Bite Latvija - nespēj nodrošināt pakalpojumus
Nekādā gadījumā neiesaku izmantot jebkādus "īpašos" piedāvājumus no bites puses. Pirms mēnešiem 5 piekritu piedāvājumam no šī uzņēmuma "pāriet" uz viņu internetu, izmantojot piedāvājumu to apvienot ar go3 abonementu, kam piekritu. Nu jau vairākus mēnešus principā esmu šīs kompānijas "važās, " jo, lai atteiktos no pakalpojuma, man jāmaksā līgumsods, lai arī uzņēmums pilnībā nespēj nodRošināt normālu interneta pieslēgumu. Nav runa tikai par to, ka internets iet lēni, bet par to, ka tas regulāri pazūd, dienas laikā visbiežāk vairākas reizes, savukārt bites pārstāvji tikai atrunājas, ka nekādu problēmu neesot, un ar internetu viss ir labi, jo, redz, tad, kad tas iet, tad iet samērā normāli, tomēr nekādā veidā nerisina problēmu ar to, ka internets vienkārši neiet, un nepiedāvā pilnīgi nevienu risinājumu no savas puses. Atklāti sakot, tik bezkaunīgu rīcību sen neesmu redzēJusi, jo parasti pakalpojumu sniedzēji cenšas situāciju atrisināt, tomēr šajā gadījumā, neskatoties uz to, ka izmantoju bites internetu gan mājās, gan darbā (un nevienā vietā stabils tas nav) , uzņēmums neliekas ne zinis par problēmām, un vienīgais skaidrojums ir apziņa par to, ka klients principā nevar atteikties no pakalpojuma, nemaksājot līgumsodu. 4 mēnešus briestu rakstīt šo komentāru, bet nu mērs ir tiešām pilns, kad 2 stundu laikā internets 2x pazūd uz vismaz 30 minūtēm - un viss! Un bite tikai paprasa atsūtīt skrīnšotus no speedtest, tas sakiet, lūdzu, kā, pie velna, lai es atveru šo speedtest, ja internets vienkārši neiet, savukārt, kā jau minēts, kad tas iet, tad puslīdz normāli. Kā var vispār piestādīt klientam rēķinu par pakalpojumu, ko jūs nespējat nodrošināt? Vai arī klients nemaksā par to, ka saņem šo pakalpojumu konstanti?
Sveiki!
Paldies par ziņu. Atvainojamies un mums ļoti žēl par Jūsu nepatīkamo pieredzi. Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz bezmaksas kontakttālruni - 1601. Jauku dienu!
Lūdzu, nevajag stāstīt pasakas, ka varu sazināties ar jums un risināt šo situāciju. Cienījamā Marija, kura iesmērēja šo pakalpojumu ar "ļoti ātru internetu," skaidri un gaiši teica, ka visas sūdzības iepriekš ir saņemtas. Jūs laikam domājat, ka cilvēkiem darīt nav ko un kasās aiz neko darīt.
Komentāri (4)
Mēs arī iekritām uz Biti. Nopirkām arī Netflix Ultra HD, bet no tās labās kvalitātes nav jēgas, jo internets vienkārši nevelk. Bieži rāda graudaini, pikseļaini un lejā ir sarkana zīme ''low internet quality''. Ļoti ļoti švaks internets Rīgā, Juglā.
Njā, skumji. Manā situācijā komiskākais laikam ir tas, ka bieži vien neiet pats GO3, ko paņēmu komplektā ar viņu "zibenīgo" internetu. Un beigās neatteikties ne no viena, ne otra, nemaksājot līgumsodu. Es visu saprastu, ja pakalpojums tiktu nodrošināts kvalitatīvi, un klients bez iemesla izdomā nomainīt citu operatoru, bet šajā gadījumā vienkārši klaja bezkaunība no Bite puses.
Ikdienas jautrība turpinās arī vakarā. :)
Nu neiet :)