www.sudzibas.lv Balticom Bojājums un slikts serviss

AtrisinātaBalticom - Bojājums un slikts serviss

Labdien! Jau no 25. Augusta izteiktas Tv pārraides un interneta atvienošanās. Katrs sazvanītais it darbinieks atbild ko citu. Meistaru piedāvā pēc 5 dienām. Pieļauj iespēju, ka notikusi kļūme ar kabeli vai rūteri. Bet kas tad cits var būt? Nianse-naktī vismaz internets darbojas ideāli, tā ka ir visas iespējas mainīt savu diennakts režīmu-nakti pavadīt nomodā, bet baidoties reizē ieslēgt tv un kompjūteru. Vispār jau priekš kam, ja cilvēks, kurš no mājām neiziet, var arī paspēlēt spēlītes? ! Vēl varu piebilst, ka kārtējais zvans uz kompāniju, kad tika izdzirdēta adrese, tika atvienots, pat neuzklausot. "jauka attieksme! "jāpārlasa līgums-cik ilgi vēl jācieš balticom pakalpojumi.

29.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AS Balticom Pārstāvja atbilde 29.08.2022

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.

Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 18.10.2022

Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes