Tet - Neskaidra informācija, nav komunikācijas
Vairāk kā 10 gadus esmu bijusi Tet kliente, bet tā kā ir plašs piedāvājums attiecībā uz televīziju, 2022.gada jūnijā atteicos no pakalpojumiem. Līdz 2022.gada jūlijam vēl līgums bija spēkā, bet Tet bija zināms datums, ar kuru līgums beidzas. Kamēr līgums vēl bija spēkā, bet jau paziņoju par tā izbeigšanu, izmantojot dalīto maksājumu iegādājos preci. Protams, mana vaina, nepiefiksēju to, ka izbeidzot pakalpojumu līgumu, dalītais maksājums nav spēkā, bet to sapratu jau tikai tad, kad saņēmu saistību nodrošinājuma rēķinu. Taču maldinoši bija tas, ka beidzoties pakalpojuma līgumam, nekāds rēķins, lai nomaksātu preci neparādījās, neviens arī neinformēja, ka līgums nebūs spēkā pēc pakalpojuma beigām. attiecīgi kā ierasts augustā parādījās dalītā maksājuma pirmais rēķins, bet pēc brīža arī rēķins par visu preces summu, taču nekāda informācija, kāpēc divi rēķini, dalītā maksājuma līgumu nevarēju pārlasīt, jo no profila pazudis. Augustā nolēmu, k gribētu tomēr Tet+ televīziju, slēdzot līgumu, taču, piesakot pakalpojumu, uzreiz atnāca epasts, ka jāsamaksā “parāds” un vēl 35 eiro saistību izpildes nodrošinājuma rēķins. Un tad jutos ļoti vīlusies un nekādus šī uzņēmuma pakalpojumus vairs nevēlos. Vai tiešām nav iespējams piezvanīt, vai tikpat ātri kā saņēmu papildus rēķinu epastā, izskaidrot klientam, arī kad pieteicu preci dalītajam maksājumam, ka pārtraucot līgumu būs jāatmaksā visa summa, tad izvērtētu vai pieteikt varbūt kādu pakalpojumu vai neiegadāties preci. Sazinājos arī tet portālā, bet atbilde vēl joprojām nav. Preces summu atmaksāju, bet vēl joprojām profilā ir 35 eiro rēķins, un nesaprotu, ja saistības izpildītas, vai tas jāmaksā. Šī informācija vairāk, lai citiem nebūtu šāda nepatīkama situācija. Būtu jauki, ja Tet klientiem kaut vai atsūtīt epastu ar informāciju.
Pievienot komentāru