Tet

Tet SIA
Adrese: Dzirnavu iela 105
Rīga
Latvia - LV- 1011
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67000177
Fakss: +371 80008041
Darba laiks: 10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

10%
Sūdzības
728
Atrisinātas
21
Ar atbildēm
327
Apskatīt statistiku

Tet - Sūdzības un atsauksmes

Lattelecom - šausmigi slikts internets

šausmigi slikts internets Adrese Rigondas gatve 7 dz.40, visu laiku ir problēmas ar Lattelecom internetu, tas medz pazust visvarigakaja bridi, kad tas ir nepieciešams, ta nav pirma reize, agrak meginaju pats - restartet ruteri, zvanit, trinaties ar operatoriem kas skaidro : Jums jaizdara to un to, japarsledz vadu citā porta, es atvainojos, prieks kam man tas viss ir vajadzigs? Aizvakar vispar bija bedigi kad man bija nepieciešams internets 2 stundas pa visu dienu, un ko Jus domajat, pat šajos 2 stundas tas pingoja...

Lattelecom tagad TET - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Man ir tv un interneta pieslēgums 1188. 6. Apriļa rītā nerāda tv. Izrādās pie vainas ir dekoderis. Lai pieteiktu problēmu, zvanu uz norādīto nr.177. Tur liek gaidīt minūtes 10, lai paziņotu, ka viņi ar šadām problēmām nenodarbojas. Liek zvanīt uz 1188. Atkal sarunu ievelk 10 minūšu garumā, lai beigās pateiktu ka jāzvana uz 90001188. Sazvanu. Atkal saruna tiek vilkta garumā uz minūtēm 30. Protams, ka visi ir paaugstinātas cenas tarifi 0,90 centi minūtē. Beidzot pieņem un nozīmē meistaru uz 10...

Lattelecom e-veikals - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Ja negribiet sagadat sev galvassapes, nekad nepasutiet preci šajā veikala. Lasiju jau sliktas atsauksmes, bet piedavajums bija parak kardinoss un domaju ka verts norisket, kaut iekseja balss teica... ''necakarejies ar sitiem''... Nu ta, piektdien 5. Aprili veicu pasutijumu uz omniva pakomatu, pasutijums apmaksats no ibankas, pec briza pienak info uz e-pastu ka pasutijums apstradats un tiek nodots kurjeram, talak pilnigs klusums, ne epastu ne sms ne zvanu, kaut majas lapa raksta ka pec...

Lattelecom - Pazemojoša attieksme pret klientu

Pazemojoša attieksme pret klientu Vēlos brīdināt citus klientus vairākkārt padomāt un izskatīt arī citas alternatīvas, pirms noslēgt klientam neizdevīgu un pazemojošu līgumu ar informācijas tehnoloģiju "top" uzņēmumu lattelecom, kurš jau kārtējo reizi līdzekļu ekonomijas nolūkos ir mainījis savu nosaukumu. Lietas būtība - 1) tehnoloģiskā atpalicība, jo virszemes televīzijas atslēgumu šis uzņēmums spēj nodrošināt tikai 35 dienu laikā, liekot klientam maksāt par nevajadzīgu pakalpojumu (pieteicu pakalpojuma atslēgumu 22...

AtrisinātaLattelecom - Kauns un negods lattelecom'am!

Kauns un negods lattelecom'am! 2018. Gada novembrī kompānija mainīja tarifus un piedāvāja arī mums. Mēs gribējām atteikties un izbeigt attiecības, jo plānojām 2019. Gada sākumā pārcelties uz jaunu dzīvesvietu. Darbinieks mums apgalvoja, ka tas nekas, jo līgumu var pārcelt arī uz citu adresi. Mēs piekritām. Pēc pārcelšanās izrādījās, ka šajā rīgas vietā viņi nevar nodrošināt savu pakalpojumu. Tagad lattelecom pieprasa mums maksāt soda naudu par līguma laušanu, taču vainīgi par attiecību izbeigšanu ir viņi paši. Tā vietā, lai...

Lattelecom e-veikals - Slikts serviss

Slikts serviss 08.03.19. Pasūtīju viedpulksteni. Pēc 20. Min sazinājās operators ar ziņu, ka pulkstenis jānogādā no noliktavas uz Lattelekom veikalu t/c Domina (norādīju kā izņemšanas vietu) . Pirmdien būšot klāt. Līdz trešdienai 13.03.19. Nekādu ziņu. Zvanīju kas par lietu? Nu mēs paši nesaprotam kā tas gadījies bet pasteigsimies viss notiek. Šodien nav dota nekāda ziņa 15.03.19. 7 dienu laikā Lattelekom nav izdevies piegādāt pulksteni un klients netiek informēts kas par lietu. No mīnas preces atnāk atrāk. Neiesaku nevienam šo interneta veikalu. Pērciet uz vietas veikalā.

Lattelecom - Neiespējama mājas telefona atslēgšana

Neiespējama mājas telefona atslēgšana 2018. Gada 3. Decembrī lattelecom sadaļā''Mans lattelecom''iesniedzu iesniegumu par mājas telefona atslēgšanu. Talsu klientu centrā pēc dažām dienām pārliecinājos, ka iesniegums ir saņemts, un paskaidroja, ka līdz mēneša beigām vēl tas darbosies, un arī rēķins būs jāapmaksā par pilnu mēnesi. Tā ka 2019. Gada 5. Janvārī telefons vēl darbojās, es zvanīju uz 177 un jautāju, kāpēc tas vēl nav atslēgts. Tur man atbildēja, ka it kā nevar atrast manu iesniegumu un ātri kaut ko stāstīja kaut ko par 1...

Lattelecom - nauda tiek pazaudēta, kad apmaksāju rēķinu ar karti manslattelekom vietnē

nauda tiek pazaudēta, kad apmaksāju rēķinu ar karti manslattelekom vietnē 28. februāra rītā, ap 1-2 am nolēmu apmaksāt interneta pakalpojuma rēķinu ar debetkarti mastercard, ko izdevusi starptautiska elektroniskās naudas firma Neteller, karte NET+ iegāju vietnē https://mans.lattelecom.lv/myltc kur var apskatīt un apmaksāt rēķinus; izvēlējos apmaksas opciju "Maksāšana ar karti!"; tas mani novirzīja uz lattelecom partnera firstdata.lv saiti https://secureshop.firstdata.lv/ecomm/ClientHandler tas pieņēma manus rekvizītus, ie, vārds, numurs, derīguma termiņš, karte...

Lattelecom - Служба техподдержки не работает

Служба техподдержки не работает Предыстория такова: перестала проходить почта через их исходящий сервер smtp. Ltk.lv (притом, что через исходящий сервер другого оператора она проходит, но у него есть другие ограничения) . Вся помощь техподдержки латтелеком, в лучшем случае, заключается в направлении тебя их же сайт со стандартными ответами. Или же самый "шикарный" ответ, полученный по телефону - это ваши личные проблемы

Lattelecom - Internets

Internets Sliktākais interneta provaideris kāds vien ir iespējams, grābj naudu kā zvēri pretī dodot sliktāko pakalpojumu. It īpaši cilvekiem, kas ikdienā spēlē video spēles šis ir lielākais mēslu kantoris, kādu atradīsiet. Kopš pārgājām uz Lattelecom, mums ir vieni vienīgi zaudējumi un problēmas pilna d****. Esmu ļoti dusmīga uz šo kompāniju, jo nav jau pirmā reize. Domājām, ka it kā ir pilnveidojušies un attīstījušies, bet redz ka nē. Mēģina tik visur būt labākie un pirmie, bet nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu nespēj.

Lattelecom - Izmanto klientu nezināšanu un nepiedāvā kur iepazīties ar informāciju

Izmanto klientu nezināšanu un nepiedāvā kur iepazīties ar informāciju Kļuvu lattelecom klients jo tobrīd piedāvāja līgumu noslēgt uz 2gadiem. Sakarā ar dzīves vietas maiņu pēc pus gada, nācās pieteikt pakalpojuma ierīkošanu citā adresē, jo citādi laužot līgumu jāmaksā līgumsods, bet manā jaunajā adresē lattelecom savus pakalpojumus nenodrošināja. Laimīgā kārtā arī brālis tobrīd pārvācās un uz adresi kur lattelecom piedāvā savus pakalpojumus, vienojāmies ka viņš lietos savā jaunajā adresē, protams sakarā ar to ka līgums attiecās uz citu adresi, atkal jauns līgum...

Lattelecom - Helio-visstulbākais pēdējo gadu izdomājums!

Helio-visstulbākais pēdējo gadu izdomājums! Es vispār nesūdzos,bet nu sirds piilna!Bija tik forša TV ar vienkārši sameklējamu arhīvu un varēja gūt baudu no TV.Tagad - Helio-slima suņa murgs-stunām ilgi spaidi pulti,lai atrastu sev tīkamo raidījumu arhīvā,kad esi atradis-vairs jau negribās pilnīgi un absolūti neko,jo esi nospaidījies pulti līks.Es saprotu,Helio izgudrotājiem bija jāatmaksā ES nauda un tāpēc viņiem bija dziļi vienalga kā jauno TV izmantos un vai tā būs ērta patērētājam.Tagad man ir jāmaksā sava nauda par nelaimi-Helio...

Lattelecom - Neapmierinoša pakalpojumu kvalitāte, līguma laušana

Neapmierinoša pakalpojumu kvalitāte, līguma laušana SIA "Lattelecom" 2018. gada jūnijā tika noslēgts līgums par ekonomiskās pakas abonēšanu Helio VTV - televīzijas kanāli. Uzstādīšanas vieta Rīgas centrs. Televīziju nebija iespējams skatīties, jo tā raustījās, bremzēja, brīžiem vispār nerādīja, kvalitāte galīgi garām! Nolēmām atteikties. 2018. gada oktobrī Rīga Plaza Lattelecom klientu apkalpošanas centrā veicām visas darbības, lai lauztu līgumu. Līdz 2018. gada beigām maksājām abonēšanas maksu par televīziju, kuru nelietojam. Kad zvanīju...

Lattelecom - Slikts serviss

Slikts serviss Kāpēc lattelecom iekasē naudu par nepilnvērtīgiem pakalpojumiem? Kāpēc lattelecom neatbild uz vēstulēm, vēstules tiek ignorētas no e. Pasta sūtītās, jo sazvanīt parasti neizdodas, vienmēr aizņemti, tas jau nozīmē ka lattekecom ir pilns ar neatrisinātām problēmām. Kāpēc tādiem kā lattelecomam nevar prasit soda naudu par viņu nekvalitatīvo pakalpojumu sniegšanu? Varbūt tad lattelecom sāktu domāt?

Lattelecom - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Diemžēl ogrē nekas cits nedarbojas kā lattelecom internets īpaši mūsu dzīvokļu mājā, plusā tas nedarbojas ne tuvu labi, pie reizes ievācoties dzīvoklī nolēmām ka vajag televīziju zinot ka gribam pieslēgt pie smart tv. 1) mēs nevarējām mēnesi pēc ievākšanās tikt pie interneta un televīzijas, jo iepriekšējais dzīvokļa iemītnieks neuzrakstija iesniegumu par to ka šajā adresē vairs nelietos pakalpojumu, par cik mums nav kontakti ar šo cilvēku lattelecom vajadzeja noskaidrot faktu vai cilveks šeit...

Lattelecom - Tet elektrība

Tet elektrība Очень недовольны услугами tet elektrības! Пробовали 3 месяца, не устроила цена. Отказались и перешли обратно в elektrum. Через 3 месяца начали приходить письма о долгах и отключении, но отклбчении чего не понятно, т.к. в lattelecom интернет+телевидение и электричество. По телефону говорят, что все оплачено. Дальше долго передался с процентами в creditreform. (Почему?) Не было перерасчетов при переходе в другую фирму!

Lattelecom - Slikts pakalpojuma sniedzējs

Slikts pakalpojuma sniedzējs Sveicināti. Vēlos iesniegt sūdzību par lattelecom pakalpojuma sniedzēju. Patstāvīgi tiek iznēmti vietējie tv kanāli no shortcut.lv, un tā vieta tiek ievietoti nevienam nevajadzīgi ārzemju sporta kanāli, angļu valoda, tas tiek darīts bez brīdinājuma, un jeb bez kāda pamatojuma. Šī jau ir 3. Reize pēdēja gada laika. Es domāju, mēs dzīvojam Latvija, nevis ārzemes, un es uzskatu ka man ir tiesības sniegt sūdzību, par šo pakalpojuma sniedzēju, jo nauda par pakalpojumiem tiek maksāta, bet pakalpojuma sniedzējs, izrīkojas ka pašam sirds vēlas.

Lattelecom - Krāpšana

Krāpšana Labdien. Mums ir pieslēgts viens dekoders, kā reklamē lattelecom, es varu skatīties televīziju visās vied ierīcēs, bet nekā nebija. Datorā nevar jāmaksā, smart tv arī jāmaksā. Vienīgā ierīce ir telefons. Ja tā nav apzināta krāpšana un apzagšana, tad kas tas ir? Līguma nr: 10006088

Lattelecom - Var to nosaukt par krapsanu ari...

Var to nosaukt par krapsanu ari... Velos izstastit nepatikamu pieredzi ar lattelecom internetu. Maksaju par internetu online regulari un pedejas 3 reizes neuzradiju rekina numuru un klienta numuru,tai vieta uzradiju vardu,uzvardu un pilnu adresi.Pec kada laika vini man raksta ka nesmu maksajis par internetu pedejos 3 menesus. Aizsutiju savus bankas izrakstus viniem lai pieraditu ka esmu maksajis.Vini man raksta ka nauda ir ienakusi lattelecom konta bet nav ienakusi par internetu...kaut kads bezsakars un ta ari neko nespeju ar viniem sarunat.Paslaik vini mani ir nodevusi paradpiedzinas kompanijai.

Lattelecom - Uzstādija nepareizoveco dekoderi

Uzstādija nepareizoveco dekoderi Pieteicos HelioTv akcijai pa 21.50euro, kuram solīts 4k dekoderis ar jauno bluetooth pulti! Uzstādot mājās bija cilvēki, kas no tā īsti neko nesaprot un atbraucot mājās ieraugu, kad uzstādīts vecais (Motorolla) dekoderis! Uzspied uz pults pārslēgt kanālu paiet ~2sec un pārslēdzas kanāls - super. Zvanu un sūdzos... protams meklē bezjēdzīgus attaisnojumus 1. Piedāvājumā nebija solīts, ka būs 4k dekoderis, bet pa pus ekrānu bija bilde ar tekstu par jauno dekoderi! 2. Jūs pieteicāties piedāvājumam...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes