Omniva - Pazudušas paciņas
Mūsu uzņēmumam jūnijā omnivas pakomātos pazuda 4 sūtījumi. Diemžēl mums nebija nekādu pierādījumu par nosūtīšanu, jo omniva pakomātos kvītis par izsūtīšanu izdrukāt vairs nevar.
Iesniedzām sūdzību omniva.
Pretī dabūjām sapulces lēmumu, ka mēs nemaz neesam ievietojuši pakomātā šīs paciņas.
No sākuma saņēmām sapulces lēmumu ar pavisam citiem datiem un datumiem, tikai mūsu paciņu numuri pareizi. Tāpēc man rodas jautājums, vai gadījumā nav tā, ka omniva šos sapulces lēmumus vienkārši nomainot datus sūta visiem cietušajiem?
Kāda ir jūsu pieredze ar pazudušām omniva paciņām?
Labdien,
Katra iesnieguma situācija tiek izskatīta individuāli un ar padziļinātu izpēti.
Cilvēciskas kļūdas dēļ pirmajā nosūtītajā lēmumā tika norādīts nekorekts uzņēmuma nosaukums. Par šo kļūdu no savas puses informējām, atvainojāmies un lēmums tika labots.
Visi lēmumā norādītie dati, sūtījuma numuri un datumi, tika norādīti atbilstoši nosūtītāja iesniegtajai informācijai. Vairākas reizes lūdzām precizēt konkrētus laikus, kad sūtījumi tika nosūtīti, ņemot vērā, ka norādītajos laikos pakomāta videoierakstos nav redzams nosūtīšanas fakts. Papildus tam, minētie sūtījumi nav tikuši skenēti nedz pakomātā, nedz Omniva sūtījumu terminālī, kā arī Omniva sistēmās nav redzama sūtījumu kustība.
Aicinām Jūs atkārtoti pārliecināties par nosūtīšanas datumiem, laikiem un sūtījuma numuriem, jo iesniegumā norādītie sūtījumi nav fiziski tikuši nodoti Omniva.
Gaidīsim privātu ziņu ar precizētiem datiem, lai turpinātu lietas izskatīšanu.
Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Tas, ka sūtījumi ir pazuduši, atklājās pēc 2-3 nedēļām. Mēs izsūtam sūtījumus katru dienu, tas nav reāli atcerēties, kurā datumā un cikos tika ievietoti tieši šie sūtījumi. Ja arī mēs atcerētos konkrētu laiku, ko tieši tas pierādītu? Vai tad video kamerās var redzēt sūtījumu numurus?
Un tas ka sūtījumi nav redzami Omniva sūtījumu terminālī arī neko neizsaka, jo jebkurā sistēmā var būt kļūdas.
Šajā situācijā mums pietrūkst pierādījumu, ka esam nosūtījuši sūtījumus (tāpēc būtu labi atjaunot nosūtīšanas kvīšu izdruku, jo nav jau iespējams dabūt nekādu apliecinājumu tam, ka sūtījumi ir ievietoti pakomātā). Vēlos tikai uzzināt, kā citiem ir gājis līdzīgās situācijās
Komentāri (5)
Amizanti,ka pērkot mājās internetu no bites, vienīgā mājas lapa, kas nestrādā ir manabite.lv un tas notiek pēc tam, kad vēlīes uzzināt sava rēkina saturu!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien! Nodarbojos krāmiecību no darbojas Constantine Rex padod važādas preces intrenetā https://www.facebook.com/constantine.rex85 uzmanaties no šī krānieka internetā nesaprot viņš strādāt SIA GRIFS AG kur skatas vadība
20 minūtes sezu pie linijas un klausos omnivas dziesmu, zvanu jau 3. Reizi saja mēnesī, bet neviens neatbild. Klusums...
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību