TET SIA - Prece ir bojāta iegādes brīdi un ir vēlme viņu apmainīt
Rma-30061341
es, 18. Jūnijā 2020. Gadā, Tet veikalā iegādājos putekļu sūcēja robotu "xiaomi mi robot vacuum mop". Pēc apmēram 3 lietošanas reizēm es sapratu, ka robotam ir defektu un 6. Jūlijā iedevu viņu Tet veikalam, lai nodotu remontam. Veikals tet pats neveic remontu, bet gan sūta uz tsc servisu. Tsc serviss man šo robotu atgrieza pēc 36 dienām 18. Augustā 2020. Gadā, lai gan ir minēts, ka šis robots ir jāatgriež 20 dienu laikā. Es uzreiz konstatēju, ka robots tāpat strādā ar defektiem un atdevu viņu atpakaļ 19. Augustā 2020. Gadā, taču šoreiz jau rakstīju prasījuma pieteikumu un prasīju maiņu pret jaunu robotu. Tet man pret jaunu robotu viņu nemainīja, jo viņam nav redzamu defektu, bet gan sistēmas kļūda. Otro reizi man no servisa robotu atgrieza pēc 21 dienas jeb 12. Septembrī 2020. Gadā. Robotu es mājās uzreiz palaidu darbībā, taču konstatēju, ka viņam ir pilnīgi identiski defekti un uzreiz aizvedu šo robotu atpakaļ uz tet. Tet man teica, ka tagad vajadzētu būt, ka robots, tiks samainīts, taču tet jau trešo reizi šo robotu nosūtīja uz servisu. Septembra beigās man zvanīja no tsc servisa un piestādīja rēķinu par 20 eur - pamatojums ir tāds, ka robots ir ideālā darba kārtībā un ka mēs viņu nepamatoti sūtam atkārtoti uz servisu. Nešķiet loģiski, ka mums nebūtu citu ko darīt, kā sūtīt robotu visu laiku uz servisu.
Tet ir pilnībā informēts par visu šo situāciju un veikala darbinieki mums apgalvo, ka viņi ir bezspēcīgi, jo viņi tikai tirgojot šo robotu, bet šo robotu apkalpo tsc. Man kā klientam nav būtiski, kas šo preci apkalpo, bet gan tas, ka nopērku strādājošu robotu un ja viņš man nestrādā, tad gaidu, ka man iedos jaunu robotu. Iegādājos pat papildus apdrošināšanu, kas gan šajā gadījumā ir laikam bezspēcīga.
Robotu iegādājos 18. Jūnijā un šobrīd ir 6. Oktobris. Esmu bez robota jau gandrīz 4 mēnešus, bet naudu maksāju par roboto jau 4 mēnešus, kurš man nav bijis kopš iegādes brīža. Zemāk ir viss situācijas apraksts ar pierādījumiem, ka robots nestrādā arī pēc otrā servisa apmeklējuma:
pielikumā pievienoju bildes "trešā un ceturtā bilde". Šajās bildēs ir redzams kā šis robots (robots, kas šobrīd atrodas tsc servisā) tīra manu dzīvokli. Kā redzams, tad dzīvokli viņš tīra pilnīgi haotiski un nav skaidrs kā un kur viņš braukā. Šādi šis robots tīrīja brīdī, kad viņu iegādājos, kā arī pēc pirmā un otrā servisa apmeklējuma. Nav skaidrs kā šis robots var izbraukāt 140 m2 ja dzīvoklī ir tikai 59 m2. Pielikumā pievienoju arī dzīvokļa plānu (pdf fails) , kurā var redzēt ka dzīvoklī ir tikai 59 m2 un tādēļ fiziski viņam nav iespējams izbraukt tik daudz m2. Pat ja šis robots vēlreiz brauc par teritoriju, kuru viņš ir satīrījis, tad viņam nevajadzētu to vietu uztvert kā papildus m2. Šis robots arī tīrīšanu beidz tikai tad, kad viņam baterijas iet uz beigām. Tad kad viņam baterijas iet uz beigām, tad viņš griba atgriezties atpakaļ uzlādes punktā, bet nav spējīgs to izdarīt, jo viņš nesaprot kur viņš atrodas. Pēc otrā servisa apmeklējuma (šis ir trešais servisa apmeklējums) , šis robots gaitenī, kurā ir 5.1 m2, braukāja apmēram 25min, kas nešķiet pareizi. Brīdī, kad tsc man zvanīja un teica, ka būs jāmaksā 20eur par nepatiesu nosūtīšanu uz servisu es minēju, ka draugam ir identisks robots savās mājās un, ka viņa robots viņam ļoti labi un saprotami iztīra un izbraukā dzīvokli un pēc tam atgriežas uzlādes punktā. Tsc man teica, ka nevar salīdzināt kā identisks robots izbraukā divus dažādus dzīvokļus. Paņēmu šā drauga robotu un palaidu viņu savā dzīvoklī. Lūdzu skatīt pirmo un otro bildi. Šis robots mums telpas iztīrīja 39min pēc kā bija spējīgs pats atgriezties uzlādes punktā. Šajās bildēs arī variet redzēt, ka šīs vietas ko viņš ir izbraukājis, sakrīt ar mūsu dzīvokļa plānu ar dažiem izņēmumiem, kur atrodas gulta, ledusskapis, veļasmašīna u. T. T. Drauga robots mūsu dzīvokli tīrīja ļoti loģiski - - > viņš braukāja līnijās (no viena gala uz otru un tā uz priekš) . Robots, kas šobrīd ir pie tsc servisā, braukā zigzagos un nespēja uztvert, kur jau ir izbraukāts, kur ir sienas u. T. T.
Tsc nav spējīgs konstatēt problēmas un tādēļ vēlas piestādīt rēķinu par 20 eur, taču palaižot šo roboto tīrīt dzīvokli ir skaidri redzams, ka viņam ir ļoti daudz defektu. Tsc darbinieki arī ir saņēmuši šīs bildes ar visu situācijas aprakstu, bet tāpat neko nav spējīgi izdarīt un piestāda mums 20 eur rēķinu.
Man īsti nav vārdu kā labāk aprakstīt šo situāciju. Šķiet, ka tet un tsc vispār nav ieinteresēti atrisināt problēmu. Man ir skaidri pierādījumi, ka robots nestrādā, bet tāpat viņu cenšas labot un labot, bet skaidrs ir, ka tsc nav vajadzīgo kompetenču, lai būtu spējīgi šo robotu salabot kā rezultātā vienkārši piestāda rēķinu par 20 eur.
Komentāri (5)
Par cik tur tiem 400 simtiem labak butu nopircis slotu un parejo izteret labaak.
Neviena slota nevar izdarīt to, ko robots putekļu sūcējs.
Ne 100eur ne 1000eur nevar kompensēt ieekanomēto laiku uz grīdas tīrīšanu.
Protams, varbūt kadam tas nav svaīgi un grīdu slauka reizi nedeļa, bet nezinu nevienu, kurš slaucītu katru dienu grīdas, bet robots to dara katru dienu, neatņemot manu laiku un katru dienu ir tīras grīdas.
nu, nu izjemot tos dazhus meneshus, kad robots atrodas remontaa!
Xiaomi puteklju sucejs ir viena no sliktakajam precem kada vispar var but un jus kaa taas ipasnieks esat par to atbildigs, taa nav ne tet, ne servisa vaina.
Pats vainigs, ka nopirkaat pilnigi lieku un bezjedzigu mantu par summu, kuru nevarat atljauties.
Ja vajag robotu tad tikai "irobot" brendu.
Irobot ir mēsls! Es jau gadus 12 lietoju šos robotus, gan Samsung, Irobot, Xiaomi un viss lielākā vilšanās bija Irobot Roomba 980.
Tagad lietoju Xiaomi Roborock S5 Max un esmu pilnibā apmierināts, gan kā iztira, gan ka kartē majas karti.
Nesen speciali atbrīvojos no Irobot un nomainiju to uz Xiaomi un esmu pilnība apmierināts, gan kā tīra, gan ar aplikaciju un ar aplikacijas iespejam, kas nav Irobot 9 serijas. :)