1a.lv - Sūtījuma kavējums
Pagājušās nedēļas beigās (piektdienā) pasūtīju datoru no veikala 1a.lv.Šo pirmdien tikai pazvanīja 1a operators un paziņoja, ka pasūtījums ir akceptēts un preci ar kurjeru var apiegādāt man var jau trešdien.Es piedāvāju mainīt piegādes dienas, uz piektdienu, lai varu paspēt izbrīvēt dienas, pirmo pusi, lai saņemtu preci.Tā arī norunājām.Šodien no 08:00-14:00 precei bija jāpienāk, bet ap plkst. 12:00 saņemu zvanu par to, ka mana prece ir salikta un JAU pirmdien to saņemšu. Tātad dēļ šīs nekompetences esmu izbraucis mīnusā ar darba stundām, kuras tagad varētu nostrādāt un tas pats attiecās uz pirmdienu.Es tiešām nesaprotu kas tur notiek par haosu, ka pat klientam noliek konkrētu datumu, kad prece pienāks, bet pēdējā brīdī visu vienošanos jāatceļ dēļ kāda nesaprašanas.Un jāpaliek neziņā par pirmdienu, vai saņemšu tomēr to preci, vai atkal būšu izčakarējis savu darba dienu...Sanāk, ka šis interneta veikals kontrolē manus ienākumus un laiku.1a.lv - lūdzu savediet šo lietu kārtībā. Es, protams, vairs nesūtīšu no jums nevienu produktu, dēļ šī, bet labojiet to, lai tā nenotiek ar pārējiem klientiem, jo situācija ir patiešām nekaunīga.
Komentāri (7)
Klientu apkalpošanas speciāliste, kas apstiprināja pasūtījumu un teica man par piegādes datumu un laiku sauc Linda Bicāne.
Šo saņēmu uz e-pastu:
Labdien!
Sakarā ar to, ka nevarējām Jūs sazvanīt, vēlējāmies informēt, ka līzinga kompānijas ir apstiprinājušas Jūsu pieteikumu, preci piegādāsim Jums trešdien, laika posmā no 8.00 līdz 14.00 Jums zvanīs kurjers, lai sarunātu precīzāk piegādes laiku. Sagatavojiet pases kopiju un piegādes maksu 6.99
hahaa
tagad paradies te 1a un prasis, VAI JUS NEVARETU PATEIKT PASUTIJUMA NUMURU, JO MES NEVARAM SAPRAST, PAR KO IET RUNa :D:Dd
a ne, vini teiks ta - PSAKIET SAVU PASUTIJUMA NUMURU, LAI MES VARETU IDENTIFICET JUSU PASUTIJUMU
AHAHAHAH
Labdien Jēkab!18.04.15 līzinga pieteikums tika nosūtīts līziтga kompanijām izskatīšanai.Datora salikšana aizņem 3-5 darba dienas, kā tas ir norādīts mūsu mājaslapā. Nevarejām ar Jums sazināties 23.04.15 telefoniski, tapēc Jums tika nosūtīts e-pasts no [email protected] pl.16:31 ar informāciju par piegādes datumu un laiku.
Atvainojamies, ja sagādājām Jums neērtības un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
kada bus kompensacija? kupons 10 eur vertiba?
Tātad, klienta maldināšana nav konstatēta?
Atkārtoju:
Labdien!
Sakarā ar to, ka nevarējām Jūs sazvanīt, vēlējāmies informēt, ka līzinga kompānijas ir apstiprinājušas Jūsu pieteikumu, preci piegādāsim Jums trešdien, laika posmā no 8.00 līdz 14.00 Jums zvanīs kurjers, lai sarunātu precīzāk piegādes laiku. Sagatavojiet pases kopiju un piegādes maksu 6.99
--
Ar cieņu,
Klientu apkalpošanas speciāliste
Linda Bicāne
Tātad, precei bija jābūt saliktai un nosūtītai DPD servisam jau līdz trešdienai, ja reiz man epastā tika norādīts, ka preci varu saņemt šajā dienā.
Tātad paskaidrojiet man vēl kādas nianses, ko man neviens nav ziņojis un neesmu izlasījis, kas varētu atkal lauzt vienošanos par piegādes datumu un laiku.
Ja reiz mani informēja par preces piegādi šodien, bet tā neatnāca, jo neesmu lietas kursā par preces salikšanas laiku.Kas vēl var aizkavēt piegādi?Es tikai informācijas pēc interesējos, jo gribu zināt, vai man atbrīvot pirmdienas pirmo pusi lietderīgi, vai palikšu atkal ar bez preces un ar nelietderīgi izniekotu laiku.
Te japrasa kompensacija .