Swedbank - Nekvalitatīvs serviss
Kopš bankā vairs nedarbojas numuriņu sistēma, ir izveidojies baigais bardaks. Darbiniece katram skrien pretīm, vaicā ko grib un tai pat laikā neredz, ka cita darbiniece ir atbrīvojusies un var pieņemt klientu, jo sarunu taču nepārtrauks. Vai nav vieglāk ar numuriņiem? Tiešām katrs jāsagaida un jāprasa ko vēlas un kā sauc? Visi pulcējas pie durvīm..nu negribu es visiem dzirdot saukt savu vārdu un iemeslu kādēļ atnācu...vieglāk paņemt numuru un kad sagaidu savu rindu, runāju ar darbinieku aci pret aci..protams, kāds var dzirdēt, bet ne jau visi, kas atrodas rindā, jo jautājumi netiek klusi jautāti.
Komentāri (5)
Santa Dreimane protams bankaa jus negribat lai jusu vardu uzvardu dzird, bet seit? Ja protams pasakiet ka sis vards un uzvards ir viltus. Un kura filialee peksni bez numuriem strada?
Donna, nejauc realitāti ar virtuālo pasauli. Protams, nav īstais, bet vai tas maina to, ka visu priekšā jāstāsta iemeslu kādēļ ieradies iestādē? Un tas ir Ogrē.
Ogres filiāle nerullē. Pie ieejas kā tirgus placī, visi drūzmējas un viena ar papīra lapu skraida, lai saprastu kurš ātrāk ienāca, kuru ātrāk ierakstīt gaidītāju sarakstā. Ja ienāk pendža, rinda uzkaras. Darbinieces brīvas, rindas regulētāja aizņemta nopietnā sarunā ar pendžu un pa vidam kāds bez rindas ielien. Ptotams, pendžam jāpalīdz. Un tad pārējo ķērkšana kā vistu kūtī- "kamēr runā, tikmēr rinda nekustas"; "tas vecis bez rindas ielīda"-nu tādā garā. Eh, jautrs pasākums bij:D
Jā pilnīgi piekrītu šādu sistēmu var ieviest kādā VIP klientu apkalpošanas nodaļā , kur dienas laikā atnāk 10-15 cilvēki, tad tiešām, katru var sagaidīt pajautāties kā sokas, pajautāt vai nevēlas tēju, kafiju, ūdeni un novirzīt pie privātbaņķiera.
Filiālēs šāda sistēma neder, jo tiešām rada bardaku. Arī esot rindu mašīnai var pieiet pie cilvēkiem un apjautāties, jo tiešam dažiem var palīdzēt ātrāk un operatīvāk.
Banka atbild ar uz kādu sūdzību? Laikam nav ko atbildēt uz šo ğēnija izdomājumu par beznumuriņu sistēmu Ogrē, Tukumă, Purčikā...utt