www.sudzibas.lv Venipak Slikta komunikācijās

Venipak - Slikta komunikācijās

Venipak slikta komunikācija ar klientiem, īsziņa par sūtījuma piegādi tiek saņemta pēdējā brīdī, kaut vajadzētu jau ja ne iepriekšējā dienā, tad vismaz kādas 3-4 stundas ātrāk lai klients zinātu un būtu gatavs gaidīt kurjeru, ja kurjers nevar sazvanīt klientu vienalga vajag braukt uz klienta dzīves vietu un vest sūtījumu, jo varbūt klients palaidis kurjera telefa zvanu garām, bet dzirdētu ka kurjers klauvē, vai zvana pie durvīm un nevajag norādīt laiku no tikiem līdz tikiem, bet konkrētu laiku tikos būs kurjers un viss! Bet arī ja klients pārceļ sūtījuma datumu arī piedāvāt izvēlēties klientam ērtāku piegādes laiku!

10.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

N

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes