Adrese: |
Dzirnavu iela 105 Rīga Latvia - LV- 1011 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67000177 |
Fakss: | +371 80008041 |
Darba laiks: |
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas |
Sociālie tīkli: |
Tet - Sūdzības un atsauksmes
Tet - Uz saviem klientiem vienalga..
Situācija sekojoša: biju TET klients vairāk par 15 gadiem. Kādu laiku atpakaļ man piezvanīja TET operators un piedāvāja atlaidi maniem pakalpojumiem, jo gribēju atteikties no TV. Viņa man piedāvāja TV atstāt, bet cenu nemainot iekļaut to līgumā. Operatorei atbildēju, ka TV principā neskatos, bet nu labi, to var darīt, bet es plānoju pārvākties 2. mēn. laikā un negribu tagad slēgt līgumu uz 2. gadiem atkal. Uz ko operatore piedāvāja man pārbaudīt jauno adresi un atbildēja, ka visu var pārnest un...
Tet - Apkalpošana
20.07 meklēju samsung a21. Izrādījās, ka tieši tāds nav un lūdzu kaut ko līdzīgu, bet saņēmu atbildi, ka nekā līdzīga veikalā neesot. Pēc tam pats veikalā atradu samsung a12, kuru arī uzreiz iegādājos. Apbrīnoju, ka darbinieki ar šādu attieksmi vispār kaut ko spēj pārdot, ja vien protams, viņiem ir šāds uzdevums.
Tet - Slikts serviss un lēns rūteris
Man ir līgums noslēgts uz diviem gadiem intenetam 200 mbit/s un ar vadu viss ir kārtībā. Tomēr ar modēmu ko Tet dod komplektā saņemu ātrumus starp 2-10 mbit/s kas nav pieņemami. Modēms ir no 2013 gada. Tet kategoriski atsakās sūtīt jaunu modēmu ko viņi jauniem klientiem piedāvā un arī nedod iespēju pašam instalēt savu modēmu. Vienīgā iespēja ir pirkt klāt pašam savu wifi rūteri. Tet Saka ka wifi ir tikai bonuss un var nodrošināt tikai ātrumu ar vadu. Ir 2021 gads. Neviens vairs vadu neizmanto un visas iekārtas izmanto bezvada tehnoloģiju. Šausmīgs serviss
Tet līgumu neskaidrību - Krāpšana
Dārgie cilvēki! Esiet uzmanīgi par līgumu noformēšanu! Krāpšana! Man bija piedāvāts līgums uz pusgadu bezmaksas skatīties filmus, es piekritu! 6. Jūlija man beidzas līgums, bet es aizmirsu piezvanīt tajā diena un atteikties... Zvanu 7. Jūlija... Bet jau atteikties jau nevar... Sanāk tā ka es maksāšu par to ko es neskatos un neizmantoju! Līdz 31.07. Man jāmaksā par ko... Bet atteikties nedrīkst! Jāmaksā vienalga! Kas par sistēmu... Cilvēki esiet vērīgi!
Tet - Krāpnieciski legāls pasākums
Nekad nevienam neiesaku šo krapniecisko pakalpojumu! Ejiet prom un nekad nepiesakieties uz neko kas saistīts ar šo nabagu kantori interneta ātrums nekāda veida neatšķiras no izvēlētā pakalpojuma, ķekšu mājaslapā jaizņem pašam, kurus pats neesi tur ielicis un nekad izmantojis, brīdinājumus nesaņem (saņem iekš mans. Tet (nav man fetiš sēdēt viņu portālā) ) . Labi gribēdams paņemu pro pakalpojumu rezultātā saņemu pilnīgi nelietojamu internetu + televiziju ar bildēm! Attaisnojums vienmēr =...
Tet - Krāpšana un slikts serviss
Esmu vairrākārtīgi sazinājies ar tet konsultantiem par to, ka pastāvīgi nedarbojas interneta pieslēgums. Šodien strādājot no mājām konstatēju faktu, ka praktiski nedarbojas internets, veicu mērījumus no hot spot telefonā, kur ātrums bija 44 mbps, savuākt no tet 0.6 mbps. Lai sasniegtu nepieciešamo pakalpojuma kvalitāti tet sākotnēji piedāvāja to risināt bez maksas, pēc tam mainīja viedokli un sanāk maksāt papildus līdzekļus, lai problēma tiktu atrisināta. Lūdzu visiem līgumus ar tet slēgt uzmanīgi, kā arī uzmanīties no maldiem, kurus sniedz klientu konsultanti!
Tet - Krāpšana
Ранее пользовалась услугами интернета 1188. На телефон пришло сообщение, что с 1 июля 2021 года "1188" не будет оказывать услуги. На сайте 1188 был указан телефон для связи 67000177 - ответил оператор tet. Из телефонного разговора выяснилось, что с 1 июля автоматически произойдет переключение с 1188 на tet. Кроме того, оператор сообщил, что как клиенту 1188, будет предоставлена скидка на 24 месяца и мне пришлют договор. В свою очередь, я переспросила у оператора: переключение будет с 1 июля...
TET SIA - Tet + pakalpojuma brāķis.
Sia tet piedāvā pakalpojumu "Tet+", kuram aplikācijas androīdam un pārlūkprogrammai, vai nedarbojas vispār, vai darbojas nekorekti, neatbilstoši viņu solījumiem. Tā vietā lai risinātu programmas nepilnības kuru dēļ nedarbojas pakalpojums uz konkrētas ierīces, viņi piedāvā savu tv androīda boksu par 120! Eiro, vai nomu - 5 eiro mēnesī. Līdzīgus tv boksus var iternetā pasūtīt 5 x lētāk. Potenciālajiem "Tet+" pakalpojuma klientiem neiesaku slēgt termiņa vienošanos ar atlaidēm, citādi bez...
Tet - Krāpšana
Nekad dzīvē neesmu rakstīJusi sūdzību, esmu ļoti saprotošs un miermīlīgs cilvēks, jo ticu, ka gadās visādi, taču šoreiz “atstāt kā ir” vienkārši neļauj sirdsapziņa! Mana situācija - beidzot 3 gadu sadarbību saistībā ar dzīvesvietas maiņu, man tiek piemērota soda nauda (ne maza) par tv dekodera nozaudēšanu, kurš nemaz nekad nav bijis uzstādīts un lietots (lietoju tikai internetu) . Bridī, kad zvanu, lai noskaidrotu, kāpēc tā, un apstrīdu šo informāciju, pāris dienu laikā uz manu e-pastu tiek...
Tet - Maldinošas informācijas sniegšana par pakalpojuma gala cenu
Pieslēgts tet pakalpojums akcijas laikā, vienojoties par ikmēneša pakalpojuma maksu 22,50 eur (t. Sk. Pvn + / - matemātiska noapaļošana) . Pirmos divus mēnešus pakalpojums (tv+internets) saņemts nekvalitatīvs, jo konstatēti nepārtraukti pārrāvumi - tv “uzkarās”. Tet, lai novērstu paši savas vainas dēļ radušās tehniskās problēmas, mainīja vadus un tv iekārtu un par savām veiktajām darbībām no manis kā klienta iekasēja papildus samaksu.
Tet - Negodīga attieksme pret esošajiem klientiem attiecībā pret jaunajiem klientiem
Esmu ļoti vīlusies tet viņu attieksmes pret pastāvīgajiem klientiem dēļ. Pagājuša gada (2020) nogalē man saplīsa dekoders, tādēļ zvanīju uz tet, lai nomainītu pret jaunu. Man teica, ka saņemšu to ar kurjeru tikai nākamā gada (2021) sākumā, citu iespēju neesot, jo veikalā viņi to nevar izsniegt esošo covid 19 ierobežojumu dēļ. Protams, ka uz jaungada svētkiem bez tv negribējām palikt, tādēļ ar vīru izlēmām, ka vīrs zvanīs uz tet kā jauns klients un painteresēsies par iespējām. Protams, ka...
Tet - Absurda pakalpojuma sniegšana
Pēc konsultanta ieteikuma, nopirku jaunu dekoderu, jo nevarēju jo pēkšņi pazuda tv kanāli. Vairākas reizes zvanot un pildot konsultantu teikto, ar jauno dekoderu visi kanāli ir kodēti un nekādā veidā neizdodas tos "palaist". Ieteikums aiziet pārbaudīt kartiņu Tet veikalā. Ventspilī tāda nav. Nākamais ieteikums - brauciet uz Talsiem vai liepāju. Nopietni? Tikko esmu iegādājusies dekoderu par 56 eiro, nākamais solis braukt pārbaudīt kartiņu? Šo laiku turpinu maksāt par pakalpojumu. Uz lūgumu...
Tet - Pakalpojuma (ne-)kvalitāte un apšaubāma prakse
Jau 6 gadus esmu tet klients. Pirms neilga laika tika uzlabots pieslēgums - ievilkts optiskais internets un attiecīgi, nomainīts rūteris. Īsumā - vecais rūteris nodrošināja daudz ātrāku un stabilāku pieslēgumu nekā tikko uzliktais, jaunais. Uz jautājumiem par pakalpojuma kvalitātes uzlabošanu, vienīgais risinājums palika papildus wifi rūtera iegāde, kas stabilizētu situāciju. Un te jautrākais - kā sagadīšanās, ka tieši pēc dažām dienām saņemu info, ka par izdevīgu cenu var iegādātie...
Tet - Slikts serviss. Naudas neatgriešana
12.04.2021 iesniedzu Tet kompānijai iesniegumu par to, lai atgriež man atpakaļ manu naudu, jo viņi bija atsūtījuši kļūdainus rēķinus kā rezultātā izveidojās pārmaksa 48,00e vērtībā. Pēc iesnieguma iesniegšanas atnāca atbilde, ka iesniegums tiks izskatīts un nauda tiks atgriezta mēneša laikā. 13.05.2021 atkal vērsos pie viņiem, ka jau ir pagājis mēnesis, bet naudas vēl nav. Uz ko saņēmu atbildi, ka viņiem esot nepieciešams vēl mazliet laika. Šodien,17.05.2021 sazvanīju Tet konsultantu un man...
Tet - Slikts serviss
Pēc vēlmes mainīt rēķina apmaksas datumu, kas notika telefoniski, nākamajā mēnesī tika atsūtīti divi rēķini. Standarta iepriekšējā mēneša un mistiskais maija pilnā apmērā (kaut maijs vēl bija tikai pusē) . Principā pāris dienu laikā atnāca 2 rēķini uz 143 eiro. Anulēt otru mistisko nevēlējās, turklāt paskaidrot loģiski kāpēc tā iznācis, arī nevarēja.
TET / veikals - Slikts serviss
Pasūtīju preces no tet/veikalu, TV un vel dažas lietas. Dzīvoju es Talsos, bet pa nedēļu esmu Rīgā, bet no Rīgas man nav iespējams atvest lielo TV, tādēļ TET/ veikals darbiniekam jautāju par Talsu TET veikalu darba laiku sestdienās, jo pa sestdienām svētdienām esmu Talsos.. Viņa man atbildēja, ka no šā gada 2 maija darba laiks sestdienās ir no 10.00 līdz 18.00. Es, ok, sūtam uz Talsiem. Uz epastu un uz telefona atnāk paziņojums, ka jūsu sūtījums ir piegādāts un varat saņemt to 5 dienas laikā...
Tet - Neievēro līguma noteikumus
Neiesaku TET pakalpojumus nevienam. Darbinieki mēlo, laicīgi netika atslēgti pakalpojumi, darbinieku, neuzmanības dēļ un beigas vainīgs pats klients! Katram darbiniekam savs stāsts un risinājums, nav vienas kopējas vadlīnijas. Kvalitāte ir briesmīga, pa vakariem internets vispar neiet! Līguma noteikumus neievēro, neatgādina par neapmaksātu rēķinu, bet uzreiz nosūta uz INKASSO. Rēķinus e-pasta nav iespējams apskatīt, obligāti jālieto mans.tet.lv
Tet - Krāpšana
Nekad neesmu bijusi Tet klients, nav bijuši vispārējās nekāda saistība. Novembrī saņēmu uz epastu rēķinus par kaut kādu pakalpojumu. Zvanīju teica ka radusies kļūda nu nebūs jāmaksā un turpmāk šo "pieslēgumu" atcels. Nu pagājuši pāris mēneši un šodien esmu saņēmusi parāda piedziņu no kreditoriem, saistībā ar šo tet rēķinu, nesaprotu smieties, vai raudāt? :) Sūda kantoris! Naudas krāpšana! :)
Tet - Krāpšana
Šeit jau nu jāSaka, ka notiek klaja krāpšana. Rudenī zvanīju un izteicu vēlmi atteikties no pakalpojumiem. Darbinieks, teica, ka līgums beigsies pēc 3 mēnešiem. Ja atslēgšos, būs līgumsods. Ok sarunājām, ka tv noslēgs un atstās internetu, tos atlikušos 3 mēnešus. Pēc 3 mēnešiem zvanu lai noslēgtu pakalpojumu, un man par lielu brīnumu man ir pieslēgts jauns līgums uz 24 mēnešiem! Es galvā uzreiz sāku domāt " kas ko, es tādu vēlmi nekad nebiju izteicis, kur nu vēl apstiprinājis jaunu līgumu"...
TET SIA - Krāpšana
Labdien, vēlos izteikt sūdzību par Tet nožēlojamo atieksmi pret 10 gadus ilgstošu klientu brīdī kad tas no viņiem iet projām. Sāksim ar to ka, 2020 gada aprīlī pazvanīju tet lai ateiktos no pakalpojuma jo bij lētāks piedāvājums, tad operātors centīgi sāka piedāvāt atlaidi, no 24 uz 17,99 lai neeju projām, tam arī piekritu. Tagad pēc gada pārvācos uz citu dzīvokli, kurā viņi nevar nodrošināt pakalpojumus, kā rezultātā uzrakstīju iesniegumu par ateikšanos. Pirmā jautrība bij par to ka man palūdza...