Tele2 - Slikts serviss
Takā nebija ienākusi pirmā alga nespēju nomaksāt savu rēķinu, līdz ar to atslēdza izejošos pakalpojumus un internetu.
6.06.19 plkst 12.00 samaksāju savu rēķinu par pagājušo mēnesi + sodu un vēl par nākamo mēnesi skaidrā naudā un man tika paziņots, ka 3 h laikā tiks viss atjaunots.
Nekas netika atjaunots un kad nākamajā dienā devos ar visu čeku atpakaļ uz tele 2 centru origo, man paziņoja, kā manu rēķinu nevar atrast sistēmā. Takā skaistos parādnieks, viņi man nevarot neko atjaunot vai izdarīt kādu izņēmumu, lai gan es jau biju samaksājusi, nesaprotu kāds es esmu parādnieks un tā nav mana problēma, ka nevar atrast, jo samaksājusi es esmu un sanāk, ka es nelietoju savus pakalpojumus par kuriem esmu samaksājusi.
Devos uz tele 2 centru arī 10.06.19, tas sanāk jau pirmdien, kur teica ka arī nevar atrast. Zvanīja kaut kur un man atbildēja, kā es esot maksājusi piektdien pēc darba laika, lai gan loģiski domājot, kā tas ir iespējams - samaksāt pēc darba laika, jo parasti taču visas iestādes tur ir ciet. Beigās man visu atjaunoja pirmdien ap 19.00 vakarā, kuru vietā vajadzēja jau ceturtdien 3 stundu laikā. Nespēju ne sazināties ar to ko man vajag un neizmantoju savus pakalpojumus, lai gan par tiem jau ir samaksāts!
Komentāri (2)
Tad jadoma no ka atteikties, ja nevar reekinus samaksat,iipasi jau internets telefona ir dzives nepieciesamiiba!
Čekā viņi raksta klienta numuru vai ko ko līdzīgu, lai identificētu, ka maksāts par jums?
Jo izskatās, ka darbiniekam nebija naudas. Viņš jūsu darījumu anulēja. Paņēma skaidro naudu. Sagaidīja savu algu un apmaksāja vēlreiz jūsu parādu 07.06. vakarā.
Es jūsu vietā uzrakstītu iesniegumu/pieprasījumu, lai Tele2 pārbauda iekšienē vai darbinieks, nav kādu hlamu izdarījis. Pat ja jums atrakstīs, ka viss bijis ok, tad domāju, ja darbinieks, to ir darījis, dabūs pa kaklu iekšienē.
Pieprasiet, lai izskaidro situāciju, kā 06.06. 12:00 darījums reģistrēts tikai 07.06. vakarā.