AirBaltic - Krāpšana un patērētaju tiesību neievērošana...
Sveiki! Pasūtīju biļetes Somija-Latvija! Aizpildot pieteikumu un samaksājot par biļetēm, ievēroju ka esmu uzrakstījis nepareizo uzvārdu, pasūtot biļeti, domāju par meitu un viņas veselību, un ierakstīju draudzenes uzvārda vietā savu uzvārdu... Oky, rakstu Airbaltic ar lūgumu par papildus samaksu nomainit to uzvārdu uz pareizo... Atbilde = šai biļešu klasei nav iespēja nomainīt nedz uzvārdu, nedz vārdu... Praktiski sanāk tā ka, pakalpojumu vairs nevaru saņemt... Nauda samaksāta, bet pakalpojumu ko paši piedāvā, nevar sniegt... Vienīgais ko piedāvā ir ateikties no biļetēm, un 140 evro vietā saņemt atpakaļ tikai 19.40 ero... Tas ir normāli? Man nav ne naudas un nav ne lidojuma... Kur paliek patērētāju tiesības... Mož tad nu es arī tagad, ataisU savu firmu vaļā, un sāku čakarēt šitā cilvēkus... Un iepūt man, kaut kas nepatik ej pie citiem... Un kā tas vispār ir saprotams, ka man manu naudu neatgriež, ja viņi paši nevar man nodrošināt viņu piedāvātos pakalpojumus... Pat piedāvāju piemaksāt vajadzīgo summu... Bet nekā... Savac savus 19,40 eiro vai ej dilēs...
Komentāri (6)
Ta ir zīme, ka draudzene ir jāprec.
Drīzāk zīme, ka cilvēks savu vārdu neprot pareizi uzrakstīt.
Они не всегда смртрят пасспорт. Может прокатить
Visas avio/bileshu lapas ir norade - rupigi parbaudiet ievaditos datus
Datu mainja ir maksas pakalpojums
tādi ir noteikumi, kam turklāt pasūtījuma procesā piekritāt...
Savu nevīžību ar patērētāja tiesībām piesegt ir tik pat stulbi, ka ierakstīt nepareizo uzvārdu. Izklaidības cena. Nākamreiz būsi uzmanīgāks.