AtrisinātaTet - Slikts serviss
Labdien,
tet klientu apkalpošanas serviss ir kļuvis ļoti slikts, lai neteiktu neko vairāk. Pirmkārt, nepareizi sastādīta rēķina gadījumā Sola to labot, un galarezultātā sazināties, bet paejot jau ilgākam laikam un rēķina apmaksas termiņa beigām, ne tikai nesazinās, bet arī klientu apkalpošanas dienests neceļ telefonu. Zemāk pievienoju 2 fotogrāfijas, kurās ir redzami 2x10 minūšu gari gaidīšanas laiki, kuru rezultātā vienkārši nācās nolikt klausuli, netiekot pie sarunas ar dienestu. Vai tur kāds vispār strādā? Laikam, tagad ir kļuvis tā, ka nesaucot raidījumu "bez tabu" un publiski nerisinot problēmu ēterā šeit neviens vairs nekā nedara...
Sveiki! Šobrīd ar mums sazinās vairāk klientu nekā ierasts, tāpēc atbildes sagatavošana šoreiz prasījusi vairāk laika - par to atvainojamies, un strādājam, lai šo laiku samazinātu! Gaidīsim sociālajā tīklā Twitter vai Facebook privātajā vēstulē jūsu klienta numuru, palīdzēsim.
Saņēmu zvanu no uzņēmuma un problēma tika veiksmīgi atrisināta.
Komentāri (6)
Atsakoties no pakalpojuma atsakās komunecēt, bet rēķinus sūta, iekārtas( modemu,dekoderi ) atdot nevaru. Nokāsīs naudu vēl par vienu mēnesi!
Mēnesi atpakaļ ateicos no pakalpojuma, komunekācijas nekādas, rēķini nāk.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sveiki, aptuveni sešas dienas pēc pakalpojumu pārtraukšanas bijušais klients saņem īsziņā Omniva kodu un var ļoti viegli atgriezt mūsu iekārtas.
Tet servisa vienkārši nav. Kāpēc vispār sasieties ar to Tet... te pat vien sūdzību ir simtiem, tad dzīvē noteikti, ka ir tūkstošiem neapmierināto. Sen tas ir zināms ar Tet nekādā gadījumā nevajag sapīties
Sveiki, aktīvi strādājam pie ikvienas problēmas novēršanas. Ja arī jums (vai ikvienam citam lasītājam) tādas ir, droši rakstiet privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook, palīdzēsim.