Tele2 - Maldinoša informācija apdrošināšanas gadījūmā.
Tele2 veikala iegadajos jaunu telefonu. Telefonam bija iegadata apdrosinasana.
Pec 1 nedelas telefons parstaja darboties. Personigi aizdomas bija uz acimredzamu faktu ka vakara lija lietus un drebes nedaudz samirka.
Aiznesu telefonu uz Tele2 veikalu nodot remontam. Lidzi panemu apdrosinasanas papirus.
Tele2 darbiniece teica ka papirus nevajagot, bet gadijuma ja nedarbosies Garantijas serviss, Tad Mttc sazinasies ar mani un tada gadijuma man vajadzes nokartot apdrosinasanas pieteikumu lai tiktu veikts remonts par maksu.
Informacija bija MALDINOSA.
Balta atteica apdrosinasanu jo izradas ka apdrosinasanas pieteikums bija jaiesniedz taja pasa diena (2 dienu laika pec bojajuma rasanas).
Rezultata, del maldinosas informacijas no Tele2 darbinieces man jaapmaksa pilna remonta cena 299 eiro apmera!
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Komentāri (5)
Muļķības! Esmu iesniegusi pēc mēneša un pieņēma.
Polises xxxxxxx noteikumos norādīti apdrošinātā pienākumi, iestājoties apdrošināšanas gadījumam:
"paziņot Apdrošinātājam par Apdrošināšanas gadījumu 2 (divu) darba dienu laikā vai tiklīdz tas iespējams" un "30 (trīsdesmit) dienu laikā nogādāt Remonta partnerim bojāto Apdrošināšanas objektu un/vai Apdrošinātāja pieprasītos ar konkrēto Apdrošināšanas gadījumu saistītos dokumentus...".
Ņemot vērā, ka polisē norādītie termiņi nav ievēroti, šajā gadījumā apdrošināšanas atlīdzība tiek atteikta.
Tava BALTA.
Rakstīju Baltai atkārtoti paskaidrojot situāciju un saņēmu identisku atbildi.
Telefons remonta tika nogādāts Nākošajā dienā.
Bet apdrošinātājam nekas netika iesniegts, jo Tele2 darbiniece teica ka tas nav nepieciešams. Precīzāk, tas būtu jādara pēc tam ja mttc nesniegtu garantijas remontu.
Lūk arī problēma.
Jāpērk ūdensizturīgus telefonus
Un tāpat samirmstot lietu visi telefoni strādā. Vajag vairāk par pīlēm lai radītu tādus bojājumus. Neticās. Un kas tas pa remontu 299, tevi mttc kārtīgi apkrāpa māsiņ, par to kantori daudz sūdzības