Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1019 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 29712886 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
Barbora - Sūdzības un atsauksmes
Barbora - BARBORA kritiku nemīl un neatbalsta
BARBORA aicina novērtēt saņemto pasūtijumu, bet ja ir neapmierinoš, neļauj nosūtīt! Liedz tadu iespēju. Esmu par to ziņojusi, bet nekas nemainās...
Barbora - Slikts serviss
Nu ko, nav pagājis pat pāris mēnešu, un uzņēmums atkal izcēlās ar savu “labo” servisu. 10.11.2024. Veicu pārtikas pasūtījumu saviem pensionāriem vecākiem, lai viņiem būtu ko ēst. Vecāki paši aiziet nevar, jo tas viņiem ir par grūtu. Pats esmu darbā, dežūrā uz diennakti (nevaru pamest darba vietu) . Pasūtījumu veicu un apmaksāju līdz 11 no rīta. Vienīgais pieejamais piegādes laiks bija rezervēts no 19: 00 līdz 21: 00, tādēļ izvēlējos šo laiku. Beigu beigās pus septiņos vakarā man zvana no...
Barbora - Krāpšana
С тем, что барбора в 99% из 100% доставляет заказанные товары в гораздо меньших объемах, чем заказано и оплачено, я уже смирилась, хотя с пенсии трудно платить за доставки и комплектацию по 3-3,5 евро, а ограниченные возможности в передвижении вынуждают меня пользоваться сервисом доставки. Но в этот раз терпение лопнуло. Заказала и оплатила среди прочего 2 кг сыровяленного мяса. Привезли кусок, на заводской вакуумной упаковке которого черным по белому написан вес 1,116 кг.. При этом в...
Barbora - Pircēju manīšana-ļoti slikts servis
Barbora pasūtīju cūkas karbonadi šķēles sagriestu, bet saņēmu 0.5kg. Viena gabalā, no kura nevaru sagriezt karbonadie! Uz manu sūdzību saņēmu šokējošu atbildi=faktiskais produkta izskats var nedaudz atšķirties no attēlā redzamā. Saņemtās preces var būt citā iepakojumā un izskatīties savādāk vai atšķirties pēc formas. Aprakstā sniegtā informācija par produktu ir vispārīga.
AtrisinātaBarbora - Slikts serviss
Preču iekraušanas vieta: Klaipēdas Iela 62, Liepāja periodiski nav preču, kuras pasūti. T. I. , viņu interneta veikalā (lietotnē) šī prece ir (figūrē) , tu pasūti, cerot, ka prece būs piegādāta laikā, bet beigās, tieši pirms kurjera izbraukšanas, tev atsūta rēķinu, kurā redzi, ka 2-3 preces trūkst. Un labi, ja tās savāktu mazā lauku veikalā, bet tās tiek vāktas lielā lielveikalā. Un tomēr viņi nevar nodrošināt preces. Tad nelieciet lietotnē, ka šī prece pieejama. Šoreiz pārspēja paši sevi...
Barbora - Slikts serviss
Veicu pasūtījumu barborā ar piegādes datumu 02.09.2024. Un piegādes laiku 15: 00 - 16: 00. Ap plkst. 15: 10 konkrētajā datumā pie mājas sāk taurēt mašīna. Izejot no mājas, redzu, ka pie mājas stāv vairākas mašīnas, no kurām neviens ārā nenāk, bet vienā mašīnā kaut kas turpina taurēt. Ņemot vērā to, ka persona turpināja sēdēt mašīnā un nesekoja nekāds reāls mēģinājums piegādāt sūtījumu - neviens no piegādes mašīnas sūtījumu ārā neņēma, mājas pagalmā iekšā nenāca, pie durvīm nezvanīja un...
Barbora - Krāpšana
Tika veikts pasūtījums, apmaksāts, saņemts pasūtījuma apstiprinājums, bet norādītajā laikā pasūtījums netika piegādāts. Netika saņemta ziņa ne no kurjera ne barboras. Klientu atbalsta tālrunis nav sazvanāms, uz e-pastu atbildes netiek sniegtas, čatā atbild automātiskais atbildētais vai robots, kas sniedz virspusējas, paviršas atbildes. Pagaidām izskatās, ka nāksies tiesāties par atmaksu, jo komunikācija ar barboru nav iespējama. Nevienam neiesaku izmantot šo "veikalu", jo visticamāk, ka līdzekļus vienkārši piesavināsies.
Barbora - Kvalitāte
Viena no pasūtījuma pozīcijām bija cūkgaļa, bet to ko saņēmu, īsti nevarēja nosaukt par gaļu: d ādas un tauku atgriezumi, cīpslas... Gaļas labi ja 5% visos atgriezumos) ar katru pasūtījuma reizi kvalitāte krītās un krītās.. Puspuvuši avokado iepriekš reiz.)
Barbora - Slikts serviss
Labdien šodien veicu pasūtījumu, kā izrādījās, kur barbora vispār nepiegādā. Tad es zvanīju, minimums 5 reizes, telefons vienkārši atvienojas. Tad es mēģināju rast risinājumu viņu čatā. Tur olga vienkārši paziņoja, ka atcels pasūtījumu un viss. Uz turpmākiem jautājumiem par risin;ajumiem viņa mani ignorēja. Neiesaku šo firmu nekādā gadījumā.
Barbora - Service
Pēc pēdējā apmeklējuma veikalā sapratu, ka nekad vairs nepasūtīšu barboru.. Vērsos pēc palīdzības... Tiku pasūtīts 3īs mājas tālāk un protams krievu valodā. Paldies darbiniecej ar gariem, tumšiem matiem (sapītiem bizē līdzdibenam) , kas pateica-viņa nav maximas darbinieks, apgriezās un ejot projām pie sevis noteica как они меня заkolebali сегодня
Barbora - Nepilna apjoma piegāde
Barborā 30.05.2024. pasūtīju vairākas preces, norādot vēlamo svaru, piem., Varavīksnes foreli 1,3kg. To atved 0,7kg, nu taču acīmredzams, ka, ja zivs ir maza, ir jāliek divas. Tāpat pasūtīju 3kg gaļas, atved 1,8kg. Kad zvanīju, man atbildēja, ka noteikti nebija cits gabals. Es paskatījos veikalā, gaļa ir pieejama. Barbora grib pelnīt, lai cilvēks iztrūkstošo pasūta vēlreiz, nevis piegādā iztrūkstošo. Vēl Barborai ir šāda taktika - no otrdienas, kad sākās jauna akcija, un vēl iespējama lētāka...
Barbora - Slikts serviss
Piektdien tika veikts pasūtījums par 75 eiro, apmaksāts caur internet banku, pasūtījumu vajadzēja piegādāt sestdien no 20 līdz 21, 20 saņēmu ziņu, ka kurjers būs pēc 20 minūtēm, 20: 04 kurjers sāk zvanīt ar vārdiem “es jau braucu, bet nesaprotu kur vērsties” (bet pagājušajā gadā "Barbora" pasūtījām vairākas reizes un nekādu problēmu nebija) , sāku viņam skaidrot, kā un kur pagriezties lai tiktu uz pareizo vietu, uz ko kurjers man Saka, ka man jābūt klāt pēc 5 minūtēm, pretējā gadījumā viņš...
Barbora - Slikts serviss
Ar šādam muļķībām parasti nenodarbojos bet pacietība gala. Jau tā centos neizmantot šo lietuviešu maximas 3. Šķirās pārtikas veikalu bet sanāca tā ka rimi nebija šodien vairs piegādēs laiku. Pasūtīju galu jo nāks ciemiņi. Nu tad ari pie reizes visādus sīkumus. Ka jums šķiet ko man atveda!? !? Visu izņemot galu. ! Nekad dzīve vairs! Tagad man jābrauc uz veikalu galu pirkt!
Barbora - Attieksme strādājot
Bija laiks kad strādāju par komplektētāju Imantas Barbora. Stāsts būs par specifiski vienu “vadītāju”. Jauna meitene, vārdā laura. Kā man nepatika tās dienas, kad darba laiks iekrita viņas un viņa drauga maiņā. Ne man vienīgajai bija nepatīkama attieksme tieši no viņas puses. Skatiens tāds it kā būtu kaut ko pa visam sliktu izdarījis. Būs ļoti mīļa un jauka tikai tad, kad vajadzēs, lai paliec ilgāk pastrādāt, vai ej paskriet vēl pa veikalu, jo ļoti steidzīgi vajag. Nerunāsim vien par viņa...
Barbora - glābiņš dienās, kad veikala apmeklēšana nav pirmajā vietā
Barbara ir mans glābiņš dienās, kad veikala apmeklēšana nav pirmajā vietā, bet vēlos baudīt laiku ar ģimeni. Viņu produktu pasūtījumi vienmēr ienāk svaigi, un tas patiešām palīdz man ietaupīt laiku. Ar Barbara es varu pavadīt kvalitatīvu laiku ar ģimeni, nerūpējoties par iepirkšanos. Šī iespēja noteikti atvieglo manu dzīvi un padara vakarus ar ģimeni vēl patīkamākus.
Barbora - Produkti atnāk svaigi
Barbara ir lieliska izvēle īpaši kad ir pārāk daudz darba. Es bieži pasūtu no Barbaras produktus un vienmēr esmu apmierināts ar kvalitāti. Produkti atnāk svaigi un dārzeņi kā arī augļi ir izcilā stāvoklī. Priecājos ka esmu atradis uzticamu un kvalitatīvu iespēju savā iepirkumu rutīnā.
Barbora - Slikts serviss
Pasūtot barborā-mans pasūtījums tiek komplektēts slokas ielā 115. No šī veikala ir pats sliktākais piegādes serviss kā arī produktu izvēle un kvalitāte ir viszemākajā līmenī (pat produktus nav iespējams izvēlēties-vienmēr gandrīz viss ir "' nav pieejams'", bet pārējie atvestie produkti ļoti bieži nav svaigi un labas kvalitātes) .
Barbora - Slikts serviss
Kārtējo reizi saskaros ar barbora slikto servisu. Diez vai viņu komplektētāji savā iepirkuma grozā liktu tādus produktus, kādus šodien saņēmu? Domāju, ka uz e-pasūtījumiem ir jāizlasa labākais. Barbora ir ļoti slikts serviss. Visi produkti samesti maisos, produktu kvalitāte drausmīga! Rimi nekad tā nav bijis, vienmēr saņemu svaigus un kārtīgi saliktus sūtījumus! Manā sūtījumā - sīpoli, kartupeļi un tomāti bojāti, ne pirmā svaiguma un pat iepuvuši. Tā vien liekas, ka tos kāds lasījis ar...
Barbora - обман
Сделала заказ в интернет-магазине BARBORA. На сумму 46.46 , а когда появилась надпись-до бесплатной доставки осталось столько-то, доплатила еще 17.00 еур.Причем такая возможность еще была. Опять появилась надпись-вам полагается бесплатная доставка.Когда получила счет-фактуру-в счете указана плата за доставку- 1.49 . Вопрос--зачем людей обманываете? Больше в вашем магазине ничего заказывать не буду.
Barbora - Обман
Пришли на работу с парнем. Координатор сказал что первый месяц можем работать и никто не будет нас выгонять за невыполнению норму сначала не будет. Пришли на 11 день работы, отработали 2 часа и нам говорят, вы уволены, но сказали что никакие штрафы мы не платим. Потом нам сказали съехать сразу же на следующий день с хостела. В итоге сегодня узнаем что у нас еще и штраф 800 злотых, потому что нам делали документы на работу. Вообщем, не устраивайтесь на эту фирму, на*бут и еще виноватым выставят.