Adrese: |
Dzirnavu iela 105 Rīga Latvia - LV- 1011 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67000177 |
Fakss: | +371 80008041 |
Darba laiks: |
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas |
Sociālie tīkli: |
Tet - Sūdzības un atsauksmes
Lattelecom e-veikals - Krāpšana, uzņēmums bez morāles
Lattelecom pēc jauna līguma noslēgšanas pievieno nevajadzīgus extra pakalpojumus tavam līgumam, kuri sākotnēji ir pa velti, bet pēc pāris mēnešiem pienāk rēķins un jasāk maksāt. Tākā līgumu slēdzu attālināti par to neviens pat nebija informējis. Turklāt to pakalpojumu nav viegli atslēgt. Kad pacieitība bija beigusies ar centieniem atslegt online zvanīju uz info. Kas izrādās arī nav bezmaksas un par vienu zvanu manā gadījumā bija nedaudz zem 2 euro. Kas nav itkā daudz, bet stāsts vairāk par firmas principiem...
Tet - Serviss
Pieteicu, Tet pakalpojumu, tika sarunāta pakalpojuma pieslēgšana uz 28.10. Ieradās meistars secināja, ka nav iespējama piekļuve komunikācijām, atbildēja, ka dispečeri nav sazinājušies ar mājas apsaimniekotāju, nākamreiz gan visu atrisinās, pāris dienas dzīvoju bez tv un interneta, beidzot pienāk 01.11 un ierodas nākamais meistars, atkal pakalpojumu nevar pieslēgt, jo atkal nav piekļuve komunikācijām, jo apsaimniekotajām nodota informācija par servera telpas atvēršanu, bet esot nepieciešam...
Tet - Ļoti slikta ziņa, neinformēšana
Drausmīga attieksme no TET. Jau daudzus gadus lietoju TET internetu un televīziju, elektrību kā arī ir paņemtas ierīces, pirms kāda gada no 100mbps interneta pārgāju uz ātrāku 500mbps, tika solīts, ka tiks mainīts aŗī dekoderis kurš atbalsta 4K jo ar attiecīgo pieslēgumu tāds pienākas, gada laikā dekoderi samainīt viņi nevarēja, uzrakstīju, ka vēlos, tad mainīt pakalpojumu uz TET+ TV kur dekodris vispār nav nepieciešams, saņēmu zvanu no tet pārstāvja, ka pakalpojumu varam samainīt, pie rēķina...
Tet - Naudas izspiešana
Es biju ļoti pacietīgs ar Tet un tā darbiniekiem, bet nu pacietības mērs ir pilns.
Sāksim ar to, ka vienkārši pieslēgt internetu nav iespējams, tas obligāta jādara pieslēdzot vēl visādus pakalpojumus, kuri tikai sākumā ir par brīvu. Normāla kompānija pēc brīvā izmēģinājuma dod iespēju izvēlēties - paturēt pakalpojumu vai nē. Bet ne jau Tet. Šādā veidā viņi izkrāpj, it īpaši jau no veciem cilvēkiem, kaudzēm naudas, jo viņi nemaz nezin par ko viņiem sūta rēķinus. Tā arī no maniem radiniekiem...
Tet - Bez pamatojuma atslēdz elektrību
Gribēju atteikties no TET internet / TV, jo pārdevu īpašumu, kur tas tika lietots. Jāgaida mēnesis. Savukārt elektrību citā īpašumā atslēdza bez prasīšanas. Sadales tīkls šokā, ka TET pēdējās garantētās piegādes ietvaros veic atslēgumu. TET nevar atrast pierādījumu, lai pamatotu atslēgumu. Turklāt TET darbinieki neko nespēj risināt kā tikai - es jūs tūlīt savienošu ar ... un cenšas problēmu pāradresēt. Savukārt ar vadību savienot negrib. Esmu gatavs pieciest neērtības, lai beidzot par visām reizēm tiktu vaļā no TET.
Tet - Drošības nauda
Samaksāju drošības naudu 50 euro apmēra ko šie krāpnieki nevēlas atgriezt. Jo itka kavējot maksājumus. Katru mēnesi tiek viss apmaksāts. Alga man mēneša sakuma samaksāju par iepriekšējo mēnesi bet nekad nesu bijis parāda. Tāds meļu kantoris. Tāpat ka sameloja kad kā daudz bērnu ģimenei būs pirmie 100kw pa brīvu bet tikai valsts atbalsts 20 neuro.
Tet - Darbinieka atlaišana un sods par internetu (darbiniece)
Covid laikā atradu darbu “tet” kompānija. Pirmos 3 mēnešus par internetu pašai jāmaksā un pēc tam tas atmaksāsie. Tomēr pēc 1 mēneša ap 10 darbiniekiem atlaida no darba, jo nav darba un neko nevar padarīt. Bija paņemts internets pi viņiem ( ko piedāvāja), paņemu un miers. Pēc tam, kad pazaudēju darbu, internet nebija vajadzīgs un atteicos, pēc pāris dienām atnāca sods + internets. Bija vairāki zvani un skaidrošanas. Novēlu atrast labāk citu darbu un neklausīties muļķības, ko piedāvā šī s_da kompānija. Nopelni, lai samaksāt soda naudu mums..
Tet - Slikts serviss
Dzīvoklī ir remonts un vajag pagarināt tv kabeli. 20. Septembrī centos izsaukt meistaru - 117 un tas otrais numurs norunā runājamo trijās valodās un pats atslēdzas. Rakstu vēstuli uz Tet - rakstiski atbild, ka 10 dienu laikā būs atbilde. Pēc 10 dienām - nekā. Rakstu atkal - atkal prasa visus datus, lai gan pirmajā reizē visu norādīju. Kad vajadzēja pagarināt līgumu uz Tet (am) izdevīgiem noteikumiem, zvanīja reizes četras uz saldās balstiņās centās pierunāt nemainīt citu pakalpojumu sniedzēju...
Tet - Pateicība! :)
Zvanīju uz tet uzziņu tālruni, lai darbinieks man palīdzētu pieslēgt tet+ rūteri televizoram. Vienkārši, superīgi un mierīgi darbinieks visu izskaidroja, atbalstīja un pat aizsūtīja 2 instrukcijas uz e-pastu (cīnījās ar manu sarežģīto epasta adresi, pēcāk atbalstīja, sakot, ka viss noteikti sanāks😅😁) . Norunājām 21.09.22. 20 minūtes ar 2 pauzēm, jo nevarējām atrast home lapu. Paldies! Forši cilvēki vēl ir!:) ) )
evelīna
Tet - Slikts serviss, vienaldzība pret klientu
Esmu ilggadējs TET klients. Ikdienā izmantoju internetu, 2gab interaktīvās televīzijas, un Helio iTV aplikāciju, kuru iespējams izmantot vēl papildus 3 ierīcēs. Ir sasaistīts ar vienu mobilo telefonu un 2 datoriem. Uz viena no datoriem aplikācija aizverās tiklīdz kaut ko uzliek skatīties. Bez nekādiem kļūdas paziņojumiem. Par šo faktu pirms aptuveni nedēļas informēju TET thnisko dienestu. Operators pateica ka man jāpārinstalē Windows (kas ir pilnīgi dumji, jo dators ir tīrs) un piesaistās mac...
Tet - Ļoti slikts serviss
Tā ka esmu Tet klients jau vairāk nekā 25 gadus, tādēļ varu novērtēt kādas negatīvas izmaiņas ir notikušas kompānijas apkalpošanas līmenī. Klientu serviss ir kļuvis vienkārši šaušalīgs! Televizorā rāda paziņojumu, ka nav signāla, tādēļ sameklēju Tet mājas lapā visu informāciju, kā man būtu jārīkojas. Veicu visas nepieciešamas darbības (kā aprakstīts Tet mājas lapā) , bet televīzijas pārraides nav atjaunojušas. Komunicēju čatā ar robotu aneti. Komunikācija bija bezjēdzīga. Vairākas reize...
AtrisinātaTet - Slikts serviss
Labdien,
tet klientu apkalpošanas serviss ir kļuvis ļoti slikts, lai neteiktu neko vairāk. Pirmkārt, nepareizi sastādīta rēķina gadījumā Sola to labot, un galarezultātā sazināties, bet paejot jau ilgākam laikam un rēķina apmaksas termiņa beigām, ne tikai nesazinās, bet arī klientu apkalpošanas dienests neceļ telefonu. Zemāk pievienoju 2 fotogrāfijas, kurās ir redzami 2x10 minūšu gari gaidīšanas laiki, kuru rezultātā vienkārši nācās nolikt klausuli, netiekot pie sarunas ar dienestu. Vai tur...
Mans Tet - Slikts serviss
Televīzijā atslēdzās kanāls 7. Lai uzzinātu, kas par vainu esmu vairākkārt (4) zvanīJusi uz maksas tālruni, kuru sazvanīt tā arī nesanāca. Mēģināju rakstiski noskaidrot atbildi uz savu jautājumu, bēt arī tur neviens neatbid. Sanāk, kad jāmaksā - tad informācija pienāk, kad jāsaņem palīdzību _ izdarīt to nav iespējams.
Tet - Neskaidra informācija, nav komunikācijas
Vairāk kā 10 gadus esmu bijusi Tet kliente, bet tā kā ir plašs piedāvājums attiecībā uz televīziju, 2022.gada jūnijā atteicos no pakalpojumiem. Līdz 2022.gada jūlijam vēl līgums bija spēkā, bet Tet bija zināms datums, ar kuru līgums beidzas. Kamēr līgums vēl bija spēkā, bet jau paziņoju par tā izbeigšanu, izmantojot dalīto maksājumu iegādājos preci. Protams, mana vaina, nepiefiksēju to, ka izbeidzot pakalpojumu līgumu, dalītais maksājums nav spēkā, bet to sapratu jau tikai tad, kad saņēmu...
Tet - Slikts serviss
Novēlu atteikties no Tet pakalpojumiem. Caur "mans Tet" uzrakstīju iesniegumu. Pēc divām nedēļām atbildes nebija. Sazinājos ar kompāniju pa telefonu. Atbilde bija: "gaidieit, atsūtīsim algoritmu, ka atgriezt iekārtas". Nekāds pakomata kods tā arī neatnāca. Un tas nozīmē ka noteiktais atgriezšo termiņš beigsies un man būs jāmaksā par iekārtu! Pie tam y: es atteicos no pakalpojuma mēneša vidū, bet pa telefonu man atbildēja, ka būs jāmaksā par visu mēnesi!
AtrisinātaTet - Netiek nodrošināta valsts valoda
Kanālā nickelodeon jr nedēļu tika reklamēts animācijas seriāla blū pavedieni jaunās sērijas. Šonedēļ tās parādījās un ar burvīgo Tet Dekoderi izvēloties latviešu valodas audio šis seriāls ir lietuviski. Kāpēc man ir jāizvēlas starp 2 valodām - lietuviešu vai okupantu? Lūdzu pārbaudiet tehnisko problēmu ar šo raidījumu, ka visas sērijas, kas paredzētas latviešu valodā, ir lietuviski.
Tet - Līdz galam neskaidrs info, slikts serviss, krāpšana
Sāksim ar to, ka pirmo x mūžā izdomājām paņemt ekstru, proti, tet + filmas un sēriāli. Esam klienti. Spiežot tv uz šī pakalpojuma, prasa kodu... Tad nu mēs nezinātāji, meklējam info a tur izlec 7,99 eiro mēnesī, atsaki kad gribi, nu paradīze katrā ziņā. ! Mēs lejuplādējam aplikāciju veicam priekšlaicīgu maksājumu, t. I. Norēķināmies laicīgi. Tad nu tas brīdis, atgriežamies pie kārotā, a tur atkal prasa kodu, un mēs, protams, zvanam, uz info tālruni - uz servisu, izskaidrojot situāciju, un mum...
Tet - Krāpšana, agresīvais marketings
Pasūtīju bērnam datoru, apmaksāju, apstiprināju līgumu, nākoša dienā pārzvanīju teica var iet pēc preces, atnācot pateica ka manu preci jau pārdeva citam cilvēkam, pārzvanot operatoram bija saņemta atbilde ka prece tiks piegādāta noradītajā laika, nākošā diena zvanīja prasīja lai es atteiktos no pasūtījuma vai izvēlētos citu preci (nākoša dienā preces Cena jau bija apmērām 180 eiro dārgāka) jo pasūtītas preces noliktava nav, uz ko es piebildu ka ja jūsu vainas dēļ mans bērns palika bez dāvana...
Tet - Slikts serviss, ilgstoši neatmaksā drošības naudu
Kopš aprīļa gaidu atmaksu drošības naudai 35 eur, par atgrieztu iekārtu. Kādi 3-4 eapsti is mans Tet, bet nauda nav atgriezta. Veikalā vajadzēja maksāt vēlreiz (jo mans tet nav savienots ar veikalu.
Drošības nauda bija par mobilo internetu kuru neizmantoju, jo tele2 nebijā zonas manā adresē.
Gan par aktivizāciju, gan 3 dienu nelietošanu vajadzēja maksāt.
Zvanu centrs - informācija no viņiem neatbilst realitātei - veikalā prasa kaut ko citu.
Saistību izpildes nodrošinājuma rēķins
nr. : 80377237-3
Tet - Krāpšana, slikts serviss
Labvakar 10.07.22 caur internetu pasūtīju virszemēs priekšapmaksas kartei kodu. Samaksāju gaidu bet ka nav koda tā nav sazvanīju tet tehnisko nodalu viņi man liek viskautko sūtīt nosūtīju, bet pēc kāda laika viņi prasa vel vienreiz sūtīt šos dokumentus ļoti žel ka jūs tā apkrāpjat cilvēkus mana uzticība jums ir iedregata.