BITE

Bite Latvija SIA
Adrese: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 25850600
+371 25851601
Fakss: +371 25850610
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

12%
Sūdzības
985
Atrisinātas
34
Ar atbildēm
366
Apskatīt statistiku

BITE - Sūdzības un atsauksmes

BITE - Briesmīgs internets

Briesmīgs internets Pirmo reizi saskaros ar tik lēnu internetu. Neko nevar noskatīties, neko nevar atvērt. Nu pilnīgi viss garām. Ja vēl pirmajos divos, trijos mēnešos ar šo nebija nekādu problēmu, tad tagad apsveru iespēju atteikties no bites. Jo lietot to nav iespējams. Neiesaku! Un paralēli šim esmu negatīvas atsauksmes dzirdējusi arī no citiem bites klientiem, tieši ar interneta problēmām.

BITE - Slikts serviss, neprecīza informācijas sniegšana kā rezultātā klientam tiek radītas lielas neērtības

Slikts serviss, neprecīza informācijas sniegšana kā rezultātā klientam tiek radītas lielas neērtības 9.09. Aptuveni 16: 15 klients Ilze Akmene zvanīja uz balvu bites filiāli ar lūgumu atjaunot numuru 26612399. Uz ko apkalpojošais personāls (Balvos) atbildēja - var doties uz filiāli rakstīt iesniegumu vai zvanīt uz bites info. Liekot uzsvaru uz to, kādēļ braukt uz filiāli, ja var numuru atjaunot zvanot uz bites info tālruni. Pēc vairāku reižu pārjautāšanas, vai tas tiešām tā būs, klients saņēma apstiprinošu atbildi, ka tā var darīt. Ilze tā arī darīja un sazvanīja bites info centru, kur teica...

BITE - Fenomenāli slikts internets

Fenomenāli slikts internets Sešus gadus esmu pieslēdzies pie bites interneta un nekad mūžā nēesmu pat tuvu sasniedzis solīto interneta ātrumu. Plus, internets pat bieži vien nestrādā vairākas stundas! Tiešām nespēju saprast kā var pārdot tik sliktu preci un netik iesūdzētiem...

AtrisinātaBITE - Slikts serviss

Slikts serviss 14.06.2021 сын купил в магазине Bite в Ориго часы Garmin Venu и 23.06.2021 подарил мне на юбилей. 14.07.2021 я вынуждена была их сдать в гарантийный ремонт т. К. Не работал Blutuz. В течении этого времени мне пришло 8 смс! С сообщением, что срок ремонта продлевается на 7 дней. Я перезванивала неоднократно в сервис, но все бессмысленно. Мне говорят одно и тоже, пришли из ремонта, мы их проверили и отправили обратно т. К. Они не работали. (т. Е 7! Раз приходили отремонтированные часы, к-е не...

BITE - Nekompetenti konsultanti!

Nekompetenti konsultanti! Bites salona apmeklējuma mērķis bija planšetes pirmstermiņa atmaksa, tas tika pateikts un definēts arī konsultantei. Tikām skaidrībā par apmaksājamo summu un tika noformēts līgums, kuru es parakstīju, atzīšos smalki neizlasīju, bet redzēju tur īsto summu un definējumu-pirmstermiņā atmaksa. Cik liels bija mans pārsteigums un sašutums, kad vēloties uzreiz pēc izdrukas parakstīšanas samaksāt minēto summu - tas nebija iespējams (!) kā man paskaidroja konsultante un arī blakus viņai esošais otr...

BITE - Negodīgā komercprakse

Negodīgā komercprakse Aicinu nekādā gadījumā neuzķerties uz Bite go3 piedāvājumiem, un ja gribās izmēģināt - nekādā gadījumā neparakstīt līgumu klātienē (internetā esot 14 dienas atteikuma tiesības, bet to es par vēlu uzzināju) . Noticēju pārdevēja pasakai par "izcilu filmu izlasi", bet atnācot mājās konstatēju, ka skatīties nav ko. Mēģinu atteikties, uz ko man atbild, ka līgumsods sastāda 49.67 Eur. Līgumā viltīgi rakstīts, ka pirmstermiņa līguma laušanas gadījumā ir jāatmaksā "atlaide", bet nez kāpēc to atlaidi...

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Ārprātīgs kantoris, esmu klients jau 6 gadus, pa visiem 6 gadiem esmu tikai 1 reizi saņēmis adekvātu atlaidi tarifam. Tagad tele2 man piedāvā labākus nosacījumus nu protams vilinoši maksāt mazāk un nelauzt galvu. Tā kā es domāju, ka esmu lojāls klients pats viņiem piezvanīju un pateicu ka tele2 piedāvā labākus nosacījumus. Uz ko pajautāja lietotāja nr. Lai varētu piedāvāt... Piedāvājums bija tika smieklīgs, ka Vnk (Blowbrain) uz 4 eur lētāk... Tajā pašā brīdi manam darba kolēģim piedāvāja...

BITE - Slikts Serviss

Slikts Serviss Обратилась к работнику Bite в Riga Plaza c заявлением о низком качестве и сбоях в работе интернета. Получила ответ о том, что вероятно это проблемы сим карты. В результате замены сим карты, подключение интернета было полностью деактивизировано. Работник Bite заявила, что помочь мне не может и послала меня в smartservis, который работает рядом с Bite. Кроме того, на мой вопрос, как снять запрос о выборе сим карты при совершении звонка, она ответила, что не знает как это сделать. Качество интернета ужасное, работники некомпетентные.

BITE - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Ilgstošu laiku, ap 10 gadiem biju uzticīgs Bites klients. Pirms trīs gadiem man piešķīra pieslēgumam labu atlaidi 50% uz mūžu (tā man teica pats bites menedžeris) . Nesen saņēmu brīdinājumu ka mainīsies tarifu plāns. Uzzvanīju noskaidrot kāpēc, jo atlaide taču bija solīta uz mūžu. Man kaut kāda nekompetenta operatore ir atbildējusi, ka nepastāv vairs šāds pakalpojums, uz piedāvājusi, mazāku atlaidi, uz ko es teicu, ka man tas neapmierina, jo man tika solīts ka atlaide būs vienmēr. Teicu, ka...

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Проводила анализ среди операторов, чтобы перейти к 1му оператору и сделать единое подключение. Бите очень хамски разговаривает. Заходите на сайт, сами изучайте. На просьбу помочь по телефону получила отказ. Все есть на сайте. Для семейного подключения 50% от тарифного плана. Сами посчитайте. В итоге решила даже не изучать их сайт. Так как Tele2 и Lmt более заинтересованы в клиентах.

BITE - Slikts serviss!

Slikts serviss! Neuzķerties uz mārketinga trikiem un stāstiem par pārklājumu. Piedāvājums mazais bizness neatbilst kvalitātei! Koordinators Mārtiņš ieteica mūsu kompānijai šo tarifu plānu. Galvenais ir noslēgt līgumu un neko nenodrošināt. Reāli bieži vien lauku teritorijās nav iespējams sazināties ar darbiniekiem! Paldies Martin, iespēja lauzt līgumu problemātis.

Bite Latvija - Melo par interneta ātrumu 600Mbps

Melo par interneta ātrumu 600Mbps Bites konsultanti klaji melo pa telefonu, ka viņiem internets pa visu latviju ar superīgu ātrumu vismaz 600 mbps, kamērt konkurentiem knapi velkās. Izprašņā kā nopratinot, kas par provaideri, cik lietotāju uc, neprofesionāla rīcība kopumā.

BITE - Vienpusējs līguma diktāts

Vienpusējs līguma diktāts Nav iespējams vienotie spar līguma nosacījumiem, vienpusēji sarakstīts līgums pēc principa:, paraksti un vācies, ! Bezlimita interneta tarifos ierobežots interneta apjoms un iespēja vienpusēji, atslēgt, internetu klienta viedoklis un vajadzības nav svarīgas. Kompānija nemainīs savu politiku pret saviem klientiem līguma nosacījumi nu jau gadiem vieni un tie paši, bet ja klienti izvēlētos nebalsot par Sia Bite Latvija pakalpojumiem, tad varbūt aizbergs sakustētos...

Bite Latvija - Vienpusējs līgums visi klienti tiek ignorēti

Vienpusējs līgums visi klienti tiek ignorēti Zvanot uz informatīvo nr. Stāsta par bezlimita internetu, bet lasot līgumu ietverti ierobežojumi, Gpl, godīgas lietošanas politika, kur nav skaidri un saprotami nodefinēts, cik tad liels ir, bezlimita, interneta apjoms, pie kura interneta ātrums, var tik samzināts, vai, pārtraukts,. Bite kā operators vienpusēji uzspiež saviem klientiem parakstīt vienpusēju līgumu, kas ir savās interesēs, šādu un līdzīgu kompāniju, piedāvājumus, ieteiktu boikotēt un nemaksāt par šādiem servisiem. Līgums ir...

BITE - Nekompetenti salona darbinieki - kā rezultātā zaudē apdrošināšanas iespēju

Nekompetenti salona darbinieki - kā rezultātā zaudē apdrošināšanas iespēju Lieta sekojoša! Mamma pasūtīja sev jaunu telefonu un ekrāna apdrošināšanu to visu viņa darīja zvanot pa telefonu, jo tajā brīdī visi saloni bija ciet jo bija covid-19. Uz viņas vārda ir pieslēgti 2 telefona numuri viens viņas otrs vecmammas. Visu atved kurjers. Viss ok! Bet vēlāk skatās ka ekrāna apdrošināšana ir pieslēgta vecmammas telefona numuram - viņa zvanīja vai gāja neatceros - bite un Saka ka ir pieslēgts pie nepareizā - šie Saka ka tas nekas - telefons jau nezaudē neko.. Nav nozīme...

BITE - Mesls

Mesls Nekad muza nebiju saskaries ar tik sliktu internetu, pirmie mēnesi viss ok, un tad jau Sakas drāma. Uzlīst nedaudz lietutiņš, nav iespējams pat youtube noskatīties video uz 480p, drīz būs iztecējis līguma termins,2 gadi, un esmu priecīgs, kad varēšu izbeigt šis mocības, esmu sazinājies 100 reižu ar tehniķiem, vienīgais ko viņi speej ir paprasīt lai tu ieej speedtesta un pārbaudi interneta ātrumu, un tā ari beidzas visa meistarība, neiesaku nevienam šo internetu, it īpaši ja dzīvojat lauku apkaime, Saldus rajona.

Bite Latvija SIA - Maldināšana

Maldināšana 24.07.21 pēcpusdienā pensionārs ir devies saņemt rēķina uzdruku, kuru apmaksāt, jo internetbanka netiek lietota. Rezultātā rēķina apmaksa netika veikta, jo kļūdaino tika sniegta informācija par apmaksas vietu, kur šo pakalpojumu var veikt. Tas ir lohāls serviss? Klientu maldināšana, manipulējot ar to, ka tie ir seniori un paļaujas uz darbinieku kompitenci?

BITE - Плохой сервис

Плохой сервис Ужасное обслужыванье , оператор с каторый я беседовал не чем мне не помог обсалютно потратив мое время имя его Ilmar, очень злой на компанию Bite , ситуация следующая не заплатил счет до 20 числа так как зарплата пришла только 25 якобы я мог позванить и попрасить отсрочить мой платеж Bite вы серьезно ?я должен вам еще и звонить если как я понял за просрочку я и так плачу вам пени , и почему об этом не опевещают при открытии счета,ну или хотя бы смс прислали бы что можно вам позванить и...

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, nevienam neiesaku vērsties Bite Latvija filiālē tirdzniecības centrā Rīga Plaza. Murgs. Mana mamma pensionāre iegāja, lai uzzinātu par rēķinu un apmaksu. Viņa ir gados un apzināti lieto telefona aparātu, kas ir vienkāršs podziņu. Un nemaz nevēlas citu. Darbiniece augstprātīgi ieteica rēķinu lietas kārtot internetā, ne filiālē. Un ja telefona aparātā nav interneta iespējas - tad katram normālam cilvēkam mājās esot dators! Nopietni? Un pat ja darbibiece tā domā varbūt savu viedokli var...

BITE - Krāpšana

Krāpšana Telefona sarunā bija norunāts pieslēgt vienu tarifu, bet beigās pieslēdza citu. Solīja ka 5 darba dienu laikā visu atrisinās, bet beigās nezvanīja vairāk par 7 darba dienām. Pazvanīju pats paziņoja, ka pieslēdza to tarifu kuru piedāvāja no paša sākuma bet par iepriekšējo mēnesi ir jāmaksā pilnā summa par to tarifu kuru es neprasīju man pieslēgt. Bija teikuši ka klausīsies sarunu un visu izlabos bet rezultātā ir jāmaksā par to ko neprasīju. Nav jau liela nauda, bet nav arī pirmā reize kad ir...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes