Tet - Slikts serviss, klientu apkalpošana, naudas izkrāpšana
Dēļ covida zaudēju darbu, nespēju nomaksāt 3 mēnešus rēķinus.
Kad biedzot tiku pie jauna darba, sazinājos ar tet, ka nomaksāšu kavētos rēķinus līdz konkrētam datumam. Darbinieks atzīmēja, teica, ka ierīces nevajagot sūtīt atpakaļ un pēc samaksas varēšu atjaunot pakalpojumus. Dienā kad nomaksāju kavētos rēķinu summu, man atnāk jauns rēķins. Par pakalpojumu un līguma slēgšanu. Uz manu teikto, ka ar viņu darbinieki nebija tāda noruna nereaģēja. It ka tika izskatīta mana sūdzība un tāpat pilna summa jānomaksā. Uz lūgumu maksāt pa daļām vai tomēr līgumu atjaunot. Atkal nekādas pretim nākšanas, nevar un viss.
Šodien man atnāk jauns rēķins sods par līguma pirmslaicīgu pārtraukšanu. Lieki piebilst, ka līgumu lauza viņi paši) plus vēl % soda naudas klāt par kavētajiem rēķiniem kas tika nomaksāti divas nedēļas atpakaļ. Uz manu jautājumu, vai tad tajā summa jau netika ierēķināts šo 3menešu kavētais sods. Man atbild “jā” un kad vaicāju, tad kāpēc jūs man sūta jaunu rēķinu par soda naudu rēķiniem kas ir nomaksāti, man atbild “viss ir rakstīts līgumā” nav ko atbildēt protams, jo klaja krāpšana un naudas izsūkšana no cilvēka, rēķinu piemēros par jeb ko, neatkarīgi vai cilvēks vēlas godīgi visu nomaksāt vai nē. Turklāt cilvēks ar ko runāju ļoti laipns, lai pārtrauktu manu runāšanu tika skaļi nobļauts “halloooooo”
goda vārds, kauns!
Komentāri (3)
Tas ir riebigi, bet nenokar degunu. Nostuchi pukes tirgojosu pensionaru, kuru elpi sargaji un vismaz uzlabo sev nkskanojumu.
Kāds jūsu komentāram ir sakars ar manu sūdzību.
Nē nu traki, ka jau kura sūdzība par ''Tet'' ir... :/