www.sudzibas.lv Swedbank Slikts serviss

Swedbank - Slikts serviss

Jau otro reizi saskāros ar situāciju, kad Swedbank notiek kļūdas sistēmā. Pieteicu laicīgi naudas izņemšanu no krājkonta, bet pēc nedēļas tā arī netika pārskaitīta. Kad piezvanīju uz banku, man teica, ka neko nevar izdarīt, lai piesaku vēlreiz naudas izņemšanu, vai nu maksāju procentus. Es saprotu, ka darbinieks nav vainīgs, bet nu tā nav pirma reize, kad darbinieks nevar rast risinājumu.

11.04.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (4)

Оккупант 11.04.2019

ошибку в системе может сделать только работник и это полностью его вина. узнайте его данные и пришлите ему бесплатный пирожок с крысиным хвостиком.

M Marija489 11.04.2019

Да я уже полностью разочаровалась в этом банке.

Zane.as 11.04.2019

Labāk zeķē krāt

Pacco_al 11.04.2019

Te problēma nav sistēmas kļūdā, bet tanī, ka klienti nepabeidz naudas pasūtīšanu līdz galam, domājot, ka viss jau ir cauri. Tiešām tādu gadījumu ir daudz. Esiet lūdzu vērīgi un rūpīgi un izdariet visu līdz gala, lai izvairītos no pārpratumiem un pēc tam nevajadzētu vainot citus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes