Rīgas Satiksme - slikts serviss

16.06.2022 Gaidīju 32 autobusu virziena Abrenes iela-Piņķi. Mežmalas pieturā autobusam vajadzētu būt 9:05. Es pietura stāvēju jau no 8:50. Stāvēju pieturas beigas autobuss atbrauca 9:15 kavējoties 10 minūtes kad es pieskrēju pie autobusa un trīs reizes nospiedu pogu atvērt durvis, autobusā vadītājs durvis neatvēra un brauca tālāk. Rīgas satiksmes tas ir normāli ka man vajag gaidīt 10 minūtes autobusu kurš kavējas kādreiz pat 20 minūtes, bet vadītājs nevarēja pagaidīt 8 sekundes kamēr es pieskriešu pie autobusa? Tas nav mana problēma ka vadītājs kavējas un tāpēc, ja neviens neiziet no autobusa, durvis atvērt nevajag un vienkārši ātrāk braukt tālāk.

16.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

N

Komentāri (4)

S Spuris 16.06.2022

Šoferis bija ļoti satraucies un objektīvu iemeslu dēļ nevarēja gaidīt jo viņš drīkst kavēt cik tik uziet

K Klēr 16.06.2022

Varbūt jūs apmaksāsiet šofera sodu, un darbus ? Ikmēneša maksu katru mēnesi, būs jums laikā autobuss,brauks pie sarkanās gaismas bez sastrēgumiem. Smieklīgi paliek domā,ka uz ceļiem satiksmes negadijumi, aizkavēšanās, un luksofori nepastāv. Ko tad vazājaties kur pagadās , ja jau skrējāt neviss gaidijāt autobusu. Vajag pieturā vai attiecīgajā vietā kur pienāk autobuss gaidīt tad nebūs jāskrien.

N Nika21 17.06.2022

Jūs vispār lasījāt par ko ir rakstīts. Man jūs žēl, ka ēsat ar dzīvi neapmierināta)

S Spuris 06.09.2022

Klēr,Tu esi slima persona.Ej ārstējies labāk kamēr vēl ko var salabot tanīs sēnalās kas tev ir čaiņikā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes