Swedbank - Ir sliktāka banka par šo?
Apkalpotāji ir nekompetenti sivēni. Pretīmnākoši ir pēdējais vārds, kuru izmantošu attiecībā pret tiem.
-atjaunoto maksājumu karti apsola piegādāt, bet neSaka kad, līdz ar ko sanāk gaidīt, kamēr termiņš beidzās un jāed zāle, bet uz rīgu no tukuma un atpakaļ, jābrauc ar ričuku.
-uz ziņām mājaslapā neatbild
-kad atkārtoti piesaki pasūtīt atjaunoto maksājumu karti (kura jāgaida piecas darba dienas) , to tev riebīgā tante, kas visu dienu stāv pie durvīm, nedod, jo rindā sēž pensonāri ar vēlmēm pēc kodu kalkulātoriem (jāsēž darba laikā ~pusotra stunda rindā, ko es nevaru atļauties vai jāvienojas par pierakstu, tuvākais, pēc 7 dienām. Tātad saņemt maksājumu karti ir 12 dienu pasākums)
-klausuli ceļ pēc divdesmitā piegājiena, bet kad paceļ, tad pieSaka man nepareizu konsultācijas laiku filiālē, uz kuru es netieku. Zvanu noskaidrot kādēļ tā, man apgalvo, ka viss kārtībā, viņiem ir norādīts manis minētais laiks. Atnāku uz filiāli un man Saka, sorry, šajā laikā nav pierakstu, gaidījām tevi pirmstam. Beigas tāpat ir jāsēž rindā.
-uz komPromisu vai cilvēcīgu risinājumu nenāk.
-es jūs ienīstu.
P. S citadele minūtes laikā uzvārīja man tēju, 10min apkalpoja un taisīja kontu, bet maksājumu karti piegādāja trīs darba dienu laikā:) )
Komentāri (13)
Gribi teikt, Tukumā nav swedbankas filiāle? Ja nepieciešama karte 3 dienās, tas ir maksas pakalpojums.
Negribu.
Varbūt swedbankā tā ir.
Nu gana advancēts cilvēks ieies savā swedbank internet bankā un pasūtīs sev vēlamo karti uz sev vēlemo adresi, netērējot nedz savu, nedz citu laiku.
Nevajag būt advancētam. Petiek ar lasītprasmēm, lai saprastu, ka tas ir automātisks process.
Tas nav aitomātisks process, ja tu to nevēlies. Lai tas kļūtu automātiski tev pašam tas ir jāaktivizē. Un caur internetbanku tu vari pasūtīt jaunu karti, ne tikai kad termiņš ir beidzies, bet arī ja esi nozaudējos karti vai zādzības gadījumā.
Un kāpēc tu to nevēlies?
Atļauju izlasīt sūdzības pirmo argumentu
Par pusotru stundu sēdēšanu rindā un nereālu iespēju šo kantori sazvanīt ir 100% Bingo! Zinu no pieredzes. Un pārmetumi par profila labumu neizmantošanu ir nevietā. Ne visiem ir datori, viedtālruņi un internets. Nevajag par citiem spriest tikai no sava viedokļa! Tādi komentāri atgādina par bērnu dārzu.
Atļauju izlasīt sūdzības pirmo argumentu.
Muļķības, man Swedbank atjaunotā karte atnāca 3dienu laikā pa pastu. Bet par rindām gan piekrītu.
Ja cilvēks var uzrakstīt sūdzību, tad var arī ieiet internetbankā.
Reāli dīvainā komūnā esmu iekūlies. Ja man citadelē ir bijusi 100x labāka pieredze, nekā swedbankā, tad esmu citadeles darbinieks. Ja pastnieks aizmet garām manai pastkastei, darba klausuli swed neceļ, filiālē saka, ka apkalpos pēc nedēļas un tad pieraksta man konsultāciju sistēmā uz nepareizo laiku, tad esmu neadekvāts klients, kurš nemāk lietot internetu un veltīgi tērē savu un foršo, pretimnākošo darbinieku, laiku. Vēl labs ir šis "ja man atnāca trīs dienās karte, bet tev nē, tad tu runā muļķības". Šķiet, ka neizlasījāt sūdzību vai arī vienkārši esat ciniski daiļdirsēji, kurus interneta reputācija padara laimīgus. Ja ir jāvelk paralēle starp jums un manu pieredzi swed, tad jūs esat tieši tikpat noderīgi.
Lai vai arī kā, viena sūdzība vairāk nāks par labu šim uzņēmumam, jo mana pieredze atspoguļo reāli pieredzēto, nevis nosapņoto. "Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību" - ļoti labi, mans darbs šeit ir padarīts.
Čau
Šeit tev vairāk notika "Frame Challenge", kur atbildētājs tev atbild kaut ko citu. Jo, būsim godīgi, Tu izvēlējies vissliktāko veidu, kā pieiet šai problēmai.
Ja tu izvēlējies vissliktāko veidu, tad, protams, ko tu vari sagaidīt? Filiāles ir priekš cilvēkiem, kur kā cits komentārs teica, nav ne datora, ne interneta, ne viedtālruņa, neko nevar pats izdarīt. Ja tu būtu izvēlējies kaut nedaudz lābāku scenāriju pēc kāda risināt šo problēmu, tad sūdzība būtu krietni jēdzīgaka.
Protams, bēdīgi, ka tev tā gadījās un nepaveicās ar darbiniekiem, kuriem komunicēji. Novēlu tev nākotnē būt prātīgakam.