stūrītī rādās 4g un nekas nenotiek. Es iesaku šo internetu tikai tad, ja vēlaties galvassāpes un bendēt savus nervus. Nomainot Lmt uz bite ir kā no mersedesa iekāpt žigulī bez grīdas.

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien gribēju izmēģināt go3 tv ar majas internetu, tv vajadzēja wi fi straumētāju par ko mani iepriekš nepabrīdināja, nekas, devos uz biti lai dabūtu straumētāju, nebiju apmierināts ar interneta ātrumu un nolēmu preces atgriezt, ka rezultātā straumētāju man lika iegadāties lai varētu atteikties no go3, līguma bij rakstīts par izmēģinājumā straumētāju, kāpēc tādu man nepiedāvāja, jutos normāli apkrāpts, rezultāta 80e poda nolaisti, tas tā normāli lv.

BITE - Slikts serviss, melošana

Slikts serviss, melošana Zvanīja un piedāvāja go3, es jau zināju, ka manā adresē kur dzīvoju nav ātrs internets, to pašu teicu viņam, man atbildēja ka ies utt. Domāju ka līgumu atsutis uz ēpastu lai izlasītu viss kā ar nosacījumiem bet tā arī neatsūtīja un līgums skaitās parakstīts, ja pasaka vārdu, jā. Beigās mēģinot sktīties, protams, ka viss raustās un nevar paskatīties. Slikts serviss, jo īpaši kad Saka par interneta ātrumu lokācijā.

AtrisinātaBITE - Iepirkšanās!? ''BITE'' online!

Iepirkšanās!? ''BITE'' online! Nolēmu iegādāties uz nomaksu akcijas preci, manā gadījumā, tās bija Ipod Pro austiņas. Ok, iegāju mājas lappā noformēju pasūtījumu (bija sestdiena) , pēc pāris minūtēm man atsūtīja īsziņu ar pasūtījuma nummuru. Brīnišķīgi! Sāku gaidīt zvanu par piegādi. Pienāca pirmā darba diena un man ''piezvanīja''... Nu kā piezvanīja, bija vien divi zvana signāli, pacelt protams es nepaspēju. Es padomāju, kaut kas ar sakariem, droši vien pārzvanīs, bet nē, neviens nezvana! Nolēmu pats piezvanīt uz tālruņa...

BITE - Krāpšana

Krāpšana 30.03.2021 tika noformēta pāreja no SIA "bite Latvija" pie cita operatora. Pāreja notika 12.04.2021, kas nav atkarīgs no manis. Bet izmantojot SIA "bite Latvija" pakalpojumus 11 dienas, bija jāmaksā rēķins pa pilno mēnesi sia "bite Latvija" un arī citam operatoram, kas godīgi sadalīja rēķinu uz izmantotajam dienām. Bezjēgā runāt, lai sadala proporcionāli, ka dara citi operatori. Uzņēmuma pārstāvji skaidroja, ka tā ir paredzēts līgumā. Negodprātīgā rīkošanās neatbilst viņu "draudzīgām" sloganam. Vienkārši sakot - krāpniecība no SIA "bite Latvija" puses!

BITE - Nē par ko atslēdz pakalpojumus

Nē par ko atslēdz pakalpojumus Atnāk izcīna par kaut kādu godīga lietotāja politiku un pēc minūtes atnāk izziņa, ka kaut ko atslēguši un es skatos es nevaru nosūtīt izziņas un zvanīt, un nav internets, tāpēc es izdomāju un uzreiz šodien jau reģistrējos un pāreju uz lmt, nesaprotu kāpēc atslēdza pakalpojumus, es nomaksāju visu laicīgi un arī neiesaku iet pie viņiem, jo viņiem arī bieži dažās vietās ir slikts internets.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes