www.sudzibas.lv Tet Līdz galam neskaidrs info, slikts serviss, krāpšana

Tet - Līdz galam neskaidrs info, slikts serviss, krāpšana

Sāksim ar to, ka pirmo x mūžā izdomājām paņemt ekstru, proti, tet + filmas un sēriāli. Esam klienti. Spiežot tv uz šī pakalpojuma, prasa kodu... Tad nu mēs nezinātāji, meklējam info a tur izlec 7,99 eiro mēnesī, atsaki kad gribi, nu paradīze katrā ziņā. ! Mēs lejuplādējam aplikāciju veicam priekšlaicīgu maksājumu, t. I. Norēķināmies laicīgi. Tad nu tas brīdis, atgriežamies pie kārotā, a tur atkal prasa kodu, un mēs, protams, zvanam, uz info tālruni - uz servisu, izskaidrojot situāciju, un mums nosauc kodu, ko ievadot jā, aiziet (wuhuu) . Tad nu tuvojas mēneša beigas, mēs skatāmo apskatījuši, pat ar digitālo parakstu iesniedzam atteikumu, kā teikts aplikācijā, un mums, protams, atsūta, ka pakalpojums ir atslēgts. Saņemot rēķinu, hops, atkal tā pati summa dubultā klāt pie rēķina (saniknojums) .. Protams, ķeramies pie info tālruņa noskaidrot situāciju, tur cilvēks pirmo reiz izdzirdot visu, jā, saprotam, viss tiks nokārtots, apskata, jā redzam, ka samaksāts, vēlāk pārzvanīsim. Agha, paši zvanījām, atkal berot šo penteri.. Tad nu atkal tas pats un visbeidzot pie piektā zvana, diezgan piktā neapmierinātā tonī mums dod apgaismību, ka tie takš divi pakalpojumi! Bet pirmo reiz 👍, kad par kodu zvanījām, jau neviens neko tādu neteica un pirmie konsultāciju zvani ar neko par to neteica, kaut pētīja! Plus no atteiktā pakalpojuma redz joprojām norezervē un atvelk pa nākamo mēn, kaut paši atsūtījuši, ka pakalpojums 08.22 nebūs aktīvs. Sveika Gauja, varbūt mēs nesapratām kaut ko, bet, 8 eiro cīņa, ne par naudu, bet par attieksmi, pārvērtās par 16eiro, plus, nekādas vainas. Goda vārds! (dusmas)

03.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 05.08.2022

Sveiki, Paldies par ziņu. Filmu un seriālu sadaļa Tet+ un Helio iTV ir atšķirīgas - ja abonējat tet.plus, varat skatīties Tet+ lapā un Tet+ aplikācijās, bet, ja abonējat Helio iTV, varat skatīties dekoderā un Helio iTV aplikācijās. Šajā gadījumā pēc apraksta izklausās, ka vispirms esat abonējusi Tet+, bet tikai pēc tam Helio iTV. Atvainojamies, ja kolēģi pietiekami skaidri visu neizskaidroja!

Jebkurā gadījumā, ja vēl atlikušas kādas problēmas, gaidīsim jūsu klienta numuru privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook un palīdzēsim.

Komentāri (3)

T tāpiemumsnotiek 03.08.2022
Neskaidrs info. Serviss? Krāpšana.

Tātad, protams, esam klienti,. Bijām nočekojuši vienu seriālu, un nekas cits neatlika, acīs iezibēja tet+ filmas un seriāli un aiziet! Super akcija 7,99, atsaki, kad gribi, nu paradīze es jums saku! 🤩protams, mēs nezinīši meklējam internetā, tur izlec šis pakalpojums aplikācijā, mēs, atbilstoši visam abonējam - veicam priekšmaksu (lai pēc tam nav jābrīnās pa. Summu tak😁) . Protams, viss ar pirmo neaiziet, jo tv prasa kaut kādu mistisku kodu, un mēs, protams, zvanam uz info tālruni, izskaidrojot situāciju un mums nosauc kodu variantus un jā, aiziet🤩... Sseriāls noskatīts, tuvojas mēneša beigas un izlasām, kā tad tik no šitā brīnuma vaļā, sekojam visam, pat ar e parakstu apstiprinām savu iesniegumu, nu viss kā sacīt jāsaka, kā pienākas.. Līdz.. Bums 💩! Ikmēneša rēķins klāt, plus, šī pakalpojuma summa🤔! Mēs, protams, nedaudz šokēti, pat sadusmoti zvanam risināt problēmu uz info tālruni. ☝️🙄 info tālrunī sākotnēji cilvēks saprotošs, un jā, mēs redzam, jā tiešām, nav saprotams un mēs noskaidrosim un atzvanīsim🙏☝️. Agha, paši atzvanījām un tā pat nobērām šo stāstu 😒un atkal tas pats, jā, redzam un tiri piri pat trīs un četras zvana reizes😠, līdz laikam pēc darba, kad zvana nepazīstams nr, nu jau xx stundas pēc pēd zvana (cita diena) , un pikti un diezgan riebīgā tonī mūs redz apgaismo, ka tas cits pakalpojums. Pag, ko? Jūs ceturtajā reizē to atskārtāt un jau pirmajā nevarējāt pateikt? Un otrā, trešā? Vajadzēja vismaz 5 reizes, lai izdomātu. Ok, stāsts nav par plus 8 eiro, bet par attieksmi un saprotamību. ! Labi, lai ir, mēa nodomājām, lai tak savāc, līdz brīdim, kad šie atkal izdomā vilkt nost naudu, par redz jau noslēgto! Heloooi? Mēs visu abonēto atspiedām, iesniegumu uzrakstījām, kas pie velna! Izrādas, ka tas viss kaķim zem astes, kamēr karte nav atsaistīta no aplikācijas (netika likts automātisks maksājums) . Vot jums taktika! Un zvanot un šo jautājot, nekāda atbildība! Man nav komentāru šim. Servisam! Nieka redz 8 eiro cīņa, beigās x3, plus sākotnēji, tas bija attieksmes un skaidrības jautājums! Uhghhdhsh!

Sudzibas.lv Admin 03.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T tāpiemumsnotiek 03.08.2022

Atvainojos par dubultu info, bet sirdī bija sakrājies! Kas vienam bēda, varbūt citam palīdzēs nepieļaut to pašu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes