Adrese: |
Straupes iela 5, k.3, Rīga Latvia - LV-1073 (Galvena biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67333337 +371 28337333 |
Fakss: | +371 67248335 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Internets • Interneta provaideri |
Sociālie tīkli: |
Balticom - Sūdzības un atsauksmes
Balticom - Internets neiet, televīzija bremzē.
Neiesaku nevienam šo televīziju ar internetu. Paņēmām, kad viņi vēl piedāvāja atlaides un 2 gadu līgums. Teica ka tas būs uz pus gadu, tā atlaide, bet cena pacēlās ātrāk. Kad nāca uzstādīt televīziju, man teica, ka to darīs par velti, bet meistars paņèma 15 eiro. Labi, tas bija sen un vairs nav tik svarīgi. Ar katru dienu šī televīzija sāka raustīties un internets bremzēt. Izņem labākos kanālus un vietā pat neieliek līdzvērtīgus. Nevaram vien sagaidīt, kad beigsies līgums,jau sen lietojam...
Balticom - Krāpšana
Pārgājām pie cita operatora. Protams Balticom zvana ar "super" piedāvājumu. Mēs bijām un esam pārliecināti ka ir beztermiņa līgums, jo jau daudz gadus bijām pie viņiem. Te pēkšņi izrādās, mums noslēgts līgums līdz gada beigām, ja lauzīsim, tad 50 euro (tā Saka operators) . Lūdzam atsūtīt līgumu, ja tāds ir, e - pastā. Atsūta. Pārbaudām saitā eparaksts.lv un tur redzam, ka līgums nav parakstīts. Jautājums - kakogo hrena man jāmaksā 50 euro? Balstoties uz elektronisko dokumentu likuma 3 panta 2 punktu, mums līgums ar Balticom nav parakstīts!
Balticom - Плохой Интернет
За последние время очень разочаровались в Balticom. Интернет стал ужастным, приходил мастер, посмотрел "всё в порядке" сказал он, а по факту снова частые сбои. Ну и также повышение цен...Хотели отключиться от телевидения, так как редко смотрели (и то только пара каналов), а теперь и их отключили. Отключать не хотят, потому что договор. Но зато цены выросли и каналов нет. С нетерпением жду окончания договора!
Balticom - Slikta kvalitāte
Briesmīgas kvalitātes internets. Traucē skatīties filmas/seriālus.. Kā ari datorspēles, brīvajā laikā, ir teju neiespējami spēlēt, jo interneta savienojums uz brīžiem paliek ļoti vājš. Katastrofāla izvēle, abonējot šo pakalpojumu. Jāatzīst gan, Cenas ir ļoti draudzīgas.
Balticom A/S - Briesmīga apkalpošana, maldināšana
Briesmīga apkalpošana! Maldināšana par līguma laušanas noteikiem. Trešo pušu datu aizsardzības laušana! Neiesaku nekādā gadījumā. Ja pievienojies, uzmanīgi lasi līguma tekstu, it sevišķi tā laušanas nosacījumus! Kā arī pārjautā operatoram telefoniski, lai apstiprina, vai vari jebkurā laikā lauzt līgumu un vai tas ir bezmaksas. Pieprasi visus sazvanīšanās ierakstus. Grūti noticēt, ka tik slikts serviss mūsdienās vēl eksistē! Visiem vēlu veiksmi!
AtrisinātaBalticom - Slikts service
Neiesaku šo krāpēj kantorī Balticom! Gribēju atteikties no šī uzņēmuma pakalpojumiem. Apkalpošanas centru nekad nevar sazvanīt ertā laikā. Prasīju izbeigt līgumu sakarā ar pārvākšanos un prasīju kommunicēt caur epastu. Ir pagājis ilgs laiks, kopš līgums nav lauzts. Pieteikums ar eparakstu netiek pieņemts, jo tas ir citā formātā (pdf) . Tomēr paraksts uztaisīts ar eparakts.lv
AtrisinātaBalticom - Vilšanās
Gribēju atteikties no šī uzņēmuma pakalpojumiem bet izrādās esmu pats nomainījis mājaslapā beztermiņa līgumu uz līgumu ar termiņu un tagad man pieprasa 150eur soda naudu par atslēgšanu. Ko tur pateiksi - uz "lošarām" pasaule turas. Esiet uzmanīgi mansbalticom kontā - visur lamatas, pēc tam neko nepierādīsi. Pateiks pat cikos tu esi to izdarījis...
Balticom - Neapmierinoša ITV kvalitāte
Lavakar! Pēdējā jau gada laikā Balticom pakalpojumi saistībā ar interaktīvo televīziju ir kļuvuši neapmierinoši. Pirmkārt, jau jaunā Itv ir nebaudāma, lai skatītos raidījumu ierakstā, tas jātin 5x uz priekšu un 5x atpakaļ. Ja uzliek pauzi un atsāk raidījumu, tad vismaz par 10 vairāk sekundēm raidījums jau ir pagājis uz priekšu. Vēl gribēja cenu pacelt pat tā saucamo "kvalitāti". Otrā sāpe ir tiešraides, nu kā balticom var pie pārraides rakstīt tiešraide, ja tā reāli nav tiešraide? Šo jau...
AtrisinātaBalticom - Vilšanās par atteikuma iespējām
Esmu ļoti vīlusies. Man telefoniski piedāvāja pakalpojumu internets planšete un minēja, ja nu kas 14dienu laikā var atgriezt. Tieši pajautāju, vai nebūs kaut kādas problēmas un kādas ir iespējas ar atgriešanu, man atbildēja, ka viena iespēja ir ar omniva, ok supēr. Atnāca, izmēģināju, aprunājos ar vīru un sapratām, ka nevajag. Vēlēdamies atgriezt, jau saskaros ar pirmo jautājumu, kur ir līguma nr. , ko vajag ierakstīt atteikuma veidlapā. Zvanu aprunājamies, tur man apstiprina, ka varēšu...
AtrisinātaBalticom - Krāpšana, slikts serviss
Фирма за последние годы очень сдала. Уровень обслуживания и методы работы я бы сравнил с африканскими странами. Во первых уровень интернета стал значительно хуже. Вызывал мастера, но ничего не было констатировано и заплатил 10 евро за визит. Не согласен с этим. Во-вторых. Я клиент этой конторы уже достаточно долго, лет 5, по двум адресам. Просто бесит, когда отключается на второй месяц интернет, если не проплачен первый. Я просто с этого поражаюсь. При этом как будто мы живём в 19 веке, на...
AtrisinātaBalticom - Krāpšana
Отказался от услуг этой конторы еще вначале августа, отправив заявление в свободной форме на расторжение договора им на почту за 20 дней до фактического отключения услуг (как и требуют их же правила) . На следующий день позвонил их менеджер, поинтересоваться причиной расторжения, и подробнейшим образом всё ему пояснив, я сразу же уточнил - требуется ли еще что либо с моей стороны, подлежат ли возврату провода и т. П. , на что менеджер меня заверил, что ничего кроме моего заявления им не нужно...
AtrisinātaBalticom - Не выполнение компанией условий договора
У меня заключен с данной "организацией" договор на 24 месяца на пакет услуг "Телевидение+ интернет" по определенной цене. В конце 2020 года эта организация balticom повысила цену на услуги ссылаясь на "обстоятельства на рынке, состоянием мировой экономики и т. Д и т. П" и предложила мне оплатить на год вперед услугу по старой цене, что я, как дурак и сделал. У них в договоре есть типа пункт о возможном повышении цены из-за возможности "похолодания в биржевом аду". Если я хочу расторгнуть с ними...
AtrisinātaBalticom - Качество обслуживания
Разочаровался в этой компании. Уровень обслуживания заметно упал. С нетерпением ждём окончания контракта как кюу родителей, так и у себя. Будем пробовать что-то другое. Что не нравится? 1) интернет слабый. Приезжал мастер, сказал что всё хорошо. Взяли денег за холостой вызов. Но сути это не поменяло, периодически интернет логует... Мы пользуемся дома мобильным интернетом. 2) слабый пакет каналов. Откровенно говоря смотреть нечего. 3) жена забыла заплатить за месяц счет, сразу на тв выскакивает табличка с угрозой отключения тв.
AtrisinātaBalticom - Negodīga rīcība
Es esmu ilggadīgs kompānijas klients, biju apmierināta ar šīs kompānijas pakalpojumiem un īpašu attieksmi pret klientiem. Bet... Tad kompānija izdomāja pacelt tarifus 2021. Gada beigās... Labi, samierinājos - nav jau pārāk liela summa 1eur, bet ar to viss nav beidzies - atkal tarifa celšana... Vēstulē ir rakstīts, ka ja es nepiekrītu nosacījumu maiņai, tad varu lauzt līgumu 33 dienu laikā... Rakstu, ka gribu izbeigt... Atbilde pārsteidz, jums ir jāmaksā apmēram 148 eur sods... Kad pieprasīju...
AtrisinātaBalticom - Обман клиентов, необоснованное повышение тарифов
В 2020-м году агент Balticom по квартирам в нашем доме, уговаривал переходить от других операторов в Balticom, расспрашивал сколько платим и предложил цену на один евро ниже. Я перешел в Balticom, не прошло и года, Balticom повысил цену за услугу на этот же 1 евро. 23-го сентября снова получаю письмо: Уважаемый клиент! У нас изменились тарифы: с 01.11.2021. Ваша абонентская плата будет увеличена на 3,05 евро. Итого за год Balticom поднял цену своих услуг на 37,16% оправдывая повышение...
AtrisinātaBalticom - Līguma izbeigšana
Labdien. Balticom kārtējo reizi informē kad palielina maksu. Es nevēlos vairak ar balticom sadarbību, un vēlos izbeigt sadarbību! Vēstules beigās pievienota informācija, par to kad ja nepiekrītu augstākminētai informācija ir iespēja lauzt līgumu bez soda maksas! Savukārt balticom pieprasa soda naudu! Informācija ir arī mans balticom, kad var izbeigt ligumu bez soda naudas! Un vēl maldina klientus e pastā sūtot nepareizus kontaktus! Kaut kādas celtniecības firmas!
AtrisinātaBalticom - Грабёж. Угрозы
Муж подключил домашний интернет с Тв. Мы переехали. Сейчас живём в центре, на экспорта. Балтиком заявляет, что он не обеспечивает покрытие в этом месте, в центре города, б****! Потребовали заплатить 300 евро за расторжение договора, а что делать - муж платит. Как будто это мои проблемы что они не провели интернет! Никому не советую, кантора разводил. Муж звонил, обзвонил их всех - толку нет. Они не обеспечивают покрытие в районе экспорта наш адрес давать не буду, но это начало улицы и тут много...
AtrisinātaBalticom - Netiek nodrošināts pakalpojums par ko tiek maksāts.....
Man nav ko slēpt - es dzīvoju Biķernieku ielā 160/3-8c. Vairākas dienas es pat teiktu vairākas nedēłas ir problēmas ar internetu, te viñš ir, te vińa nav. Šodien pazuda vispār. Man darbs ir cieši saistīts ar interneta lietošanu, tāpēc zvanīju uz balticom un jautāju: “ kas par lietu? ”. Atbildēja: ” ka zinot par problēmu un tiekot risināts šis jautājums”. Vairāk mani tracina tas, ka zina par problēmu un nepabrīdina klientus par to... Gribu redzēt, kāds būs rēķins? Ja piestādīs pilnā apmērā un izliksies, ka viss bijis normāli, tad atteikšos no pakalpojuma... Paldies
AtrisinātaBalticom - Krāpšana, nelauž līgumu ar klientu un turpina piestādīt rēķinus par pakalpojumu kas netiek lietots
Jau divus mēnešus pēc lūguma lauzt līgumu par Tv un interneta pakalpojumiem, atsakās to darīt. Turpina mānīt telefonsarunās, ka nav saņēmuši iesniegumu. Un piestāda rēķinus kaut gan vēlme lauzt līgumu ir izteikta gan mutiski, gan rakstiski un pakalpojums netiek izmantots jau vairākus mēnešus. Māna ar to, ka 9 dienu laikā sazināsies darbinieks, taču tas nenotiek, vai arī darbinieks tikai uzpīkstina un pēc tam stāsta, ka klients nav pacēlis telefonu. Zvanot atpakaļ uz numuru to neceļ.
AtrisinātaBalticom - Krāpšana, melošana, naudas izspiešana
Vēlreiz par to pašu, jo vienkārši apnīk šī uzņēmuma meli. Varu paziņot, ka šī frāze ko viņi liek: ''uzņēmuma balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu. '' ir tīrākā melošana, jo neko viņi pat necenšas risināt. Kā viss bija tā palicis. Tāpat uz oficiālu pretenziju atbilde arī nav saņemta. Izkrāpj naudu atsūtot rēķinu ar paziņojumu, ka ja tik...