BITE - Atkārtoti un neatlaidīgi uzbāžas ar mājas internetu un Tv
Katrs zvans klientam no bites pēdējo 2+ gadu laikā:
-Sarunas sākumā tev pajautā, vai tev ir laiks nedaudz aprunāties. Nav svarīgi, ko tu atbildēsi, jo tas tāpat aizņemšot tikai dažas minūtes... Te jau labāk likt nost klausuli.
- tu uzreiz pasaki, ka viss tevi apmierina un tev neinteresē nekāds internets un nekāda tv, un ka šī saruna ir piedzīvota neskaitāmas reizes.
- "tas nekas. Varbūt šoreiz salūzīsi. " bite, pārfrāzēju
vispirms mārketētājs tev sirsnīgi pasakās par to, ka par savu telefona rēķinu tu maksā bitei. Tad seko uzvedinoši jautājumi par tavu pašreizējo interneta pieslēgumu un filmu un seriālu skatīšanās ieradumiem...
Ja esi vēl atstājis šo cilvēku uz skaļruņa, kamēr dari citus darbus, tad dzirdēsi kaut ko šādu:
mājas datoram, kuru tu lieto darbam un kuram ir nepieciešams nepārtraukts un visā diennakts laikā stabils interneta pieslēgums, mobilais internets ne tikai varētu būt uztverams nopietni, bet tu pat nejutīšot atšķirību no sava esošā optiskā pieslēguma. Jo kāpēc gan neatteikties no vienmēr ātra, praktiski vienmēr pieejama interneta, ja var ietaupīt dažus eiro un pievienoties nelaimīgajam, pārslogotajam bites mobilajam tīklam...
Nopietni, es nekad neesmu dzirdējis nevienu pozitīvu atsauksmi par šo pakalpojumu ne no paziņām, ne cilvēkiem internetā, kas iekrituši uz bites īpašajiem piedāvājumiem ar 2-gadīgajiem līgumiem. Vienīgie man pazīstamie bites mājas interneta lietotāji tam pakļāvās tikai kā pagaidu risinājumam, kamēr jaunajā dzīvesvietā nebija pieejams īsts internets, un viņu pieredze ir bijusi briesmīga pat priekš mobilā interneta. Dzīvojot Rīgā, viņiem esot ļoti svārstīgs ātrums, bet pamatā vienmēr – lēns, un bieži notiekot īslaicīgi pārtraukumi. Protams, lai lauztu līgumu pirms termiņa, jāmaksā nesamērīgs sods, tāpēc pašlaik viņi maksā par diviem interneta pieslēgumiem.
Pasakot šo bites mārketētājam, seko atrunas: "ziniet paši, kā ir ar visiem šitiem – viena tante teica... Tā ka tas nav jāņem vērā. Pamēģiniet pats, tad spriediet! " un tādā garā. Jā, lūdzu, piesakiet mani uz izmēģinājuma periodu 2 gadu garumā bez pārtraukšanas tiesībām, un es vēl par to maksāšu... Ja nepietiek ar to, ka šis cilvēks zvana tev nelūgts, un mēģina tev ļoti agresīvi pārdot kaut ko, ko tev nemaz nevajag, tad viņš vēl tev pārmet, ka tavi atteikšanās iemesli nav bijuši Gana labi. Nemaz nerunājot par to, ka vispār tika pieprasīti kaut kādi paskaidrojumi.
Acīmredzot sūdzības arī bite neņem vērā, jo viņi ir pārāk aizņemti ar aizvien jaunu klientu pievilināšanu ar it kā zemajām cenām, nemaz neskatoties uz to, ka infrastruktūra jau tā nav spējīga pavilkt pašreizējo klientu skaitu. Kā arī līgumā esot atrunāti minimālie nodrošināmie ātrumi, kas mērāmi kilobitos sekundē. Jā – kilobitos. Palasiet kaut vai tepat sudzibas.lv, ko citi Saka par to internetu. Man tas šķiet nekaunīgi, ka šis pakalpojums tiek nostādīts kā pielīdzināma alternatīva mājas internetam ar kabeli, turklāt tas tiek smērēts atkal un atkal, un atkal...
Protams, tas nav zvans no bites, ja tev kārtējo reizi nemēģina pierunāt arī pieslēgt go3... Ja par internetu vari mēģināt pārliecināt, ka tavs pašreizējais optiskais pieslēgums nav aizstājams ar kaut kādu wi-fi hotspotu ar sim karti (pat ja tas nebūtu totāls mēsls) , tad nu go3 televīzijai gan tu nevari neko iebilst. Nu labi, tu sen jau neskaties vairs televīziju, bet kaut kas netflix veidīgs taču tev ir? Tad kur problēma paņemt vēl vienu? Nevajag? Nu paņem priekš latviešu kontenta! Varēsi skatīties gan rigas sargus, gan visas ugunsgrēka sērijas... Un ja pašam neinteresē, tad noteikti ir kāds cits mājās, kam patiktu? Iedod saviem bērniem, viņiem jau tāpat vienalga, ko viņi skatās...
Šajā sarunas posmā "nē" vairs neko nenozīmē. Tu saki: "man nevajag". Mārketētājs prasa, kas tev šajā pakalpojumā nepatīk, lai varētu izdomāt nākamo veidu, kā tevi pielauzt. Tu uzsver, ka tev vienkārši, t o s ū d u n a * u j n e v a j a g. Bet arī tas netiek uztverts. Tev uzdod it kā retorisku jautājumu: "jūs taču saprotat, ka šis ir īpašs piedāvājums, kurš ne kuram katram pienākas... " pie tam šajā gadījumā minētais "īpašais piedāvājums" ir mājas internets + tv, tātad pat ja tu to go3 gribētu, tev tomēr būtu jāpiekāpjas un jāpaņem arī internets...
Starp citu, vienai manai radiniecei arī agresīvs bites mārketers, piedāvājot tarifu plānu ar atlaidi, teica, ka to plānu dabūšot, tikai paņemot kopā ar go3. Tam go3 vēl piesolīja pirmos n mēnešus par brīvu un iespēju šajā izmēģinājuma laikā jebkāda iemesla dēļ atteikties no tā, neko nemaksājot. Radiniece noticēja, parakstīja līgumu, kuru, protams, kārtīgi neizlasīja, jo kompānijas pārstāvis taču viņai visu bija izskaidrojis... Lieki teikt, ka nekāda atteikšanās nesanāca. Tā arī maksā vēl joprojām katru mēnesi, lai gan diezgan ātri jau saprata, ka maz tur viņai būs, ko skatīties.
Par to atkārtoto zvanīšanos, nezinu, vai bitei nav sistēmas, kā piefiksēt klientus, kuriem jau uzbāzušies ar konkrētajiem piedāvājumiem, vai arī viss strādā tieši tā, kā paredzēts. Pēc zvanu regularitātes sliecos ticēt otrajam variantam – tagad tas notiek aptuveni reizi pāris mēnešos, bet agrāk bija biežāk, turklāt neesmu vienīgais, kuram tā notiek. Visiem biteniekiem mūsu mājās nākas saskarties ar ļoti līdzīgiem zvaniem. Ja pats es nebūtu termiņlīgumā (par laimi gan tikai ar lētu tarifu plānu, bez liekas drazas) , tad sen jau būtu izmēģinājis citu operatoru. Vairs jau ilgi nav palicis...
Labdien!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam atrisināt problēmu. Jauku dienu!
Komentāri (2)
Piekritu visam teiktajam. Man pat gribēja iesmērēt satelīta televīziju (saknes aug vēl no viasat) :))) teicu ka paņemšu, ja saskaņos antenas uzstādīšanu uz ēkas fasādes ar būvvaldi :)) Radinieki arī paņēma go3 tv ar numura pāriešanu - es ieteicu pāriet uz biti un vēl paliku vainīgs. Vēl man nesen zvanīja menedžeris no bites un prasīja vai kādi radinieki vai paziņas grib pāriet uz biti :))))) Pastāstīju par situāciju - teica ka neka nevar palīdzēt - ar to saruna arī beidzas :))) kādus piecus gadus atpakaļ bites darbinieki bija atsaucīgāki, bet tagad "Ar bitēm nekad neko nevar zināt"
Labdien!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [slēpt]@bite.lv, lai varam atrisināt problēmu. Jauku dienu!
Šī informācija ir maldīga - neviens tur klienta problēmas nerisina.
šobrīd bite atgādina krāpniekus, kuri zvana un piedāvā investēt