www.sudzibas.lv BITE Nekvalitatīva prece un remonts

BITE - Nekvalitatīva prece un remonts

Bite Latvija, pirms gada mani pievilināja ar piedāvājumu - pārnāc no cita operatora un telefons Lg k22 būs par 1 eiro, bet jāslēdz līgums uz 2 gadiem. Iepriekš gan man bija bijusi negatīva pieredze ar "biti", bet pieņēmu, ka varbūt pēc 10 gadiem kaut kas ir mainījies - kļūdījos. Pirms paņentā šī telefona jau iegādājos Smart Active watch2 Viedpulksteni - nezinu kā man tā "laimējās", bet prece nebija kvalitatīva, jo lādējot pulksteni vai 2 min sarunājoties caur to - viņš pārkarsa un slēdzās ārā. Lai atkal reaģētu pagāja vismaz 20 min. Atteicos no šīs preces. Tagad stāsts par telefonu bērnam (lgk22) . Lau arī viņš ir par 1 eiro - prece jābūt kvalitatīvai un jāveic savas funkcijas. 4 reizes gada laukā telefons ir bijis remjntā, jo problēma bija runājot skaļrunī - tas ko tur dzirdi liekas ka sēž mucā. Pēc remonta nedēļu telefons strādā un atkal vecais scenārijs. Gribēju doties prom no šīs kompānijas atgriežot preci, bet man atbildēja, ka jāmaksā par telefonu tad pilna Cena. Uz ko es atbildēju sakot, ka prece ir nekvalitatīva un atgriežu jums telefonu un esmu gatava samierināties ar samaksātiem dažiem centiem gada laikā par šo ierīci. Nekādas reakcijas. Sniedzot servisa remontam 4. Reizi telefonu, klāt pievienoju iesniegumu kur vēlos lai "bite" meklē citus risinājums un nomaina telefonu man pret kvalitatīvu preci. Protams ka saņemts rakstisks atteikums, jo redziet remontā nav konstatēti šādi defekti. Tas nekas, ka visas reizes ierīcei ir kaut kas mainīts, bet tāpat nepilda skaļruņa funkciju.

Pēc šīs situācijas mani ģimenes locekļi ir nomainījuši operatoru un tas būs arī mans nākamais solis. Mārketinga tīrākie triki, kas tik Skaisti vilina cilvēkus, taču diemžēl ir ievākta arī info ne tikai par to kā uzspiest klientiem iegādāties preci, lai izpildītu plānu kaut gan precei ir defekti, kā arī par iekšējo bardaku darba pienākumu un darbinieku starpā.

12.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 13.01.2022

Labrīt!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un aicinām sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam risināt problēmu. Jauku dienu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes