Adrese: |
Dzirnavu iela 105 Rīga Latvia - LV- 1011 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67000177 |
Fakss: | +371 80008041 |
Darba laiks: |
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas |
Sociālie tīkli: |
Tet - Sūdzības un atsauksmes
Tet e-veikals - Slikts serviss
Tet-e veikals. Briesmīgs serviss! Labāk paskatāties elkor.lv vai 1a.lv, tur ir cits līmenis servisam. Noplīsa tv, gribēju iegādāties jaunu. Pasūtu caur tet e-veikalu. Pēc pāris dienām zvans, ka tomēr neesot noliktavā. Lai naudu es dabūtu atpakaļ man liek gaidīt 5 dienas. Tik liela kompānija un tik nožēlojamas kļūdas, par kurām man jācieš, gaidot atpakaļ sava nauda veselu nedēļu. Ja jums nedeg tad varat riskēt, ja gribat ātru servisu, tad skatāties kautko citu.
Tet - Krāpšana
Tet pārdod preces, kas viņiem nemaz nav. Nopirku Tv par 800 eur viņu internetveikalā, bet nākamajā dienā, kad zvanīju viņiem lai noskaidrotu, kad tiek plānota piegāde izrādījās, ka preces nav. Ja nebūtu zvanījis un interesējies tad sazin kad vēl būtu mani informējuši. Naudu Sola atgriezt 5 darbadienu laikā un to nevarot pasteidzināt. Tikmēr zaudēju iespēju šo pašu preci iegādāties par tādu pašu cenu citur, jo mana nauda ir Tet rīcībā.
Tet - Krāpšana
Izlēmu izmantot tet pakalpojumus! Par cik izmantoju pirmoreizi.. Un daudz visadu funkciju.. Mes reali nedelju no vietas runajam kamer izlemam kadu pieslegumu nemsim.. Man tel. Otra gala sieviete piedavaja nemt pilnu paku.. T. I. Pasu lielako.. Pa shobrid esoso akciju. .23.50! Kam es ari beidzot piekrity.. Jo "baigā akcija" man uz 2 gadiem! Bet reali ta akcija bija uz ☝️pusmenesi! Nakamaja menesi man nebij vairs 23.50 bet gan 29.50.. Griezos filiale.. Tur man paskaidro ka man jaatsakas no puse...
Tet - Krāpšana
2 gadus elektrības patēriņš bija pa nullēm, jo vienu reizi elektrības radījumus nebija iespējas fiziski nodot, biju slimnīca un nezin kāda veidā un pēc kādas formulas mums aprēķināja 100 kw. Piezvanīju, paskaidroju situāciju, ka nebija iespējas nodot laicīgi, atbildēja, ka nevar līdzēt, vnk lietojiet elektrību. Tā ir lauku māja un tos 100 kw pietiks uz 5 gadiem! Jūlijā tāda pati situācija, 2 gadus patēriņš pa nullēm, nebija iespējas nodot radītājus, un aprēķināja 100 kw! Par ko? Kāda formula?...
Tet - Drausmīga attieksme pret klientu (klients jau 7 gadus)
Jau 7 gadus esam Tet (agrāk lattelecom) klienti. Ogres centrā interneta/televīzijas ievilkšanu daudzdzīvokļu ēkā, kur pieteicāmies 4 klienti, gaidām jau vairāk kā 7 mēnešu. Pa starpai mainīja termiņus kā zeķes un vairākkārtīgi teicās, ka nav varējuši sarunāt ar blakus ēkas apsaimniekotāju tikt palīgtelpās, kas izrādījās meli, apsaimniekotājam nebija ne rakstījuši, ne zvanījuši. Pāris dienas atpakaļ paziņoja, ka vēl, kā minimums, jāgaida mēnesis. Principā jau vairs neticam, ka mums reāli...
Tet - Slikts serviss
Zvanot un piedāvājot labāku piedāvājumu uz vienu mājas internetu izvedoja man divus lietotāju. Par ko es nemaz nenojautu. Sākumā, kad maksāju mazāko summu caur internetbanku, viss bija labi, jo uzrādījās tet portālā, kad samaksāta arī otra. Bet vienā brīdī sāka sūtīt divus rēķinus. Jo veicu samaksu tet portālā un no tā laika man ir divi rēķini. Kad gāju runāt uz tet veikalu, pataisīja par muļķi, jo tā var būt un lika vēl samaksāt rēķinu. Citādi man nevar beigt saistības ar otru lietotāju!...
Kompānija TET - Klienta čakarēšana
Nolēmu pastāstīt par savu ilggadējo pieredzi ar kompāniju tet. 1. Reizi kad kļuvu tet klients līgumu viņi ar mani slēdza uz 2 gadi. Ja izbeidz saistības ātrāk, tad līgumsods, bet tet konsultants apgalvoja, ka katrs gadījums tiek izskatīts individuāli un, ka līgumsods nebūs, diemžēl sanāca pārvākties uz citu adresi - jā protams piestādīja līgumsodu bez žēlastības, nekādi paskaidrojumi nelīdzēja. Bet tas vēl nav viss...2. Reizi vēl nolēmu būt viņu klients, par katru cenu gribēja man uzspiest...
Tet - Patērētāju maldināšana
Nevienam nekad neiesaku šortcut, izmēģinājuma tests .7. Dienas izmēģināju nepatik internets nevelk pilnība-dzīvoju 300. Metru attāluma no tele2 torņa bet tas tā, bevelk ne televīziju nerunājot par wifi. Bet tas sīkums aizvedu uejartas uz tet veikalu bet nē nan kazino ka atteikties nevaru jo bij jābrīdina par to 10. Dienas ieoriejs... Tātad ja man viņš bij 7. Dienas testa režīma un seotitaja diena aizvedu atkajak sanāk ja man vajadzēja rakstit iesniegumu tris dienas pirms es viņu vispār paņemu...
Tet - Slikts serviss
Man bija pieslēgts Tet stabilais elektrības pieslēgums. Sakarā ar dzīvesvietas maiņu biju spiests līgumu lauzt. Tet telefona operators teica ka nekāds līgumsods nebūs jāmaksā. Saņemot rēķinu uzrādās ka jāmaksā līgumsods. Tātad sanāk ka ar šo līgumu esmu piesaisīts vienai dzīvesvietai. Lieta jau nav tajos s**a 28 eiro kas man jāmaksā, bet principā.
AtrisinātaTet - Tet - Krāpšana, slikts serviss
Saskaņā ar noslēgto līgumu interneta minimālais lejuplādēs āmurs ir 100Mbps un maksimālais līdz 500Mbps. Realitātē ~94Mbps, jāatzīst gandrīz nemainīgi, tikai vakaros samazinās līdz ~85Mbps. Tomēr atsaucoties uz līgumu, minimālais ātrums ir 100Mbps! Sazinoties ar TET atbalsta dienestu saņēmu jautājumu vai tad šāds interneta ātrums nav pietiekami ātrs!? Kāds sakars ar to vai tas ir pietiekami vai nepietiekami ātrs, līguma nosacījumi ir līguma nosacījumi. Tad kad jāaprēķina soda naudas, tad TET...
Tet - Krāpšana
Tv Helio. Atteikums nosūtīts aprīļa sakumā, saņemta atbilde par pakalpojumu pārtraukšanu 30. Aprīlī. Jūnijā un jūlijā saņemti rēķini par maiju un jūniju un brīdinājums "ja maksājums netiks saņemts, tiks pārtrauktas līgumattiecības un nodotas parāda piedziņas tiesības trešajai personai"
Shortcut - Tet - Grūti atteikties –: d
Te, nu, bija. Shorcut "es gribu būt Netflix" versija! (negribu!) atteikties var! Ja "4.2. Klients piekrīt, ka, noslēdzot līgumu par pakalpojumu (digitālā satura piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā) , klienta izvēlētā pakalpojuma sniegšana tiek uzsākta ar pakalpojuma pasūtīšanas/aktivizēšanas brīdi un klients piekrīt, ka viņš ar pakalpojuma pasūtīšanas/aktivizēšanas brīdi zaudē savas tiesības atteikties no distances veidā noslēgtā līguma. " : ddd esi sveicināts civilizētajā...
Tet - Slikts serviss
Mums parasti ir termiņš ka jāsamaksā piemeram līdz 15 datumam, un mums tet pakalpojumus atslēdz 8 dienas iepriekš, ar kādām tiesībām vispār? Vēl.. Internets viņiem čakarējas, visur interneta tikai tie stulbie roboti atbild sazvanit viņus vispār reti var vienmēr līnija aizņemta, šausmas!
TET SIA - Samazināts DSL interneta ātrums
Vairākus gadus vidēji DSL (ADSL2+) ātrums mērot bija ap 14 Mbps, citās programmās tas pat bija ap 15 un 16 Mbps. Tomēr kāda iemesla dēļ nedēļu atpakaļ dsl internets tika samazināts uz 10 Mbps bez nekāda paziņojuma. Līgums jau sen beidzies, tagad nopietni apsveru iet prom no tet (lattelecom) jau apnicis gadiem tikt čakarēts par tādu summu. Tet mājaslapā pat noslēpuši to, ka vēl piedāvā Dsl, jo tas ir kārtīgi apslēpts zem pop-up kur jauzbrauc ar peli lai parādītu ka viņi vispār piedāvā Dsl...
Tet - Pus gadu sola pieslēgt internetu Ogres pilsētas centrā.
Serviss zem katras kritikas. Gribējām pārslēgt internetu no Ogres centra vienas mājas un citu, gaidām jau no 10. Februāra. Acīmredzami ir izdevīgāk apkalpot lielos klientus un mazos klientus var pabarot ar solījumiem pus gada garumā. Pagaidām paņēmām shortcut kastīti ar televīziju- domāju , ka pat tetris ir jaudīgāka ierīce par šo mēslu. Bremzē , pults nevelk un visu laiku uzkarās. Uzņēmums nodarbojas ar tehnoloģijām, bet no tehnoloģijām neko nesaprot un piedāvā tikai sliktākās kvalitātes ierīces . Lēti , neprofesionāli lēni. FUI Tet!
Tet - Bojājums
Pirms trim dienām, pazuda internets mājā. Tehnisko atbalsta dienestu nevar sazvanīt (zvanīju uz visiem trim telefoniem) , visi operatori tris dienas ir aizņemti. Divas vēstules uzrakstīju, līdz šim neesmu saņemis atbildi. Ejot palīdzības iestādījumo, visur roboti atbild. Problēma vienkārša - - nav interneta signāls no Tet puses. Vēlos laust līgumu, uzrakstiet kā to izdarīt... Jo liekas tur vesela zinātne, jo nevar sazināties ar viņiem: d
TET SIA - Klienta patvaļīga pārslēgšana uz sliktāku tarifu
Pirmatnēji griežoties uzņēmumā TET par elektroapgādes pakalpojumiem tika izteikta vēlme pieslēgt elektroapgādi uz biržas cenu bāzētā tarifa TET Dinamiskais. Līgums tika noslēgts telefoniski. Pēc pus gada es pārbaudot rēķinu konstatēķinu ka pakalpojums man tiek aprēķināts pēc cita tarifa. Uz kura, viņa pārslēgšanas gadījumā vēl ir soda sankcijas par līguma lauzšanu. Pašlaik notiek sarakste ar uzņēmumu lai labot situāciju. Secinājums: kontrolējiet ko uzņēmums TET beigās ieliek jūsu līgumā, esiet uzmanīgi komunikācija ar šo uzņēmumu. Sarakste ar uzņēmumu ir ne visai draudzīga.
Tet - Nekorekta informācija mājas lapā un krāpšana.
Piedāvā izmēģināt shortcut bez maksas, patiesībā ar mērķi dabūt naudu no cilvēkiem. Paraditajam mirstīgajam nav saprotams kā var atteikties no shortcut, jo shorcut mājas lapā mani sūtīja uz tet mājas lapu, bet tet mājas lapā uz shortcut. Telefoniski arī nav iespējams atteikties, tas ir jādara čatā ar robotu, kur ir jāievada precīza frāze lai robots jums nosūtītu atteikuma formu. Kad tas ir izdarīts, tad jāgaida vēl 10 fienas un nu jau ir klāt rēķins par nākamo mēnesi kopā ar soda naudu...
Tet - Izvairīšanās no atbildības, kā arī ļoti slikts serviss.
Iegādājos telefonu kurš jau pašā sākumā likās ar defektu. Vēlāk nodevu veikalā itkā uz garantijas remontu 12.02.2020. Un nu jau ir pienācis 24.05.2020. Un vēl joprojām nav saremontēts visu laiku atliek par mēnesi uz priekšu. Sazinoties ar tet.lv palīdzības dienesta darbinieci kura sevi dēvēja kā Santa nonācam tur pat. No Tet labāk pa gabalu.
Tet - Krāpnieku kantoris!
Absolūtais krāpnieku kantoris! Pieslēgt pakalpojumu ir iespējams salīdzinoši vienkārši, bet atteikties no tā ir vesela zinātne! Pirmkārt - to nav iespējams izdarīt online režīmā, vienmēr jāraksta vēstule, kuru tet tikai izskata 3 darba dienas, kad jau pavelk pakalpojuma abonēšanas laiku garāku. Tālāk tikai seko īstā jautrība - abonējot, piemēram shortcut tv - pakalpojuma minimālais abonēšanas termiņš ir 1 mēnesis! Bet... Reāli tas nemaz nav iespējams, jo ja atsaki pakalpojumu pirmā pakalpojuma...