Tet - Krāpšana
Man vienkārši trūkst komentāru. Mamma augusta beigās atslēdza televīziju. Visu uz vietas nomaksāja. Teica, ka atsūtīs adresi, lai var ar omniva bezmaksas var izsūtīt dekoderu. Konsultants teica, ka vairs rēķinu nebūs un jāmaksā arī nebūs. Atnāks sms ar adresi, kur sūtīt dekoderu. Šodien atnāk rēķins par pilnu mēnesi, kamēr nesamaksās, adresi nesūtīs. Un viss tikai dēļ tet firmas, kura iesniegumu izskatīja 10 dienas vēlāk! Tā ir jūsu problēma nevis klienta...
Krāpnieki un naudas izspiedēji. Liels fui tet!
Nevienam neiesaku izmantot tet pakalpojumus un barot ar naudu krāpniekus.
Es mammas vietā jau sen jūs tiesā iesūdzētu.
Krāpnieki!
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Gaidīsim klienta numuru [email protected] vai arī zvanu uz 177 - palīdzēsim situāciju atrisināt!
Komentāri (4)
Es tet vietaa jus iesudzetu par godiga uznjemuma apmeloshanu.
Vajag izlasiit ligumu.
Līgums tika izlasīts un tur nekā tāda nav. Un tas nav godīgs uzņēmums un arī ne pirmais gadījums!
Tākā nevajag rakstīt ko nezināt!
Jaa, tas tiesam nav pirmais gadijums, kad klients neprot izlasit liigumu un nesaprot kas tur ir rakstiits!
Tak kāda jēga lasīt mūsdienās tādus sadarbības līgumus, ja tur iebāzts punkts, ka uzņēmums ar kuru klients slēdz līgumu drīkst mainīt līguma saturu pēc saviem ieskatiem?