Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Šodien 27.11.2023. No rīta, plkst. 7.25, 9. Autobusa (borta nr. 78768) vadītājs pieturā " Čiekurkalnā 2. Šķ. Līnija. " ir atstājis divus skolniekus ar tēvu. Viņi nepaspēja iekāpt par pirmajām durvīm. Uz lūgumu attaisīt durvis bērniem šoferis atbildēja: "ja neiekāpa pa pirmajam durvīm, tad jau nevēlās piedalīties braucienā". P. S. Šajā pieturā apstājas tikai 9. Autobuss! Nežēlīga attieksme! Starp citu šim autobusam uz durvīm ir uzlīme tikai ar rakstu ka nevar iekāpt pēc 21.00!

27.11.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas Satiksme Pārstāvja atbilde 27.11.2023

Labdien! Atbildes saņemšanai, aicinām klientu rakstīt uz [email protected].

S

Komentāri (1)

B Bez_vārds 27.11.2023

tātad negribēja iekāpt, ja negāja pirmajās durvīs. un kāpēc tēvam nav mašīnas? parasti, ja taisi bērnus, tu vari atļauties arī mašīnu. sīkie ir dārgs prieks, tātad to var atļauties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes