AirBaltic - Slikts serviss bezatbildība no lidostas darbinieku puses
Kauns ka mums ir avio kompānija kam klienta problēmas ir vienaldzīgas. Galvenais iekasēt naudu no pasažiera.. Un lai pazūd. Var noņemt no reisa ja koferis 1 gramu par smagu, pārdevam vairak bilešu nav vietas, nepaspēja uz gate 5-10 min. Nav sportiski ātrs un bezkaunīgs. Jo jāgrūsta visi kas pagadās ceļā.. - sūtit reklāmas par akcijas un tad parādās cita summa. Pirkšanai. Palīdzibas nebūs, bet tikai atrunas.. Esam pirmā vietā sūdzību skaitā. Darbinieki rupji nezinoši vienaldzīgi. Esmu aplidojusi puse pasaules un tika air baltic spēj sāpināt klientu. Mainīt gate 10-16 min pirms izlidošanas neparādot sarakstos gate maiņu laicīgi un nepaziņojot pa mikrofonu. Izdarot nervozus pasažierus un tad neielaist lidmašina te traks var palikt ja esi tranzita pasazīeris vai neesi vietējais.. Kaud autobuss vēl gaida pasažierus. Vedot uz lidmašinu.. Bezkaunīgi skatīties acīs un neielaist. Dokumenti vel nav nododti ja autobuss gaida. Kur atsaucības? Kur dvēsele? Kur kompānijas imidžs? Neizņemt bagāzu bet neielaist pasažieri lidmašina. Tas viss varoņdarbs ir air baltic.. Man personīgi ir daudz lidojumu priekša. Bet es labāk samaksāšu dārgak, bet nekad nelidošu ar šo kompāniju. Lidojot ar citam avio kompānijam ja ari. Kas notiek būs kāds atbalsts. Lidot ar air baltic tas ir necienīt sevi.
Komentāri (3)
Varbut to dara dabininieki nevis pati Air Balti visu ta norada darit?
Tāpēc jau vadībai jāzina saviem varoņiem un mums pasažieriem jābūt stingriem savās prasības un jādara zināmu r vadībai kam interesē kompānijas nākotne un statuss Klusēt par to nevar.
Bet viņu pretenziju daļas darbinieki tic savu kolēgu vārdiem nevis klientam.Viņiem
ir tādas automātiska atbildes ,lai tas klients tikai atsienas.Nemaz nerūp kompānijas nākotne.Kur vadība skatās?Ne velti bija uz bankrota robežas.Jo pasažieri un viņu serviss un atsauksmes neinteresē.Bet bezatbildīgi darbinieki ir cieņa