Adrese: |
Mellužu iela 1c, Rīga Latvia - LV-1067 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 66016601 |
Informācija: | Juridiskā adrese Kleistu iela 18A - 2, Rīga, LV-1067 Daugavpils Stiklu iela 7p, Daugavpils, LV-5401 Liepāja Cukura iela 1, Liepāja, LV-3401 |
Darba laiks: |
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Venipak - Sūdzības un atsauksmes
Venipak - Slikts serviss
Šodien jau trešo reizi pēc kārtas, nesaņēmu pasūtījumu no internetaptiekas! Divas reizes, kurjers ziņo, ka klients esot atteicies no pasūtījuma. Cilvēks visu dienu gaida zvanu, taču zvana no kurjera nav! Jūsu kurjeri jūs māna, par piegādi, vai tiešām nav iespējams kontrolēt savus darbiniekus! Piegāde nepieciešama guļošam invalīdam! Jūsu serviss "0"
Venipak - Slikts serviss
Pasūtīju preci. Diemžēl ar ļoti neveiksmīgu kurjer dienestu. Jo jau vakar saņēmu informāciju, ka piegāde būšot šodien. Arī no rīta tika saņemtas 2 sms ar informāciju, ka šodien būšot piegāde. Nogaidīju kurjeru visu dienu. Un tagad vakarā saņēmu sms, ka piegāde nav iespējama, jo es neesot sasniedzama. Bet tie ir slima suņa murgi, jo visu dienu ar telefonu blakus gaidīju to s****o kurjeru. Kurš nav nedz piezvanījis nedz kā savādāk mēģinājis sazināties. Un pie manas mājas neviens nebija...
Venipak - Maskas nepielietošana
Kurjeram palūdzu pieklājīgi ienākot uzņēmuma iekštelpās uzvilkt masku, sekoja atbilde, lai masku velku pati ja man vajag (man pašai maska bija) uzskatu tas bij' ļoti nepieklājīgi, vai šādai personai būtu jāstrādā šādā darbā? Pieklājības normas ir tomēr jāievēro!
Venipak - Neadekvāts kurjers
Venipak strādā pilnīgi neadekvāts kurjers, mazums, ka kad atveda paciņu, nezvanīja + pārmeta paku pāri žogam, tad vēl pēc pusstundas pie manas mājas ceļa, pilnīgi visiem grieza nost ceļu un kādas 3 vismaz mašīnas iekļuva gandrīz avārijā dēļ neadekvātā vadītāja. Nav vietas tādiem darbā ar cilvēkiem.
Venipak - Slikts serviss
Labdien! Piekritīšu daudzajām sūdzībām. Paciņa iesala šī uzņēmuma pakomatā. Respektīvi, durvis neatvērās. Lai saņemtu paciņu ir veikti jau 3 zvani. Katru reizi ir atrunas un solījumi palīdzībai. Diemžēl, operatores nav no laipnākajām un vaino savas kolēģes.. Tā itkā tas nebūtu viens uzņēmums. Solīja atzvanīt - to neizdarīja. Solīja piegādāt vakarā - paciņu nepiegadāja. Protams, es tiešām arī pati esmu uzvilkta par situāciju, bet nedomāju ka klientam ir jāzvana un jālūdzas, lai paciņu...
Venipak - Slikts serviss
Gaidu savu sūtījumu jau no 16.12.2021 (nodots sūtītājam) . Pirmā sms atnāk 22.12.2021 par to ka tiks piegādāts sūtījums. Protams neatveda. Nākamā sms atnāca 29.12.2021 par to ka tiks piegādāts sūtījums... Tā arī neesmu saņēmis savu sūtījumu. Venipak mājas lapā izsekojot sūtījumu, rādas ka tas tiek savākts, bet pēctam atkal atgriežas terminālī.
