www.sudzibas.lv Swedbank Klientu konsultanta attieksme

Swedbank - Klientu konsultanta attieksme

"Patiess prieks" bija šodien, 13.01.2019., atnākt uz Origo Swdbank filiāli, Lai atjaunotu savu karti, bet rezultātā saņemt pārmetumus, kāpēc neesmu pieslēgusi pensiju 2. Līmeni swedbank, bet gan citā bankā. Piebilstot, ka pretējā gadījumā man drīz atnākšot paziņojums uz internetbanku par konta slēgšanu un, ka bankai diži nekas no tā nemainīsies, ja es vairs nebūšu viņu kliente, jo viņiem jau tāpat esot miljons klientu.

13.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

U

Komentāri (3)

L Lv_puika 13.01.2019

Un tās vēl ir mūsdienas kas būs tālāk...?

C critical thinker 14.01.2019

klāt nebiju, bet diez vai tik traki bija. un par kāda konta slēgšanu ir runa?

D Darbinieks 14.01.2019

Ooo..jaunā paaudze, kura beidz banku augstskolu un , kuriem jāstrādā par vnk operatoriņu..:))) ambīcijas..un apjĕga par to ka tiiiik daudz direktoru latvijā NAV vajadzīgi..velti izmesta studiju nauda..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes