Tet - Wi-Fi
Esmu Tet klients, par Tet internetu maksāju pietiekami lielu abonēšanas maksu 23.50, taču wi-fi nedarbojas. Zvanot uz jūsu palīdzības dienestu, manam telefona rēķinam tiek pievienota papildus maksa par zvanu uz Tet.
Uzskatu ka šāda situācija nav normāla, klientam netiek nodrošināta normāla! Saziņa ar pakalpojumu sniedzēju. Zvanot uz kl. Apkalpošanas dienestu visu laiku tikai auto. Atbildētājs nospiežiet podziņu... , lai sagaidītu sarunu ar operatoru, jāgaida 15-20 min, tādēļ ziņošu patērētāju tiesību aizsardzības birojam.
Komentāri (4)
[IEVĒRO!] No 18.03. uz nenoteiktu laiku sarunas maksa 1,50 € par zvanu uz tālruni par rēķinu jautājumiem netiks piemērota (maksa būs atkarīga no izvēlētā operatora un tarifa plāna).
Un parejie numuri ir par parasto tarifu atkariba no mobila operatora izcenojumiem.
Ak cik jauki...piezvanot uz TET kl.apkalpošanas centru, 15 min. gaidīju savienojumu, pēc tam tehniskais dienests 20 min. meklēja vainu un iemeslu kādēļ WI-FI nedarbojas un man par to jāsamaksā 2.72 + PVN.
Šī sūdzība nebūtu, ja WI-FI darbotos, taču nedarbojas vēl joprojām, taču TET vairāk nezvanīšu, drīzāk atteikšos no slikta uzņēmēja pakalpojumiem!
Wi-Fi ir tava routera uzdevums!
Telekoms slēdz ārā Wi-Fi saviem routeriem, jo tas nespēj cīnīties ar tavu kaimiņu WaiFajiem.
Samaksā datorspecam lai saved kārtībā tavas iekārtas!