BITE - Negodīgi līguma noteikumi
Biju bites kliente gadus 10, sāku ar 1 numuru, beidzot pieslēdzu arī visu ģimeni. Kopā 6 numuri. Augustā nolēmu pārtraukt sadarbību, jo bija izdevīgāki piedāvājumi tirgū. Man ir 3 bērni skolnieki, un cenai ir nozīme. Izlaidīšu stāstu par to presingu, ko dienas laikā izjutu no bites personāla, kad man zvanīja kādas 4 reizes, cenšoties pierunāt palikt un piesolot visādas atlaides...
Kad saņēmu pēdējo rēķinu, tur bija iekļauts tā sauktais "vienreizējais maksājums" 120 eiro vērtībā bez atšifrējuma. Kad palūdzu atšifrēt, izrādījās, ka tā ir atlaides summa, kas man esot piešķirta vienam numuram līdz 2023. Gadam! Tātad-man prasa atmaksāt piešķirto atlaidi nevis par laiku, kad lietoju šo pakalpojumu, kas man šķiet loģiski un taisnīgi, un biju tam gatava, bet gan par periodu, kad neesmu vairs bites klients un viņu pakalpojumu nelietoju. Uzskatu, ka šāds punkts līgumā ir netaisnīgs pret patērētāju, negodīgs un absurds, piedevām pretrunā ar līgumslēdzēju pušu vienlīdzības principu.
Gaidu no bites atbildi
Sveiki!
Ļoti žēl par Jūsu nepatīkamo pieredzi. Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam atrisināt esošo problēmu. Jauku dienu!
Pievienot komentāru