1a.lv - NEPROFESIONALITĀTE!!!
Pasūtīju preci (darba diena; prece ir noliktavā) un veicu apmaksu 10:00 (no Swedbank uz Swedbank) norādot rēķina numuru, lai saņemtu pasūtījumu Omniva pakomātā tajā pašā dienā pēc 18:00. Jo kā rakstīts noteikumos - kontā naudai ir jāienāk līdz plkst. 13.00, lai pasūtījumu saņemtu tajā pašā dienā. Swedbank ietvaros pārskaitījums ienāk gandrīz momentāli, bet apstiprinājuma epastu saņēmu 13:05 Piezvanīju un izrādās, ka pasūtījumu saņemšu tikai nākamajā dienā (maksājumus pārbauda 3-4 reizes dienā). Ja jau piedāvā tādu pakalpojumu, tad varētu un pārbaudīt īsi pirms pulksten 13:00 nevis īsi pēc.Ļoti nepatīkama pēcsajūta, jo noteikumos sacīts viens, bet faktiski notiek otrs. Veicu pirkumu 1a.lv tikai tieši dēļ šī piedāvājuma (saņemšana pakomātā tajā pašā dienā). NEPROFESIONALITĀTE!!! Principa pēc - vairāk neko šeit nepasūtīšu!!!
Komentāri (10)
Labdien, Jūsu sūtījums tiks piegādāts šodien uz Omniva pakomātu, atvainojamies par nepareizi sniegto informāciju. Ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē. :)
Cik nu nepareizi sniegto informāciju, bet priecē tas, ka vismaz šādi labojat savas kļūdas. Paldies!
Mani visvairāk tracina cilvēki, kas nezinot visas nianses un specifiku nosauc otru par neprofesionālu! Interesanti vai šāds cilvēks ir viszinis un profesionālis visās jomās? Domāju, ka nē!
Tik pat labi par neprofesionālu var nosaukt šīs sūdzības autoru! Kāpēc? Atmini pats, ja smadzenes ir!
Pāragri pateicos - pasūtījums atnāca TIKAI ŠORĪT (nākamā diena) !!! Nepietika ar to, ka neizpilda savus solījumus un noteikumus pie tam vēl MELO klientiem!!! LIELS FUUU
СОВОК - vienvārd sakot
PS Likusargs - ja tev patīk, ka ap tevīm slauka kājas, tad Lupata tavs vārds!!!
FUU CIK NIECIGI NO 1A PUSES
KA IERAUDZIJA SUDZIBU, TA UZREIZ SAKA KUSTETIES. UN KO LAI GAIDA NO TA VEIKALA?
UZ DOTU BRIDI PASI "POPULARAKIE" VEIKALI TE IR 220.LV, 1A.LV, RDELECTRONICS
TA KA NO TIEM JATURAS TALAK SPRIEZOT PEC VISAM SUDZIBAM, KAS TE PARADIJAS PEDEJA LAIKA
NESARPORU VISPAR CILVEKUS, KAS IEPRIRKAS 1A.LV
JUS VINJU CENAS REDZEJAT? SALIDZINI.LV PASKATIETIES, PIRMS TUR KAUT KO ...
Veicu pasūtījumu 1A.lv tikai dēļ tā pakalpojuma - piegāde pakomātā tajā pašā dienā pie nosacījuma, ja apmaksu veic līdz 13:00, apmaksāju 10:00, starpcitu 12:00 vēl viņiem piezvanīju, lai pārbauda ienākošos maksājumus. Jo prece bija ĻOTI VAJADZĪGA TIEŠI TAJĀ PAŠĀ DIENĀ
Viņi tagad vaino Omniva (interesanti, ko par neslavas celšanu Omniva var teik?)
Reāli sāka kustēties (ja nu sāka) pēc 17:00, kad ieraudzīja sūdzību šeit.
Pasūtījums atnāca nākamās dienas rītā.
Dotā situācija parāda A1.lv zemo līmeni un attieksmi pret klientiem un saviem sadarbības partneriem!
Kopsummējot - neko tur vairāk nepirkšu un citiem neieteikšu!!!
aliexpresa paskaties, cik tavs Lenovo A390T maksa
Tādus veikalus mes paši izaudzinājām. Lielus. Tāpēc arī visiem kolektīvs ir liels.
Bet grāmatvedība man arī viņiem besī. Tam gan varu piekrist. Jo mazāks uzņēmums jo slodze nav tik liela, jo vieglāk un ātrāk pārraudzīt malsas. Tas pats ar naudas atgriešanām.
Iepirkties vai neiepirkties katra paša zināšana.. Tikai sekojiet lai tavs mazais veikals nenobankrotē un tad tu ar savu preces garantiju vari darīt ko gribi.
Skatos.. Tas FF veikals nomainījis saimniekus. Viņi taču bija ciet pagājušā gadā. Tagad tik pamanīju. Vēl beztabu tika :)
Mēs paši šos gigantus izaudzējām. Nestresojiet gan jau būs labi.
Ir ir neprofesionāls veikals, viņiem ir nospļauties, ja nebūs pa ceļam, nedarīs aizbildināsies u.t.t., viņi tik bīda preces no noliktavām līdz klientiem, spiež uz kvantitāti, tāpēc kvalitāte tiek iedragāta. Lai arī cik neprofesionāli viņi darbotos, tomēr tas ir labākais interneta veikals Latvijā, kaut arī viņu "atlaides" ir bāzētas uz preču izlaišanas cenām, cenas tomēr ir pieņemamas, tāda vienkārši ir Latvijas biznesa kultūra, ja veikals kaut ko salaiž dēlī, klientam būs par to jāpiemaksā, kaut vai laikā un degvielas izdevumos, tas pie mums Latvijā ir normāli. Reti kurš veikals pastāv par to kas ir rakstīts, uz to vienmēr jābūt gatavam.