Venipak - Slikts serviss
Esmu ļoti neapmierināta ar šo piegādātāju. Sūtījumu gaidu jau no 20.12. 2021. Sekoju līdzi sūtījuma numuram viņu mājas lapā un tik redzu kā mana paciņa 8 dienas vizinās pa Mārupi, Ķekavu un Rīgu, bet pie manis tā arī nenonāk. Esmu vairākkārtīgi mēģinājusi sazināties - nesekmīgi. Šodien no rīta izdevās un solīja šodien veikt piegādi. Dabūju kurjera numuru - zvanīju ap pulkstens 14: 00, kad vēlējos noskaidrot cikos tad būs. Kurjers neceļ. Piezvanīju vēl pāris reizes - neceļ. Zvanu pašiem venipak...
Venipak - Krāpšana
Samaksāju par piegādi ar kurjeru līdz mājas durvīm. Pēc kāda laika saņēmu sms, ka mana paka ir ievietota pakomātā otrā Rīgas galā, Imantā ar brīdinājumu izņemt 3 dienu laikā. Mēģinot sazvanīt, protams vairāka kā 10 minūtes neviens neatbild.
Venipak - Krāpšana
Samaksāju par piegādi līdz mājas durvīm. Saņemu SMS, ka mana paka ir ievietota pakomātā otrā Rīgas galā ar brīdinājumu izņemt 3 dienu laikā. Uz zvaniem neatbild.
Venipak - Izcils serviss!:)
Nolēmām pārsteigt mammu uz Ziemassvētkiem, pasūtot viņai veļas mašīnu ar piegādi uz mājām, bažījāmies vai brīdī, kad prece tiks piegādāta mājās būs kāds, kas var ienest veļas mašīnu un vai kurjers palīdzēs ienest, taču mūsu bažas bija veltīgas. Kurjers bija ļoti jauks, pozitīvs, atsaucīgs, palīdzēja ienest veļas mašīnu dzīvoklī, piedāvājās pat pats bez palīdzības ienest, bija ļoti laipns, novēlēja priecīgus svētkus. Piegādāja laikā, precīzā adresē, ļoti rūpīgi, iepakojums nebija bojāts. Šī bija...
Venipak - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, no kurjera nav ne ziņas, pat nevar pašu dienestu sazvanīt. Ka lai zinām kas notiek ar sūtījumu, ja izsekošanas nr uzrāda ka nevar izsekot. Cēlo pa dienu pa Latviju, pie Lietuvas robežas. Bet līdz mums nav vēl atvests. Tāda apkalpošana nav vēl redzēta, par klientiem netiek domāts. Ka lai ar viņiem sazinās, lai uzzinātu kur īsti ir sūtījums.
Venipak - Krāpšana ar piegādes laiku un adresi.
Neciešama attieksme pret klientu (pas.Nr. 046025153 ) tā arī netiek piegādāts un sūdzība netiek risināta !
Venipak - Slikts serviss
Vissliktākais kurjeru serviss ar kādu esmu saskārusies! Neatbild uz telefona zvaniem, ēpastiem, sūtījums 2 nedēļas stāv noliktavā. Sazinoties ar starp uzņēmumu, caur kuru veicu pasūtījumu, tika solīts, ka 3 darba dienu laikā sūtījums tiks piegādāts. Protams, nekas netiek piegādāts un sūtījums joprojām stāv noliktavā!
Venipak - Piegāde
Laikam, ka sūtījumu nesagaidīšu. Sola atvest, neatved, sazvanīt nevar, kurjers zvana no Lietuvas tel. nr...
Venipak - Nepiegādā laikā!!
Nepiegādā laikā sūtījumu otro gaidu lai gan sms atnāca ka būs vakar ,bet nekādas ziņas un miņas no kurjera. Kurjers neceļ arī klausuli .drausmīgi Iegāju paskatīties kur var izsekot manu sūtījumu mans sūtījumu vienkārši vakar ceļoja visu dienu ar kurjeru un man neko nepiegadaja ,beigās 22 nakti aizveda atpakaļ uz noliktavu tā arī mana paciņa stāv tur un neviens neko nedara lietas labā. Būtu patīkami ja man rīt viņu atvestu , a nevis vienkārši lai tur kaut kur noliktavā mētājas.
Venipak - Briesmīgs serviss!!
Piektdien (10.12) saņēmu ziņu, ka tiks piegādāta paka. Līdz pat šodienai (14.12) paka nav atvesta. Šodien saņēmu vēl vienu ziņu (bez laika) , ka paka tiks atvesta. Maz ticams. Sazvanīt venipak nav iespējams. Briesmīgāku servisu neesmu redzēJusi. Iepriekšējā pieredze ar viņiem precīzi tāda pati, tiki šoreiz nebija iespēja izvēlēties kurjeru. Ja nesagaidīšu paku, vērsīšos patērētāju aizsardzības dienestā. Pārāk daudz sūdzību paliek bez atbildēm un reakcijas.
Venipak - Sliktākais kurjerdienests kas redzēts
1. Decembrī no interneta veikala izsūtīts sūtījums un saņemts izsekošanas numurs. Nākamajā dienā 2. Dec atnāk sms šodien gaidāma piegāde, visas dienas garumā neviens nekāda mēģinājuma sazināties ka ieradīsies vai ka būtu klāt vakarā tikai atnāk Epasts Delivery Failed. Nākamā diena 3. Dec atnāk sms šodien gaidāma piegāde, visas visu dienu klusums, bet šoreiz reizi pa reizei sekojot kurjera kustībai redzams ka braukā pa rajonu, piegādā paciņas blakus adresēs, pabrauc garām manam logam piegādāt...
Venipak - Slikts serviss, neziņo, ka piegāde kavēsies, nenorāda aptuveno laiku
Vajadzēja man ātrāk izlasīt sūdzības par Venipak, pirmā pieredze ar šo uzņēmumu un esmu vīlusies, gan 1a.lv veikalā, gan Venipak. Saprotu svētku laiks un visi ir pārslogoti, bet sūtījums stāv terminālī jau no 07.12, 1a.lv noliktā piegāde 10.12, ok, nav problēmu pagaidīšu. 10.12. , astoņos vakarā atnāk sms, ka piegādās rīt! Un protams, visu dienu sēdi gaidi un nekā! Kā stāv terminālī, tā stāv, ne sms, ne epasts, ne telefona zvans... Ej un zīlē kad prece tiks piegādāta!
Venipak - Klientu neapmierinātība
Šis posts būs visiem neapmierinātajiem Venipak vai jebkuram citam piegazu firmu klientiem. Man ari piegāde nedaudz kavējas, bet esmu saprotos. Nāk ziemassvētki un visam pa virsu ir vīruss... Cilvēki suta ļoti daudz.. Un kurjeri strādā no agra rita līdz veļām vakaram, tagad jau pat pa brīvdienām, bez apstājas bez maz vai.. Ja jums nepatīk tas, ka kavējas vai ari jūs esat ar kaut ko tik ļoti neapmierināti, lūdzu dodaties pasi uz veikalu un iepērkaties, saprotu, ka visiem nav tādas iespēja...
Venipak - Slikts serviss
Šodien atveda veļasmašīnu, un nostājas pretim mājai otrpus ielai, kad palūdzu piebraukt pie kāpņu telpas tuvāk tā atbilde bija salaga, kas tā par attieksmi? Es domāju ka tas nav pieļaujami ka tā attiecas pret klientiem. Ir jāzin savas robežas, ja ir uzrādīta tā stress un tā kāpņu telpā tad ir jāpilda savs pienākums, nevis likt nest pāri ielai un pa to pretīgo, slideno laiku. Ja aiziet stradat par kurjeru tad jāsaprot sarunas veids nevis rupji runāt. Fu