Tet - Naudas izspiešana
Es biju ļoti pacietīgs ar Tet un tā darbiniekiem, bet nu pacietības mērs ir pilns.
Sāksim ar to, ka vienkārši pieslēgt internetu nav iespējams, tas obligāta jādara pieslēdzot vēl visādus pakalpojumus, kuri tikai sākumā ir par brīvu. Normāla kompānija pēc brīvā izmēģinājuma dod iespēju izvēlēties - paturēt pakalpojumu vai nē. Bet ne jau Tet. Šādā veidā viņi izkrāpj, it īpaši jau no veciem cilvēkiem, kaudzēm naudas, jo viņi nemaz nezin par ko viņiem sūta rēķinus. Tā arī no maniem radiniekiem vairāku gadu garumā Tet ir būtībā zadzis uz nebēdu, iekasējot par pakalpojumiem, kuri nekad nav tikuši izmantoti.
Tas, ka ir ņemta nauda par šādiem pakalpojumiem atklājās gan tikai pēc cilvēka nāves. Šeit arī sākas otra netaisnība. Atsakoties no nekad neizmantotā pakalpojuma ir jāatgriež arī dekoderi. Tā nav problēma, taču izrādās, ka tet ir izsniedzis divus identiskus dekoderus. Viens no tiem neeksistē. Nav patīkami, taču piekritu samaksāt par ierīci, kuru nevarēju atgriezt, jo ir svarīgākas lietas, par ko satraukties un summa bija maza. Uzrakstīju e-pastu un gaidīju, kad man izrakstīs rēķinu. Taču tas aizņem nenoteiktu laiku un man pēc pāris dienām bija iespēja apmaksāt šo soda naudu vienā no tet veikaliem. Diemžēl tet darbinieks tā vietā, lai dzēstu to rēķinu, kurš jau tika izrakstīts, izveidoja jaunu. Rezultātā bija divi rēķini par vienu un to pašu summu, viens no kuriem palika neapmaksāts. Tad nu vispirms zvanīju uz tet un lūdzu, lai šo lieko rēķinu anulē, jo divas reizes par lietu, kuras vispār nav, es negrasījos maksāt. Man ļoti pretīmnākoši apsolīja, ka tas tiks izdarīts. Nu labi. Pēc mēneša saņemu ziņu, ka man ir neapmaksāts rēķins. Protams, ka tas ir šis pats "atceltais" rēķins. Sazvanīt otreiz nebija iespējams, es gaidīju vairāk nekā 20 minūtes un nebija arī ticības, ka šoreiz pagadīsies godprātīgs darbinieks. Izlēmu atkal uzrakstīt. Pēc divām dienām saņēmu atbildi, ka tiks veiktas kaut kādas rēķinu rokādes un jāmaksā nebūs.
Taču rēķins joprojām karājās gaisā un drošības pēc izlēmu vēlreiz aizbraukt uz tet veikalu un noskaidrot, kas tad par lietu. Tur man savukārt pateica, ka līdz noteiktam datumam, cilvēka, kurš atbildīgs par darbībām ar rēķiniem nav, un viņš būs tikai pēc pāris dienām. Izklausījās dīvaini, bet man vairākas reizes apgalvoja, ka nav par ko satraukties, "jebkurā gadījumā jums nebūs jāmaksā". Ok, pie reizes tad arī izlēmu atteikties no parastā telefona. Uzrakstīju iesniegumu un atdevu to jaukajai meitenei alfas veikalā, kura atbild klientiem ar "ņu", un nopriecājos, ka beidzot visu nokārtoju.
Šodien saņēmu jaunu rēķinu par internetu un, kā nu ne, arī par parasto telefonu, lai gan iesniegumu iesniedzu vēl pagājušā mēneša beigās. Varbūt vienkārši pakalpojumu atslēdza novēloti un ieskaitīja vēl arī tekošo mēnesi? Nē, pakalpojums joprojām ir pieslēgts. Sazvanīt jūs protams nevar un uz veikalu braukt, acīmredzami, ir bezjēdzīgi. Manu iesniegumu jūs laikam esat izmetuši miskastē un domājat, ka es turpināšu maksāt par jūsu nekompetento darbinieku kļūdām bezgalīgi. Vienkārši riebjas. Es ar jums līdz šim runāju ļoti pieklājīgi neskatoties uz to, ka jūs rupji ignorējat savus klientus. Taču tagad varu pateikt, ka jūs esat absolūti mēsli. Jūs ņirgājaties par cilvēkiem un izmantojat katru izdevību noslaukt pēc iespējas vairāk naudas. Cik daudz nervu un laika ir iztērēts cenšoties piedabūt jūsu darbiniekus veikt savus pienākumus. Turpmāk visiem ieteikšu turēties no jums pa gabalu un negrasos vairs pārmaksāt ne centa. Tiklīdz būs iespēja, pārtraukšu ar jums jebkādas saistības, kaut vai caur tiesu, ja reiz esat tik bezkaunīgi, ka ar varu uzspiežat savus pakalpojumus.
Pievienot komentāru