www.sudzibas.lv BITE Rinda pēc telefoniem

BITE - Rinda pēc telefoniem

Īsti nav sūdzība bet nesaprašana. Pasūtiju bitē telefonu pēc dažām dienām zvana un Saka, ka šis modelis ir uz izķeršanu un uzreiz nevarēs dabūt un viss notiek Rindas secībā. Ielika mani Rindā un teica kad pienāks jūsu Rinda tad zvanīsim un vienosimies par piegādi. Šī saruna un Rindā iestāšanās notika 1. Decembī. 20. Decembrī satieku paziņu un skatos šim jauns telefons tieši tāds pats modelis ko pasūtiju. Es protams sāku interesēties kur dabuji ja tas ir deficīts, šis atbild, ka pasūtija bitē un šim teica to pašu, ka deficīts un jāstāv Rindā un šis iestājies Rindā 13. Decembrī un 19, šim zvana un kurjers atved telefonu. Kā to saprast un pēc kādas loģikas jums iet Rindas ja es pasūtiju 1. Decembrī un uz šodienu nav pienākusi mana Rinda, bet cits pasūtija 13. Dec un 19. Dec saņēm telefonu. Varbūt kāds bites pārstāvis var izkaidrot šo Rindas loģiku.

24.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 25.01.2022

Labrīt!
Aicinām sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam risināt problēmu. Jauku dienu!

Papildināts juriss1 25.01.2022

Vairāk neko nesūtīšu , jo jau sen tika gan sūtīti epasti gan online ziņas uz ko atbildes nebija. Bija arī jau zvanīts uz ko tika saņemta izvairīga atbilde "par jūsu paziņu neko nekomentēsim kapēc tas saņēma atrāk" , bet jūs esat rindā un turpiniet gaidīt.

J

Komentāri (10)

T Tautassss 25.01.2022

Par to ir jāsūdzas? Brīvais tirgus - aizej nopērc tur kur ir. Pilni veikali ar šiem telefoniem

K karatists 25.01.2022

Par to ir jāčīkst ? Viņš var brīvi izteikties jebkur. Nepātīk ej na..uj bet nevis čīksti par to. Un kāds vispār sakars ar tirgu? Cilvēks raksta par konkrētu lietu. Vai pirkt citur vai nē kautkā bez tevis tiks galā.

J juriss1 25.01.2022

Kartējais komentētājs no sērijas neko nezinu bet dir..šu. Tu zini lietas apstākļus ? Vai telefons ir jau apmaksāts vai nav? Kā tu zini ka ar šo konkrēto tel ir pilni veikali? Davai ja vari pierādīt ka nēesi pa tukšo di..sējs , tad dodu tev iespēju pierādīt savus apgalvojumus - pateikšu modeli un ja šo tel neatradīsi nevienā veikalā tu man apmaksāsi tā vērtību.? Un kāds sakars tavai atbildei ? Sūdzība nav par to ka nav telefons, bet par rindas loģisumu..

T Tautassss 25.01.2022

Karatist, tāpēc nav jārāda sava rujība. Savaldies. Šādi runāt var tikai cilvēks, kas nekad nav strādājis ar cilvēkiem. Ir TIK daudz dažādu faktoru, kāpēc šo telefonu otrs cilvēks dabūja ātrāk. Sūdzēties par to, ka Bite nav iedevusi viņam telefonu, bet kāds cits to ir dabūjis ātrāk ir smieklīga.
Bez tabu jau gaida sižetu par to.

J juriss1 25.01.2022

Un ko tad tu čīksti par sūdzību ja pats norādi ka ir daudzi faktori? Sūdzībā tieši arī tiek jautāts lai kāds no bites izkaidro šo te rindas loģiku un faktorus. Loģiska izskaidrojuma tur nevar būt - ja dod telefonus loterijas,random kārtībā tad priekš kam teikt ka viss notiek rindas secībā , kurš vēlāk iestājās vēlāk dabūn? Rakstiju gan uz epastu šo jautājumu, gan online sarakstē, gan zvaniju telefoniski uz sarakstēm vispār neatbildēja, bet telefoniski pateica nevaram neko komentēt kapēc viņš saņēma atrak ,bet jūs esat rindā.

K karatists 25.01.2022

Ja tu strādā ar cilvēkiem tad tev vajadzētu zināt , ka jau sākotnēji no psiholoģijas pamatprincipiem līdz ko tu kādam sāc norādīt un ieteikt ko darīt (ja tev to neprasa) tu provacē konfliktu. "Par to ir jāsūdzas? " - Kads ir jautājuma loģiskums - kādu atbildi tu gaidi uz šādu jautājumu. Tas pēc būtības nav jautājums ,bet uzbrauciens. Ja pats sāc šādi sarunu tad par ko brīnies.

T Tautassss 25.01.2022

Tad raksti pilniem teikumiem savu nesaprašanu vai sūdzību, jo pēc tāda brīvā mikrofona sanāk, ka vienkārši apšaubi Bites rindas kārtību, ko es cenšos aizsargāt ar to, ka pastāv daudz un dažādu faktoru, kāpēc kāds cits šo iekārtu saņēma ātrāk.

Īsāk sakot, nenomelnojam to, ko varam nenomelnot. Vai tiešām ir tik sāpīgi pieņemt to, ka nedabūji telefonu? Vienkārši citā reizē piesakies pie kāda cita operatora vai citā veikalā.

J juriss1 25.01.2022

Uzrakstīts ir pietiekami skaidri, izglītojies un mēģini saprast izlasīto. Un tieši tā pareizi saprati - apšaubu bites rindas kārtību un tapēc jautāju lai izskaidro rindas loģiku. Nosauc kaut vienu faktoru kapēc šis saņēma ātrāk, ja ņemam vērā ka tieši tāds pats klients. Nav ne biznesa klients vai kāds cits īpašs un pasūtija tel ar tādiem pašiem noteikumiem. Kurš ko sāpīgi pieņem - kas pa murgu?

K karatists 25.01.2022

Tak neatbildi tam jampampiņam šim ar saprašanu nav labi , šim izskaidro ka runa nav par telefona neesamību , bet rindas loģiskumu , bet šis atkāro paskaties citā veikālā :D

P Palīgs neskaidrajiem 25.01.2022

Bērneļi par telefoniem plēšas... eksperti ...bio

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes