TET SIA - Slikts serviss
Sakarā ar pārvākšanos, bija nepieciešamība pārslēgt savu esošo Tet līgumu par TV+internets uz jauno adresi, kur jau atradās viens pieslēgums. Esošā pieslēguma īpašniekam tika teikts, ka pakalpojumu var iesaldēt uz konkrētu laika posmu un ka tas netraucēs uz konkrēto adresi pārslēgt jauno līgumu, jo īpašnieks zināja, ka iespējams būs nepieciešamība šo pieslēgumu pārslēgt uz citu adresi, tādēļ nevēlējās lauzt līgumu. Plus, šis viss notika mēnesi pirms gaidāmās pārvākšānās. Pienāk šī pārvākšanās, zvanot uz Tet, paziņo, ka līnija ir aizņemta un nav iespējams pārslēgt līgumu uz šo adresi, kamēr iepriekšējais pieslēgums netiks atvienots (lauzts līgums vai pārslēgts uz citu vietu). Katru dienu tiek zvanīts uz Tet klienta servisa tālruni, kur katrs darbinieks sniedz pilnīgi atšķirīgu informāciju par to, ko drīkst darīt un vajag darīt. Šobrīd ir jau izveidojusies ķēde, jo vecā pieslēguma saimniekam ir tikai divas opcijas - ātri atrast, kur pārslēgt savu līgumu vai arī lauzt līgumu, kas nozīmē, ka nākamais pieslēgums jebkurā gadījumā netiks pieslēgts ātrāk par 30 dienām, kas ir līguma laušanas periods. Saimnieks pat bija gatavs šo mēnesi uz priekšu samaksāt, taču Tet tik un tā nav gatavs nākt pretī un jau ātrāk noslēgt nost šo pakalpojumu, jo šobrīd, Tet klienta servisu nekompetences dēļ ir izveidojusies vesela ķēde:
1)pirmais saimnieks ir iedzīts strupceļā, jo vienīgais šobrīd esošais variants ir steidzami meklēt vietu, kur pārslēgt šo līgumu vai arī lauzt, kas attiecīgi aizņems papildus 30 dienas no laika;
2)es, kas pārvācos uz šī saimnieka dzīvokli, nevaru uz jauno mājvietu pārslēgt savu līgumu, jo saimnieka pieslēgums ir aizņēmis līniju, kas nozīmē, ka arī mans pieslēgums ir iesprūdis vecajā dzīves vietā;
3)manas vecās dzīves vietas jaunie īrnieki nevar savā jaunajā mājoklī pieslēgt savu līgumu, jo šobrīd es esmu aizņēmusi viņu pieslēguma vietu.
Viss būtu cilvēcīgi saprotams un kļūdas pieļaut ir cilvēcīgi, bet attiecīgi, ja iestādes darbinieki ar savām kļūdām ir izveidojuši šādu problēmu, viņiem pašiem attiecīgi būtu viņa jānovērš, jo kad īpašniece to mēnesi atpakaļ zvanīja, viņa jau tad teica, ka šajā adresē būs nepieciešams cits pieslēgums, jo jaunais īrnieks nāks ar savu pieslēgumu. Tet darbiniekiem tad vajadzēja pateikt, ka līnija ir jāatbrīvo pa visam un ka pakalpojuma iesaldēšana nederēs šājā gadījumā. Bet lūk, tet nekompetentie darbinieki teica, ka viņa var savu līguma pieslēgumu iesaldēt un tas netraucēs jaunajiem pieslēgt savu.
Pēc neskaitāmiem zvaniem un lūgumiem, ka īpašniece ir gatava to mēnesi samaksāt, lai skaitītos tā līguma laušana, Tet joprojām nevar izdarīt izņēmumu un atslēgt pakalpojumu vienkārši uzreiz, lai novērstu savu darbinieku izraisīto kļūdu, liek mums lauzt līgumu un gaidīt attiecīgās 30 dienas, līdz varēs pārslēgt nākamo pieslēgumu.
Attieksme pret klientu ir 0 un darbinieku kompetencē sava uzņēmuma produkta jautājumos ir tieši tik pat liela 0.
Šobrīd no Tet nevēlēšānās cieš jau vismaz 3 iesaistītās puses.
Komentāri (1)
Jā, piekrītu sūdzībai par TET slikto servisu. Man bija līdzīga problēma ar TET interneta līguma pārslēgšanu uz jauno adresi. Mocījos gandrīz 2 mēnešus. Zvanīju un rakstīju viņiem 20 reizes! Pie kam TET nevarēja pārkonfigurēt veco modemu jaunajā adresē attālināti. Vajadzēja caur Omniva saņemt jauno modemu, pēc tam uzstādīt vecā vietā jauno, bet veco caur Omniva atdod atpakaļ. 2 nedēļas atpakaļ atgriežu veco modemu, TET man šodien raksta ka nav saņēmuši modemu. Kur tad pazuda modems? TET slikts serviss, slikti darbinieki.