Adrese: |
Mūkusalas 41 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +37163588024 |
Darba laiks: |
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
1a.lv - Sūdzības un atsauksmes
1a.lv - Slikts serviss
Īsumā - gliemežu kantoris. Salūzušu preci nodevu garantijas remontam Kesnukai veikalā Tukuma 27.06, kur man atbildēja ka katru dienu braukā busiņi un preci nogādās tālāk uz Rīgu. Nodomāju - "o forši ka nebūs jābrauc uz Rīgu dēļ tā, lai gan jau biju sazvanījis dewalt autorizēto servisu ar jautājumu " vai pats varu vest pie viņiem", uz ko man atbildēja ka var, bet nu labi pirku 1a.lv un esmu (nu jau biju) viņu klients. Pēc divām dienām nekāda ziņa kas notiek ar preci. Zvanu un prasu vai ir kāda...
1a.lv - Blēdīšanās ar piegādes datumiem
Riktīgs švaļu kantoris, pasūtīju Royal Canin kucēnam barību 14.06.2022, bija piegādes datums 27.06.2022, bet pēkšņi, piegāde, tiek pārlikta uz 07.07.2022, atcēlu pasūtījumu, bet mana nauda, būs pēc četrām dienām, kas manam kucēnam badā jānosprāgst, kas par to atbildēs! Pretīgākais interneta veikals 1.lv... Uzvedas kā 90mito gadu bandīti! Tiesā un patērētāju biedrībā tādus jāsūdz...
1a.lv Ksenukai - Bojājums
Pasūtīju dārza šūpoles. Kurjers atveda sabojātas, saskrāpētas. Kāds vilka pa asfaltu... Sazinājos ar veikalu, teica 50€atlīdzību pārskaitīs manā kontā. Pagāja 10 darba dienas, nekā... Pat uz epastu vairs neatbild. Trūkst vārdu... Pasūtījuma nr. B001098030
1a.lv - 1a.lv nemaksā atpakaļ naudu par defektīvām sony austiņām
Nopirku sony austiņas, saplīsa stīpa. Pasūtījuma nr: mob 2109061 tā kā 2 gadi vēl nepagāja, aiznesu uz garantijas remontu. Austiņas pieņēma negribīgi. Iedeva pieņemšanas aktu, kur rakstīts, ka jāgaida 30 darba dienas. 30 darba dienas pagāja. Klusums. Uzrakstīju uz epastu, tad man atbildēja: "prece vēl atrodas servisa centra apstrādē. Pie 60 dienām tiks izskatīta naudas atgriešana". 60 dienas pagāja, atkal klusums. Uzrakstīju uz epastu vairākas dienas atpakaļ, bet 1a.lv tagad izliekas, ka viņi...
1a.lv - Krāpšana
Pasūtīju austiņas it kā uzticamajākā Latvijas interneta veikalā. Tā kā nebiju pievienojusi telefona numuru, ziņojums par pasūtījumu neatnāca un es savu pasūtījumu nesaņēmu (kaut rīcībā bija p=mans epasts) . Tam pa virsu, nauda par pirkumu netika atriezta. Interesējos pēc divām nedēļām, solīja, ka pārskaitēs. Divas nedēļas nav nekas atgriezts. Mēnesis apkārt, rakstīju vēlreiz, solīja ka atdos, nav nekā. Tagad, uzrakstīju, ka vērsīšos pie tiem, kas aizstāvēs manas pircēja tiesības, solīja ka...
1a.lv - Procesora iepakojums
Pasūtiju procesoru un vēl pāris lietas no 1a.lv, saņemot preci kaste izskatijās maziņa tapēc uzreiz atvēru un konstatēju ka 300€ vērts procesors ir vienkārši ielikts aploksnē, bez orģināla iepakojuma, bez nekā, pat plastmasas aizsargiepakojums nebija.
1a.lv - Solītā atlaide netiek piemērota
Šodien (02.05.) ap pusdienlaiku skatījos cenu piedāvājumus dažādos veikalos fotoepilatoram philips bri958/00. 1a pie preces lepni gozējās piedāvājums "-15% ar kodu off15! ". Tā kā pirkums vienalga nav no lētajiem, nolēmu pēc pusdienu pārtraukuma parēķināt, vai varu atļauties pirkt uzreiz. Pusotru stundu vēlāk (~14: 30) , visu sarēķinot, esmu gatava pirkt: 1) ielieku grozā 2) izvēlos piegādi 3) ievadu kodu - kods nav derīgs atgriežos preces lapā - koda vairs nav. Tā kā tādu nodevību nebiju...
1a.lv - Krāpšāna
Pasūtīju preci par ~1400 eiro, ar saņēmu atlaidi aptuveni ~200 eiro ar kodu, naudu samaksāju, saņēmu apstiprinājumu, status veikala stāvēja “notiek piegāde” vai kaut kādā līdzīga, ka viss ok. Piegāde bija solītā pēc 14 dienām. Pēdējā diena bija saņemta ziņa par to ka prece vairāk nav noliktavā un nauda tiek atgriezta 4 dienu laika. Nebūtu problēmas ja būtu uzreiz pateiks ka sorry prece nav, notika kļūdā, atgriezām naudu, bet prece vel tirgojas, to var pasūtīt (bez atlaidi) .
1a.lv - Klientu maldināšana
9. Aprīlī veicu pasūtījumu (par kuru uzreiz tika veikta pilna samaksa) , neilgi pēc tam saņēmu apstiprinājuma e-pastu ar informāciju, ka pasūtījums tiks piegādāts 2 darba dienu laikā. Tālāk sekoja e-pasts par pasūtījuma kavēšanos, neminot konkrētu iemeslu un kavēšanās laiku. pirmdien, 11. Aprīlī sazinājos ar 1a pārstāvi pa informatīvo tālruni +371 63 588 024, kura paskaidroja, ka sūtījumu tajā pašā dienā saņem dpd kurjers, kurš to tālāk nogādās uz pakomātu, līdz ar to saņemšanas adrese...
1a.lv - Pilnīgs bardaks un klientu uzskatīšana par muļķiem
Pasūtīju interneta veikalā 1a.lv preci ar pašizvešanu no lucavsalas preču saņemšanas punkta. Saņēmu ziņu, ka prece ir sagatavota un tai var braukt pakaļ. Kad ierados pēc tās un izstāvēju rindu, izrādījās, ka prece šai punktā nav, ir jābrauc kaut kur citur, ēkas otrā pusē. Preci apmaksāju, saņēmu čeku un preces pieņemšanas aktu un devos uz otru ēkas galu. Atdevu darbiniekam čeku un aktu, kurš pēc šiem papīriem nesaprata, kas tas ir, kas man jāpaņem. Paskaidroju, kas tas ir. Darbinieks meklēja...
1a.lv - Piegādes datums, mainās vairākas reizes
Pasūtīju bērnam austiņas uz dzimšanas dienu. Laicīgi, 03.03.22, piegādes datums sākumā bija 08.03.22, pēctam 18.03.22, tagad jau 21.03.22, saitā tika solīts preci piegādāt 4 darba dienu laikā. Nu jau dāvanu nācās iegādāties citviet! Kā arī bērns dzimšanas dienā saņēma jau citu dāvanu, vēlos sagaidīt un apskatīties cik tad galu galā aizņems piegāde!
Atrisināta1a.lv - Melošana, slikts serviss
Vairāk kā pirms 2. Mēnešiem (28.12.2021) nosūtiju procesoru 1a.lv garantijas remonta servisam. Solija, ka process ilgst 14-70 kalendārajām dienām. Tas laiks jau ir pagājis un nekādu ziņu no viņiem nav. Katru reizi kad prasu, kas notiek man atbild, ka prece ir servisā. Zinu, ka šo procesu var veikt daudz ātrāk, jo vienreiz saskāros ar cita interneta veikala garantijas servisu un viņiem tas prasija mazāk kā 2. Nedēļas. Par šo problēmu cilvēki sūdzas jau no 2013. Gada, būtu laiks to sakārtot...
1a.lv - Maldinoša informācija, slikts serviss
Nerekomendēju saistīties ar šo uzņēmumu! Šodien 1a.lv iegādājos (apmaksāju) portatīvo datoru un citas biroja preces. Izrādās - neesot noliktavā! Nevedīs, nezin kad būs un vispār viss vienalga.. Nekompetenti darbinieki, vienaldzība pret klientiem. "paldies" par servisu. Tā turpināt!
1a.lv - Slikts serviss
Pareizi cilvēki raksta, ka veikals ir šausmīgi nolaidies. Galvenais izkāst naudu no tautas. Pasūtiju preci - samaksāju par piegādi. Prece bija bojāta - samaksāju par piegādi uz viņiem uz servisu. Tie izlēma atgriezt naudu un tagad man atkal jāmaksā par piegādi. Bet 100% vairs ne šajā veikalā.
Ksenukai/ 1a.lv - Кофемашину продают, а капсулы к ней нет у них и найти тяжело купить
Купили кофе машину, на месте не было в магазине что хотели, купили через интернет магазин (раньше несталкивались с такими аппаратами) . На их сайте есть капсулы в продаже, но для этого аппарата нет. Купить в другом магазине обошли все нет таких капсул. Нашли 2 интернет магазина с 1 видом (разнообразия нет как указано) . Плюс доставка по цене как стоит упаковка капсул.
1a.lv - Piegādes laiks
Pasūtot preci 5.02. Saņemšanas datums 7.02. 7.02. Profilā tiek ielikts info 8.02. Zvanu uz apkalpošanas centru vispār pasaka 9.02. Šodien informācija pašiem uz šo pašu preci mājaslapā pasūti līdz 13. Izņem pēc 17, vienā no manis izvēlētajiem veikaliem. Zvanu ieraksta man nav, bet nerakstītu šeit, ja klaji neņirgātos.
1a.lv - Nepareiza prece
Laicīgi tika pasūtīts velosipēds-dāvana bērnam kura ir 10.02, 29.01 devos sańemt preci, nav īstais, tika apmaksāts - preci atgriezu, lika pasūtīt vēlreiz jaunu, nu jau neviens neko negarantē, ka būs īstais, un vai vispār būs, cik ilgi risinās šo situāciju? ! Esmu palikusi bez dāvanas, bez atrisinātas situācijas, un bez naudas! Kantoris nespēj risināt mobili savas sastrādātās kļūdas…
1a.lv - Nepareiza prece
Pasūtīju preci "Disku svari ProIron Solid Cast Iron Weight Plates, 10 kg, 2 gab." ar piegādi uz K-Senukai. Samaksāju uzreiz pie pasūtījuma veikšanas. 19. Janvārī devos saņemt preci un konstatēju, ka ir piegādāti 4x1.25kg disku svari. Uz vietas uzrakstīju atgriežanas pieprasījumu norādot iemeslu. Pēc tam, nākamajā dienā, piezvanīju uz 1a kontakttālruni un saņēmu apstiprinājumu, ka pieteikums ir saņemts. Otro reizi zvanīju trešdien, 26. Janvārī un pēc sarunas sapratu, ka nekas nav pavirzījie...
1a.lv - Pircēja maldināšana
Diemžēl saskāros ar šo nepatīkamo gadījumu. Ne pirmo reizi šajā veikalā. Vēlējos iegādāties putekļusūcēju bosch. Tā kā veikala lapā nav norādīts, vai tam ir pilna komplektācija ar akumulātoru - rakstīju e pastu. Uz to man atbildēja-komplektā akumulātors ietilpst. Es nopirku. Kurjers atveda. Un akumulatora nav!. Un jautājumiem, kāpēc nav. - atbilde - komplektā neietilpsts. Tad sanāk, ka mani maldināja. Nekādas pretīmnākšanas. Uz atkārtotu lūgumu nākt pretī un risināt šo lietu. Atbild-komplektā...
1a.lv - Nepatiesa informācija
Veicu pasūtījumu 10.12. Tas tika apstiprināts 13.12, piegādi uz mājām solīja 23.12. 20.12. Saņēmu sms un epastu, ka piegāde būs 4. Janvārī. Visu šo dienu gaidu, kad būs kāda ziņa no kurjera. Nolemju piezvanīt uz klientu centru. Izrādās, ka mans pasūtījums nemaz nav gatavs, prece būšot pie viņiem nākamnedēļ. Es nevienā brīdī par to netiku informēta, kā arī manā profilā ir informācija, ka sūtījums ir ceļā pie manis. Pa telefonu saņēmu ļoti nepatīkamu attieksmi. Uz jautājumu, kādēļ es par šo...