Tet - Krāpšana, agresīvais marketings
Pasūtīju bērnam datoru, apmaksāju, apstiprināju līgumu, nākoša dienā pārzvanīju teica var iet pēc preces, atnācot pateica ka manu preci jau pārdeva citam cilvēkam, pārzvanot operatoram bija saņemta atbilde ka prece tiks piegādāta noradītajā laika, nākošā diena zvanīja prasīja lai es atteiktos no pasūtījuma vai izvēlētos citu preci (nākoša dienā preces Cena jau bija apmērām 180 eiro dārgāka) jo pasūtītas preces noliktava nav, uz ko es piebildu ka ja jūsu vainas dēļ mans bērns palika bez dāvanas es gatavs nopirkt līdzīgu preci bet par manim apmaksāto summu, pēc vel pāris dienām prece kļuva vel dargāka un man piedāvāja nopirkt par veco cenu, it kā ar atlaidi. Tagad viņi negrib atgriezt naudu, argumentē to ar to ka viņus neapmierina iesniegums par naudas atgriešanu, jāraksta elektronisko versiju, bet uz saites tā nestrādā. Krāpnieki rakstīšu sūdzību patērētāju aizsargiem. Sliktākais serviss, nekompetentie konsultanti, agresīvais marketings no sākuma reklamma ar atlaidi pēc tam katru dienu prece kļūst dārgāka!
Sveiki, atvainojamies, ka šādi gadījies. Gaidīsim privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook jūsu datus, pētīsim, kāpēc šādi noticis, lai situācija neatkārtotos. Kāda saite nestrādā? Palīdzēsim.
Komentāri (1)
Tapēc es pēc iespējas izvairos maksāt pa priekšu.