www.sudzibas.lv Venipak Slikta komunikācija, melošana

Venipak kurjera pakalpojums - Slikta komunikācija, melošana

Pasūtījums nr.75745530 jau divas dienas netiek piegādāts: 30.07.2024. G saņemu īsziņu; sūtījums tiks piegādāts šīs dienas laikā (zīlē nu apmēram cikos?) pēcpusdienā saņemu īsziņu: kurjers nevarēja piegādāt, tādēļ sūtījums ir nodots pakomātā. Sūtījuma piegādes adrese tika norādīta pilnībā; pilsēta iela, māja, dzīvoklis, jo es staigāju ar grūtībām (izmežģīta potīte un pasūtīta bija ortroze) kādēļ tad es pasūtīju ar kurjeru? Varēju pa taisno uz pakomātu. Sazvanījos ar preces pārdevēju, pārdevējs atzvanīja: venipak atbildējis: jauns kurjers, nav ievērojis, ka piegādei jābūt uz mājām! Piegādās 01.08.2024. G.. 1.08, saņemu īsziņu: sūtījumu piegādās (bez jebkādas laika intervāla norādes) . Plkst. 15.00 saņemu zvanu no t. Nr. +37120002596: te kurjers, vai esat mājās? Atbildu: jā protams nāciet augšā! Pēc 15. Min saņemu venipak īsziņu:
kurjers sūtījumu nevarēja piegādāt (laikam no mašīnas nevarēja izkāpt, tāpat kā es) ! Zvanu kurjeram - atbilde: 10. Min. Nosēdēju pagalmā, bet jūs neatnācāt! Kāda velna pēc tad es preci pasūtīju uz mājām? Tikai tāpēc ka man ir trauma un es pa pagalmiem nevaru pavazāties! Ar venipak šis man ir jau otrais gadījums, viņi visus pasūtījumu interpretē kā vēlas! Turpmāk neiegādāšos preces, kuras tirgotāji sūta ar venipak. Arī citiem neiesaku! Saku to ļoti nopietni.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes