AirBaltic - Nemaksā kompensācijas par atceltiem lidojumiem
13.08.2017. Burtiski 50 min. Pirma izlidošanas tika atcelts bt reiss 345 rīga - kauņa, nenodrošinot nokļūšanu kauņā, izlidojot ne ātrāk kā 1 stundu pirms vai ierodoties kauņā ne vēlāk kā 2 stundas pec paredzetā ierašanās laika. Atbilstoši es regulas par aviopasažieru tiesībām prasībām. Tā vietā, lai samaksātu kompensāciju 2 pasažieiem 500 eur apjomā, bt tērē manu laiku un raksta bezjēdzīgas atbildes: "vēlos jums paskaidrot, ka lidojums tika atcelts neparedzama tehniska defekta dēļ. Plānotajam gaisa kuģim tika konstatēts dzinēja eļļas dzesēšanas sistēmas defekts. Konstatējot šo defektu, droša lidojuma veikšanai saskaņā ar gaisa kuģa ražotāja noteiktajām procedūrām un instrukcijām bija jāveic papildus pārbaudes, kas bija obligātas, kā arī jānovērš konstatētais defekts. Tā kā to nebija iespējams izdarīt līdz lidojuma sākumam un aviokompānijai diemžēl nebija pieejami citi gaisa kuģi, kas lidojumu varētu izpildīt, tika pieņemts lēmums lidojumu atcelt, jo ar šādu defektu gaisa kuģim nav atļauts veikt lidojumus. Tādēļ mēs nevaram atsaukties uz jūsu prasību izmaksāt atcelta lidojuma kompensāciju". Tie ir pilnīgi meli - latvijas uzņēmumu melnajā sarakstā šo kapeikpisēju kantori, jo tā viņi atrakstās regulari.
Komentāri (7)
http://sapnumedniece.lv/ka-no-aviokompanijas-dabut-kompensaciju/
laikam vecs info, bet regulas nosaka ka viņiem ir jāizmaksā. Vajag sūdzēties fb un citos sociālajos tīklos.
Facebook.lv šie jau atbildēja, ka jautājums par kompensāciju izmaksu nav publiskas dabas vai kaut ko tamlīdzīgu. "Uzbliezu" Latvijas PTAC, tad jau redzēs...
Man māsa lidoja ar Airbaltic no Parīzes uz Rīgu (vajadzēja lidot). Reisu arī atcēla īsi pirms lidojuma. Es uzrakstīju Airbaltic, lai maksā kompensāciju (māsas vārdā protams). Šie atbildēja identiski kā Jums. Tad jau viņiem visas lidmašīnas ar vienu defektu, varbūt vajadzētu uzreiz visas tad pārbaudīt un salabot (piedevām tas bija jaunais lidaparāts) ????. Nepiekritu viņu lēmumam un teicu, ka sniegšu sūdzību PTAC. Tāpat nekā. Nosūtīju visu nepieciešamo info PTAC. Viņi tomēr secināja ka jāvēršas Francijas iestādēs. Bet malači, visus dokumentus paši pārsūtīja atbildīgajai iestādei Francijā. Gaidu lēmumu ????
labdien,un ka jums klajas?dabujat kompens
aciju
test
Labdien, Viestur!
Esmu nonacis gandriz identiska situacija, manu reisu atcela del tehniskas klumes (esot kautkur bijis metala defekts). Lieta tada, ka Eiropas tiesa jau sen nodefineja, ka ari tehniskie iemesli SKAITAS AVIAPARVADATAJA VAINA: https://curia.europa.eu/en/actu/communiques/cp08/aff/cp080100en.pdf
Spilgts citats:
The resolution of a technical problem caused by failure to maintain an aircraft must therefore be regarded as
inherent in the normal exercise of an air carrier’s activity. Consequently, technical problems
which come to light during maintenance of aircraft or on account of failure to carry out
such maintenance do not constitute, in themselves, ‘extraordinary circumstances’.
Latviski: cina ar tehniskam klumem ir normala dala no aviakompanijas ikdienas darba. Ja parvadatajs nemak organizet savu darbu ta, lai vinam ir vienmer pa rokai rezerves dalas un personals, kas tos sacinis - jaatvainojas un jamaksa kompensacija. Tehniskais defekts NAV ekstraordinars gadijums! Vienigais gadijums kad tehniskos defektus nem vera - tas ir tad ja razotajs izplata manifestu par _sleptu defektu_ noteikta modela lidmasinai.
Tagad ir divas alternativas. Pirma: jus iesniedzat parvadatajam so Eiropas Tiesas spriedumu un sakiet ka ja netiks apmierinata prasiba, bus prasijuma pieteikums tiesa + jus iesniegsiet IATA reportu par tiesibu parkapumu.
Otra alternativa - saits refund.me, kur sez speciali apmaciti zlobni juristi, kuriem sadas prasibas ir jau ka uz konvejera. Acimredzot, vini var panakt ari aviaparvadataja licences anulesanu, tapec parvadataji no viniem raustas. Tiesa gan, refund.me patur honoraru - 25% no kompensacijas.
Mana gadijuma aviaparvadatajs padevas jau pec Eiropas Tiesas lemuma kopijas sanemsanas. Lai jums veicas!
Gaidu :)