1a.lv - Garantija
Iegādājos dell portatīvo datoru un pēc 3 lietošanas mēnešiem datoram atlīmējās labajā pusē enģe. Teorētiski varēju pats sataisīt, bet ņemot vērā, ka jauns dators aiznesu uz garantijas servisu. Nodod preci man teica, ka process varētu aizņemt līdz pusotram mēnesim. Pēc preces nodošanas 10 dienu laikā atnāca paziņojums, ka prece ir nodota diagnostikai, bet netika komentēts vai prece tiks labota. Pagāja 2 Mēneši un sāku interesēties, kur un kas notiek ar manu datoru. Pēc ilgās diskusijas man piedāvāja vai nu atgriest naudu vai gaidīt kamēr ārzemju serviss salabos datoru. Ņemot vērā, ka man tur bija vērtīgi dati, piekritu gaidīt. Pagāja vēl pus otrs mēnesis un atnāca paziņojums, ka preci nevar salabot un nauda tiks atgriesta. Pēc tam kad centos atgūt datus man klientu apkalpošana visu laiku citēja pna punktus un necenšas risināt problēmu. Rezultātā zaudēju 3,5 mēnešus un datus. Esat uzmanīgi ko parakstāt, jo garantijas serviss nestrādā priekš klienta!
Labdien!
Paldies, ka sazinājāties ar mums. Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected], lai varam Jūsu pasūtījumu identificēt un iespējami ātrāk situāciju atrisināt.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (2)
Mums "izcilas" tās garantijas un labošanas laiki. Jebkurā gadijumā pirms nest labot kaut ko, kur ir dati, labāk pārkopēt un izdzēst. Ja man pateiktu pusotru mēnesi par šādu figņu, tad es pats salīmētu principā pats salīmētu.
Saprotu, ka datus vajadzēja pārnest, bet nevar iedomāties, ja ir neliela mehānikas problēma, ka visi dati tiks izdzēsti un datoru nevarēs salobot. Tas ir mans viedoklis, bet man izskatās, ka kāds vienkārši norakstīja datoru un pievāca sev, paziņojot man, ka nav sataisāms. Jo tiešam bija tikai neliela enģes problēma.
Noradīju arī 1a, ja šāda varbūtība pastāv, ka tavu datoru iesaldēs uz 2 mēnesim viņiem par to ir jāpasaka pirms nodod datoru, bet manā gadījumā viņi neko neteica.