Adrese: |
Mellužu iela 1c, Rīga Latvia - LV-1067 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 66016601 |
Informācija: | Juridiskā adrese Kleistu iela 18A - 2, Rīga, LV-1067 Daugavpils Stiklu iela 7p, Daugavpils, LV-5401 Liepāja Cukura iela 1, Liepāja, LV-3401 |
Darba laiks: |
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Venipak - Sūdzības un atsauksmes
Venipak - Atsaucība un veiksmīga situācijas atrisināšana
Gribu pateikt paldies Venipak (jo šī ir ne tikai sūdzību, bet arī atsauksmju lapa) par atsaucību un konfliktsituācijas atrisināšanu. Uz maniem signāliem un pierādījumiem e-pastā un Fb Messenger par kurjeres melošanu un nepiegādāto sūtījumu tika reaģēts uzreiz, saņēmu atvainošanos un šodien arī sūtījumu.
Venipak - Melošana un sūtījuma nepiegādāšana
Līdz šim ar venipak piegādēm no internetaptiekām un veikaliem biju apmierināta, taču šodien notikušais liek pārvērtēt šīs kompānijas darbību. Pienāca īsziņa par piegādi 12: 37-13: 37. Nesagaidīju. Sazvanīju kurjeri Olgu 14: 40. Viņa skaidroja, ka būšot pirms 16: 00. Nākamreiz viņa uz manu zvanu atzvanīja 17: 09. Tūlīt būšot. 18: 41 saņēmu sms, ka tā kā kurjeram nav izdevies ar mani sazināties (!) , sūtījumu piegādās rītdien. Neiesaku šo kompāniju nevienam!
Venipak - Kurjers
Labdien! Vēlos iesniegt sūdzību par kurjeru. Man 13.10.2023. ap 11:00 atveda sūtījumu. Pusstundu iepriekš kurjers pa telefonu teica, ka atvedīs paku, bet nenesīs pie durvīm. Dzīvoju 4.st. pati nevaru uznest 23kg pieskočotus pie paletes. Kad iepirkos internetaveikalā, nebija opcija izvēlēties saņemt pie durvīm vai saņemt pie kāpņu telpas 😅 Manā pieredzē piegādes firmas ved pie durvīm. Jo citādāk sanāk, ka nedrīkst pasūtīt neko, ko pats nevari uznest. Sazinājos ar venipak, persona čatā gan...
Venipak - Briesmīgs serviss!!
Kārtējo reizi venipak izcēlās ar savu profesionālismu! Tikai šī uzņēmuma darbinieki ir spējīgi piegādāt sūtījumu uz nepareizu adresi. Es saprastu, ja tas būtu noticis reizi, bet diemžēl šī man ir jau trešā neveiksmīgā pieredze ar šiem banāniem! Neizmantošu jūsu pakalpojumus un citiem neiesaku.
Venipak - Slikts serviss, melošana
Venipak ir sliktākais serviss ko esmu pēdējā laikā redzējis. Pasūtot preci uz biroju ar nākošās dienas piegādi (papildus maksa) , venipak paziņoja ka piegādās paciņu. Nākošajā dienā, gaidīju līdz plkst. 16.00, darbadiena nāca uz beigām un zvanīju uz venipak (maksas tālrunis, tur paziņoja, ka paciņa vēl nav izņemta no veikala, teicu lai sūta pirmdien, sestdien saņēmu ziņu ka paciņa tiks piegādāta tās dienas laikā, kurjers neatbild.
Venipak - Slikts serviss
Pasūtīju no temu.com, vienmēr bija kurjeri no kompānijas itella, brīnišķīgs serviss un vienmēr viss laikā nācā, šoreiz bija variants tikai venipak, domāju, ka nekādas problēmas nebūšot un paciņa atnāks laicīgi, ja pat ar kavējumu tas nekas. Pasūtīju 1. Sept un 6. Sept bija pēdējā informācija par manu paciņu, ka muitošana ir pabeigta un ir jāgaida, lai venipak paņem paciņu. Teica, ka var ilgt 2-4 dienām. Jau pie velna ir 13. Sept un savu paciņu un informāciju par to es neesmu redzējusi. Pagāja 7...
Venipak - Обман
21.08.2023.г. присылает смс о доставке посылке в определенное время и присылает номер курьера, находился за границей. Пишу смс курьеру что не нахожусь в Латвии и буду в Латвии только 29.08.2023.г. Спрашиваю где и как можно будет забрать посылку. Курьер перезванивает через время и объясняю ситуацию, он говорит что хорошо, так и запишет. Ни сообщает о том что больше 3 дней они посылку не хранят, и производят от моего лица мол я отказался от посылки и возвращают ее отправителю. Полный непрфофессонализм работников логистической компании и безответственное отношение работников к клиенту.
Venipak - Klientu apkrāpšana, nepareizi sūtījumu svari un cenas
Ar Venipak sūtījām jo viņiem bija izdevīgākās Cenas (neņemot vērā ka viņi 3x sabojāja mūsu sūtījumus un 1x nozaga sūtījuma saturu) , tomēr pirms 2 mēnešiem cenu politika tika mainīta. Mēs jaunajām cenām nepiekritām un turpinājām sūtīt pēc viņu sistēmā norādītajām cenām, kā arī klientu menedžere solīja ar mums sazināties par labāku cenu piedāvājumu, bet ziņu tā arī nesaņēmām.. Jaunajā rēķinā gan tika ieliktas jaunās kurām nepiekritām un kuras nebija norādītas sistēmā. Jaunajā rēķinā pamanījām ka...
Venipak - Потеря времени, непрофессионализм, непунктуальность
Отвратительный сервис! Хуже не видела. В 13: 30 пришло первое смс от курьера, договорились, что оставит посылку в пакомате на сахарова до 15 ч. Перезвонила, поинтересовалась почему нет смс с кодом, сказал: до 16 ч привезет. В 16: 30 не отвечает, а я тем временем жду. Девицы в офисе заверили, что привезет посылку домой, но и тут обман. Выясняется, что горе-курьер уже поместил посылку в пакомат, но код придет только завтра. Хотела получить посылку сегодня и не хранить в жаркий день в пакомате, так как в посылке витамины. Впервые вижу такую безответственность и непрофессионализм.
Venipak - drausmīgi zems līmenis, melošana
16.06.2023. venipak pieņēma no inserv.lv instrumentu, kuru nopirku, lai man piegādātu. Venipak nepārbauda informāciju , bet kaut kādi viņu automāti jau man sūta sms, ka prece būs 19.06.2023. Izbrīvēju dienu, gaidīju kurjeru. Pa dienu nekāda informācija un sāku meklēt. Izrādās, ka nebūšot, jo nosūtītājs norādījis nepareizu informāciju! Uz jautājumu,kur mana vaina viņi neatbild. Venipaks plānoja uz 20.06.2023. ''konsultantēm'' Laila , Annija norādīju ka 20.06.2023. nebūšu mājās. Bet zvana...
Venipak - Slikts serviss
Дождавшись с утра звонка от курьера, попросила занести посылку до двери, так как не могу оставить младенца (не буду утверждать, что курьеры должны это делать, хоть и на сайте было написано “līdz mājas durvīm”) на что курьер сказал что: «опаздываю, у меня это займет 5! Минут» сказал «буду что-то думать», так и пропал, перезвонила узнать, что он «придумал», в итоге перенес доставку на вечер, не сказав об этом мне, хоть я и предупредила, что вещь в посылке нужная и я ее жду! Спасибо курьеру за «понимание» и «отличный» сервис.
Venipak - Ļoti slikts serviss
Tik slikts kurjera pakalpojums vēl nav bijis! Vispirms atsūta sms, ka preci šodien piegādās, pēc tam kurjera tel. Numuru uz kuru lai atzvana. Zvanīju 3x un neviens neatbild uz zvanu. Visu dienu nosēdēju mājās un gaidīju. Šodien zvanīju uz jūsu info tel. , kur man atbildēja, ka klients esot atteicies no sūtījuma un tas atgriezts piegādātājam. Ar kādām tiesībām? ! Es ne jūsu kurjeru, ne pasūtījumu neesmu redzējusi!
Venipak - Slikts serviss
Bija gaidāms sūtījums, par kuru no rīta saņēmu sms, k kurjers šodien būs. Sazinājos ar kurjeru, kurš apstiprināja, ka ieradīsies no 13: 00-14: 00. Iegāju mājaslapā pakas izsekošanā, un patiesi redzu, ka sūtījums itkā paņemts un ceļo apkārt. 16: 30 zvana kurjers, ka būs ap 17: 00, nu ok. Tad ap 17: 00 atbrauc kurjers, paprasa lai nonāku lejā pēc preces. Noejot lejā kurjers sagaida ar tekstu, ka preces nav, aizmirsis terminālī, un lai gaidu rītdienu, varbūt kāds atvedīs. Pasktoties atkal prece...
Venipak - Ļoti labs serviss
Sūtījumu piegādē jau vairākus gadus izmantoju venipak pakalpojumus. Esmu ļoti apmierināta. Savlaicīgi tiek paziņots preces piegādes laiks. Prece vienmēr tiek piegādāta laikā, apkalpošana vienmēr laipna. Var norēķināties ar maksājumu karti. Venipak servisa vērtējums 10 +++ balles. Vienmēr izmantošu tikai venipak pakalpojumus un iesaku arī citiem! Ar cieņu Rita Morozova kurmenē, Bauskas novads.
Venipak - Loti slikts serviss
Loti slikts serviss - viennozīmīgi vairs neizmantošu šis kompānijas pakalpojumus. Sūtījums tika nogādāts nepareiza pakomata. Pēc sazinās solījās nogādāt uz noradīto adresi, kas protams nenotika. Kurjers atkal piedāvāja paku atstāt uz savu galvu cita adrese. Kauns, man nav citu ko pateikt! Viena no sliktākajām kompānijām ar ko nācies saskarties...
Venipak - Melo un brauciens pakaj sūtījumam
Labdien. Tiku saņēmis sūtījumu no venipak .22;31 tiku saņēmis sms ka kurjers nav varējis piegādāt sūtījumu. Ne tur noradīts pin kods ne man tika zvanīts ko protams var ari pārbaudīt! Nu gadījās kļūda bet ar to jau nebeidzas. No rīta zvanu uz info un prasu kāpēc tā. Paskaidro ka tur adrese norādītā kur pakomats, tik tad kads sakars kurjeram un kur man sms ar info par to / ? Īsti nesapratu bet nu solīja piegādat uz pareizo adresi. Neilgi pēc zvana sms jau ar pin kodu un tel kurjera, tūlīt zvanu...
Venipak - Piegādes kvalitāte un bojāts sūtījums
Šodien gadījās visai bēdīga situācija. Viss sākās ar to ka saņēmu izziņu ka šodien tiks piegādāts mans sūtījums. Es biju darbā un kurjers protams iepriekš nepabrīdinot ierodas šajā adresē un tad zvana man un Saka ka ir ieradies. Es izstāstu situāciju un Saka, ka vispār tā nevarot ka uz citu adresi tagad jāved un vēl tur kautko sāk stāstīt. Beigās atved uz manu darba vietu, izeju pakaļ un konstatēju ka paka ir bojāta, visa kaste ar caurumiem un vēl nosmērēta. Saku vai mans sūtījums būs neskart...
Venipak - Atsauksme
Situācija tāda, ka šodien 06.12.22. Venipak piegādāja matraci, ko pasūtīju no 1a. No rīta viņiem datubazē bija mans vecais numurs, sazvanīt mani nevar, es esmu darbā - matracis dodas uz adresi, kur neviena nav un pasūtījums ar apmaksu uz vietas ar karti! Turklāt pin no pasūtījuma nāk uz veco nr.. Viss slikti? ! Sazvanīju Venipak Helpdesku, nomainīju savu telefona numuru uz jauno, dabūju kurjera numuru. Sazvanīju kurjeru, apstāstīju situāciju. Sazvanīju vēlreiz Helpdesk, uz jauno nr...
Venipak - Piegāde bez iepriekšējas komunikācijas
Pasūtījuma veikšanas laikā tik anorādīts, ka par piegādi jāinformē dienu iepriekš. Pasūtījums tiek piegādāts divos atsevišķos sūtījumos - par pirmo sūtījumu kurjers zvana 5 min pirms piegādes, kuru, protams, mums jāpārceļ uz citu dienu, jo neesam uz vietas. Otro sūtījumu kurjers neuzskatīja par vajadzīgu iepriekš sazināties un zvanīja tikai tad kad bija jau uz vietas.
Venipak - Slikts serviss
Šodien jau trešo reizi pēc kārtas, nesaņēmu pasūtījumu no internetaptiekas! Divas reizes, kurjers ziņo, ka klients esot atteicies no pasūtījuma. Cilvēks visu dienu gaida zvanu, taču zvana no kurjera nav! Jūsu kurjeri jūs māna, par piegādi, vai tiešām nav iespējams kontrolēt savus darbiniekus! Piegāde nepieciešama guļošam invalīdam! Jūsu serviss "0"