Swedbank - Slikts serviss apkalpošana
Labdien. Šodien biju filiālē Daugavpilī Rīgas ielā. Apkalpošana briesmīga. Gribēju lai palīdzēja uzstādit smirt Id manā telefonā. Attieksme ir tada it ka ko tu šeit atnāca ar stulbām jautājumiem. Un nevari atcereties piedavato tev kodus. Kadam nolukam tev vispār tas smart ir vajadzīgs? Nopietni? Ja es atnācu Jūsu filiāle tad laikam vajadzīgs gan. Sabojāja tikai garastāvokli. Galu galā nācās visu taisīt pašai. Kadām nolukām tut tad sež šitas jaunās meitene?
Komentāri (5)
Bij laiki kad šajā bankā bij super apkalpošana, kādi 13gadi atpakaļ...
Aizej uz "citadele", tur ir kodu karte palikusi. Kādas problēmas? "Smart Id" sux, pazaudēsi telefonu vai uztaisīsi "Hard Reboot", nāksies atkal iet uz banku... PrivatBank vispār šo sūdu nav. Kods nāk īsziņas veidā... Seb'am ari kodu karte un kalkulatori ir. Nekādas smadzeņu pīšanas.
Hahahaha citadeles bots, smart id ir pats mūsdienīgākais un advencētākais autenfikācijas veids un caur biometriju vari jebkurš diennakts stundā no mājām atjaunot. Ja prātiņš par īsu, tad lieto tālāk "aizvēturisko" kodu karti. Ps. Kurām atpalikušajām bankām tādas vēl ir?
Neesmu bots. Mātei sveicienu! :D
Ps. Pardon par pareizrakstību - autocorrects