Swedbank - Slikts serviss
Jau otro reizi saskāros ar situāciju, kad Swedbank notiek kļūdas sistēmā. Pieteicu laicīgi naudas izņemšanu no krājkonta, bet pēc nedēļas tā arī netika pārskaitīta. Kad piezvanīju uz banku, man teica, ka neko nevar izdarīt, lai piesaku vēlreiz naudas izņemšanu, vai nu maksāju procentus. Es saprotu, ka darbinieks nav vainīgs, bet nu tā nav pirma reize, kad darbinieks nevar rast risinājumu.
Komentāri (4)
ошибку в системе может сделать только работник и это полностью его вина. узнайте его данные и пришлите ему бесплатный пирожок с крысиным хвостиком.
Да я уже полностью разочаровалась в этом банке.
Labāk zeķē krāt
Te problēma nav sistēmas kļūdā, bet tanī, ka klienti nepabeidz naudas pasūtīšanu līdz galam, domājot, ka viss jau ir cauri. Tiešām tādu gadījumu ir daudz. Esiet lūdzu vērīgi un rūpīgi un izdariet visu līdz gala, lai izvairītos no pārpratumiem un pēc tam nevajadzētu vainot citus.