AirBaltic - Kategorija
2018. gada pavasarī iegādājāmies ceļojumu caur Airbaltic sabiedrību. Bērni saslima un ceļojumu atcēlu. Airbaltic piedāvāja atgriezt nodokļu summu, kas bija ap 90 eiro vai arī izdot e-kuponu nakamajiem ceļojumiem. Es piekritu kuponam. Jo, nodomāju, ka noteikti to izmantošu tuvakajā gadā.
Šobrīd rudenī planojām ceļojumu un izrādās esmu nokavējusi 7 dienas un man atsaka to pagarināt, jo redziet, esmu piekritusi tadam termiņam. Termiņš bija 6 meneši. Ok, termiņš ir nokavets, pati muļķe, nenosekoju, bet sazvanot un palūdzot tomēr pagarināt termiņu, tīri cilvēcīgi, vismaz par dažām dienām, jo velos šomēnes beidzot aizceļot ar airbaltic sabiedrību, man tiek atteikts un tiek argumentēts ar to, ka es pati esmu uz tādu termiņu piekritusi.
Un šeit ieslēdzas taisnības princips.
Patinot epastā saraksti ar airbaltic menedžeri, atklāju, ka viņa, pirms kupona piedavājuma un iegādes, nav mani brīdinajusi par 6 menešu termiņu.
Tagad sanak, ka man pārmet, ka esmu pati piekritusi e kuponam ar tadu termiņu.
Pat palasot airbaltic mājas lapā rakstīts, ka termiņi var atšķirties, bet nav minets par kādu laiku.
Dārgais AIRBALTIC, Ja es būtu zinajusi, ka tas ir 6 meneši es nebūtu piekritusi, jo mēs ar ģimeni tik bieži neceļojam.
Tapēc tas viss izskatās pēc klientu maldināšanas ar nolūku gūt papildu peļņu.
:(
žēl, bet izvelēsimies citu avio kompaniju visiem turpmākajiem ceļojumiem.
Komentāri (2)
Pasai meele mutee trauceja,lai noskaidrotu sakuma cik ilgi kupons derigs?
Nav ko citus vainot tajaa, ka pati neizderiiga un tici man, viniem vienalga vai vel ar viniem lidosi vai ne :D
Lasīt proti? Termiņš netika nekur pieminēts? Un kapēc vēl pašam kas būtu jānoskaidro no AirBaltic kā tik svarīgs fakts kā derīguma termiņš.