BITE - Krāpšana
Šā gada janvārī bites darbiniece telefoniski piedāvāja izmēģināt go3 televīziju. Sākotnēji, īsti neatceros, divas nedēļas bez nekādām saistībām bez maksas, tad 6 mēnešus bez maksas un pārējos ar abonēšanas maksu. Piekritu pamēģināt. Darbiniece vairākkārt zvanīja, jautāja - vai patīk, vai nav kādi jautājumi u. T. T. Pēc pārbaudes laika piekritu abonēt šo televīziju, kurjers atveda līgumu parakstīt. Šo mēnesi, kad beidzās 6 mēnešu bezmaksas periods, atklājās, ka esmu parakstījusi divus līgumus, man zvanījuši divi dažādi darbinieki piedāvājuši televīziju. Viens līgums sastādīts janvārī, otrs februārī. Es, sarunājoties telefoniski, domāju, ka runa iet par vienu piedāvājumu. Bites pakalpojuma piedāvātāji, jums šķiet loģiski piedāvāt pamēģināt pakalpojumu divas reizes? Jūs tak redziet kādus pakalpojumus jūsu klienti lieto! Saprotu, ka nedrīkst parakstīt līgumus neizlasot, un, izskatās kompānija šo izmanto, jo kurjera klātbūtnē izlasīt vairākas lapas sīkā šifrā ir nereāli. Kad gribēju apstrīdēt šo darījumu, bites darbiniece teica, ka nevarot tik senas telefona sarunas noklausīties, tad kāda jēga no ierakstītajām sarunām? ! Protams, bez maksas tv viņi neatslēdz un vaino mani nekorekti noslēgtajos darījumos. Nevienam viņu piedāvājumam vairs nepiekritīšu un bitei būs par vienu klientu mazāk. Iesaku uzmanīties no bites piedāvājumiem!
Sveiki!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz bezmaksas kontakttālruni - 1601. Jauku dienu!
Komentāri (5)
Diemžēl tas nav tikai ar Jums, jo manam pazīstamam arī bija tāda paša situācija.
Viņam bija divi līgumi, Bite ļoti agresīvā veidā iešmorē divus līgumus, un tieši par GO3 TV.
Tāpēc rakstu, lai viņiem nesanāk šī afēra. Labi, iegūs pāris desmit eiro uz līguma pārtraukšanas rēķina, toties pazaudēs klientus. Diez vai tas ir to vērts.
Nu man šķiet ka tas tādēļ, kā komunikācijas trūkums šeit.
Jo, kad mobilie operatori piedāvā kaut ko uz testa periodu, tam nekad nav līgums "tests". Respektīvi, paņemot kaut ko testēšanai, uzreiz tiek parakstīts līgums, ka sākotnēji ir bezmaksas testa periods un, tam beidzoties, stājas spēkā jau pilnais līgums. Tas nozīmē, ka jums nevajadzēja neko papildus prasīt vai parakstīt, jums jau bija līgums.
Komunikācijas bija par daudz, ja reiz divi darbinieki zvanījās un runāja par vienu un to pašu. :) Es piekrītu ka nevajadzēja neko parakstīt, vienkārši saputroja man galvu - sākumā testa režīms, tad bezmaksas, un, šķiet, pierasts ka jāparakstās par katru vienošanos. Es atzīstu savu nolaidību, bet tagad pārsteidz Bites attieksme - draudzīgie operatori neko nezina, tikai "noskalda " savu tekstu.
Nekādā gadījumā neiesaku izmantot jebkādus "īpašos" piedāvājumus no Bites puses. Pirms mēnešiem 5 piekritu piedāvājumam no šī uzņēmuma "pāriet" uz viņu internetu, izmantojot piedāvājumu to apvienot ar Go3 abonementu, kam piekritu. Nu jau vairākus mēnešus principā esmu šīs kompānijas "važās," jo, lai atteiktos no pakalpojuma, man jāmaksā līgumsods, lai arī uzņēmums PILNĪBĀ NESPĒJ nodrošināt normālu interneta pieslēgumu. Nav runa tikai par to, ka internets iet lēni, bet par to, ka tas regulāri pazūd, dienas laikā visbiežāk vairākas reizes, savukārt Bites pārstāvji tikai atrunājas, ka nekādu problēmu neesot, un ar internetu viss ir labi, jo, redz, tad, kad tas iet, tad iet samērā normāli, tomēr nekādā veidā nerisina problēmu ar to, ka INTERNETS VIENKĀRŠI NEIET, un nepiedāvā PILNĪGI NEVIENU risinājumu no savas puses. Atklāti sakot, tik bezkaunīgu rīcību sen neesmu redzējusi, jo parasti pakalpojumu sniedzēji cenšas situāciju atrisināt, tomēr šajā gadījumā, neskatoties uz to, ka izmantoju Bites internetu gan mājās, gan darbā (un nevienā vietā stabils tas nav), uzņēmums neliekas ne zinis par problēmām, un vienīgais skaidrojums ir apziņa par to, ka klients principā nevar atteikties no pakalpojuma, nemaksājot līgumsodu. 4 mēnešus briestu rakstīt šo komentāru, bet nu mērs ir tiešām pilns, kad 2 stundu laikā internets 2x pazūd uz VISMAZ 30 MINŪTĒM - un viss! Un Bite tikai paprasa atsūtīt skrīnšotus no speedtest, tas sakiet, lūdzu, kā, pie velna, lai es atveru šo speedtest, ja INTERNETS VIENKĀRŠI NEIET, savukārt, kā jau minēts, kad tas iet, tad puslīdz normāli. Kā var vispār piestādīt klientam rēķinu par pakalpojumu, ko jūs nespējat nodrošināt? Vai arī klients nemaksā par to, ka saņem šo pakalpojumu konstanti?